Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

przesyłki

  • Poczta Polska: Wybuch wulkanu ma wpływ na szybkość doręczeń


    Alina Zienowicz / na lic. CC
    Wstrzymany ruch lotniczy z powodu wybuchu wulkanu nie tylko utrudnił życie osobom podróżującym drogą powietrzną, ale wpłynął także na opóźnienia w dostawie przesyłek zagranicznych - poinformował na blogu Poczty Polskiej Zbyszek Baranowski, rzecznik tej firmy.  więcej
    24-04-2010, 11:39, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Poczta Polska: E-PRZESYŁKA dla e-handlowców


    ©istockphoto.com/winterling
    Poczta Polska chce wprowadzić E-PRZESYŁKĘ, czyli tańszą przesyłkę dla e-handlowców, która będzie dostarczana tylko do wybranego urzędu pocztowego. O jej nadejściu klienci dowiedzą się SMS-em albo e-mailem, a odbiór będzie możliwy w jednej z prawie tysiąca placówek pocztowych.  więcej
    29-01-2010, 14:58, Marcin Maj, Technologie
  • W paczkomacie nadasz paczkę

    Już 40 tysięcy osób korzysta z paczkomatów. inPost ma szansę na zdobycie kolejnych klientów - wszystkie urządzenia oferują już także możliwość nadania paczki.  więcej
    08-01-2010, 19:05, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Poczta Polska dalej nieterminowa


    Alina Zienowicz / na lic. CC
    Zaledwie jedna z pięciu kategorii przesyłek listownych doręczana jest w terminie. Najgorzej jest w przypadku przesyłek priorytetowych - zaledwie połowa z nich jest dostarczania następnego dnia po nadaniu.  więcej
    01-09-2009, 06:56, Michał Chudziński, Pieniądze
  • (akt.) Paczkomaty i trzej muszkieterowie vs Poczta Polska


    InPost
    Paczkomaty to powstała niedawno usługa wysyłkowa firmy InPost, która stanowi alternatywę dla usług kurierskich i tradycyjnych przesyłek pocztowych. Do projektu przystąpiły na razie trzy sklepy internetowe. Czy firma InPost zagrozi interesom Poczty Polskiej?  więcej
    10-06-2009, 00:02, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Nie ma bata na Pocztę Polską?


    Alina Zienowicz / na lic. CC
    Tylko niecałe 58% paczek priorytetowych przesłanych Pocztą Polską (PP) dociera do odbiorców w terminie. Wciąż niewiele reklamacji jest przez operatora uznawanych – wynika z analizy Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Regulator uważa, że trzeba wprowadzić instrumenty pozwalające na skłonienie PP do poprawy jakości usług.  więcej
    21-05-2009, 09:26, Marcin Maj, Technologie
  • Poczta Polska: "bezwartościowe" paczki były nieporozumieniem


    Alina Zienowicz / na lic. CC
    W Rzeszowie pracownicy poczty nie chcieli przyjmować paczek bez podanej wartości i wymagali przynajmniej wpisania kwoty "0 zł". Dziennik Internautów rozmawiał na ten i inne tematy z przedstawicielem Poczty. Przyznał on, że pewne urzędy mogły źle zrozumieć jakieś przepisy lub wytyczne.  więcej
    20-03-2009, 12:29, Marcin Maj, Technologie
  • Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw Poczcie Polskiej za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek - poinformowała Gazeta.pl  więcej
    05-08-2008, 20:53, Anna Wasilewska-Śpioch, Lifestyle
  • Problemy z InPostem w relacjach Internautów

    Po opublikowaniu artykułu na temat problemów z jakością usług firmy InPost otrzymaliśmy wiele listów, w których internauci opisują swoje doświadczenia z tą firmą. Poniżej publikujemy wybrane z nich.  więcej
    26-06-2008, 14:33, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Nowa usługa pocztowa lekarstwem na e-oszustów

    Konkurenci Poczty Polskiej coraz częściej adresują swoje usługi do internautów. Jedną z firm, która ma zamiar świadczyć usługi pocztowe o cechach przez nich pożądanych jest PAF Operator Pocztowy. Rzecznik firmy Marek Sadowski ujawnił szczegóły dotyczące nowych propozycji w rozmowie z Dziennikiem Internautów.  więcej
    07-02-2008, 12:12, Marcin Maj, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)