Pytanie o zwiększenie przychodów przy sprzedaży biletów na mecz pojawia się zarówno w mniejszych, jak i większych klubach sportowych – ich właściciele i menadżerowie regularnie zastanawiają się nad tym jak skutecznie przyciągać Odbiorców na różnego typu wydarzenia sportowe. Nie da się ukryć – w dzisiejszym, dynamicznym świecie, sam atrakcyjny dla kibica mecz nie wystarczy.
Klienci – w pełni świadomi swoich potrzeb – stawiają już nie tylko na sport w najlepszym wydaniu, ale również na szereg innych korzyści i zalet. Na szczęście – dzięki nowoczesnym narzędziom sprzedażowym, wydarzenia sportowe nie muszą wiązać się z koniecznością oczekiwania w kolejkach. Podobnie organizatorzy i właściciele klubów – nie muszą obawiać się już braku organizacji czy istotnych potknięć w tej materii, które obniżyłyby jakość całego przedsięwzięcia. Nowoczesny, przemyślany marketing dla wielu przedsiębiorców działających w branży sportowej oznacza dziś korzystanie z profesjonalnego systemu do sprzedaży biletów Ekobilet – który chwalą sobie uczestniczący w meczach kibice. Co ciekawe, to właśnie jego zastosowanie może mieć ogromny wpływ na zwiększenie przychodów przy sprzedaży biletów na mecz. Dlaczego?
Kiedy najczęściej, a zarazem najchętniej kupujemy bilety na mecz? Oczywiście wówczas, gdy gra nasza ulubiona drużyna! Kibicowanie dla wielu z nas stało się sprawdzonym sposobem na nudę – dając tym samym możliwość spędzenia aktywnego, wartościowego czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Sporą rolę w decyzji czy w ogóle kupujemy bilety na dane wydarzenie odgrywa również jego miejsce – a konkretnie odległość, która nas od niego dzieli. Zdarza się, że zapaleni kibice są w stanie przejechać wiele kilometrów na określony mecz – czasem jednak nawet godzinna trasa może robić znaczącą drużynę. Nie bez znaczenia jest też czas oczekiwania na wejście na stadion – długie kolejki przed kasą biletową potrafią skutecznie zniechęcić. W przypadku kiedy chcemy uczestniczyć w kilku wydarzeniach sportowych, odbywających się na przykład w jednym miejscu – nierzadko zmuszeni jesteśmy korzystać z wielu biletów oraz wejściówek, a ich ewentualne zgubienie sprawia, że nawet najprzyjemniejsze wydarzenie sportowe staje się przykrym doświadczeniem. Na szczęście organizacja meczu i innych sportowych wydarzeń może odbywać się na zadowalającym kibiców poziomie – oferując chociażby możliwość wejścia na kilka (odbywających się na przykład w niewielkiej odległości od siebie) wydarzeń bazując wyłącznie na jednym bilecie! Innym ciekawym rozwiązaniem jest możliwość skanowania biletów zakupionych poprzez nowoczesny system do sprzedaży online... smartphonem! Dzięki takim działaniom – spragnieni sportowych wrażeń kibice mogą zaoszczędzić nie tylko środki finansowe, ale również swój czas.
Interesującym sposobem promowania sprzedaży biletów na mecz wydają się być dzisiaj social media – a konkretnie firmowe konta klubów sportowych na Facebooku, Instagramie, a nawet TikToku! Tworząc posty na temat sprzedaży biletów – warto używać tak zwanego „języka korzyści”, czyli skupiać się na określonych zaletach. Niewątpliwymi atutami sprzedaży biletów może być jej doskonała organizacja, krótki czas oczekiwania czy nowoczesność – które gwarantuje korzystanie z profesjonalnego systemu sprzedaży wejściówek.
Obsługa Klienta to nie tylko obsługa w salonach sprzedaży – dziś ten termin obecny jest w zasadzie w każdej branży. Nawet najbardziej atrakcyjne wydarzenie sportowe może zdobyć niechlubne opinie jego uczestników – jeśli obsługa Klienta nie okaże się być wystarczająca. Aby zyskać lokalność kibiców wystarczy zastanowić się jakiego typu działań oczekują od nas – właścicieli i menadżerów klubów – kibice. Nie trzeba przeprowadzać rozległych badań marketingowych, aby wiedzieć, że Klienci najbardziej cenią sobie oszczędność czasu i pieniędzy – i udają się dokładnie w te miejsca, które są w stanie spełnić ich oczekiwania. Co ciekawe, równie chętnie je rekomendują – przyprowadzając ze sobą kolejnych kibiców!
Jeśli ostatnie dane sprzedażowe nie są dla nas zadowalające – warto wprowadzić konkretne zmiany w swoim klubie. W przypadku, gdy oferta wydarzeń sportowych wydaje się być atrakcyjna – warto zastanowić się nad tym, w czym tkwi problem. Być może Twoi Klienci poświęcają zbyt wiele czasu na oczekiwanie w kolejkach lub irytują się tradycyjną formą biletów papierowych (które tak łatwo zgubić!). Inną kwestią może być niemożność zakupu biletów na kilka minut przed wydarzeniem – co sprawia, że wiele osób rezygnuje z udziału w przedsięwzięcia. Na szczęście – coraz więcej świadomych właścicieli i zarządców klubów wie, jak przekonać do siebie kibiców, wybierając nowoczesny, profesjonalny system do sprzedaży biletów online Ekobilet!
Foto: Freepik, treść: materiał partnera
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|