Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing

  • Marka, marketing, sukces. Książki i e-booki [do 21 sierpnia w cenie promocyjnej]

    Klasycznie, fundamentalnie czy odkrywczo i nowatorsko? Czytaj w druku i e-booku o marketingu, budowaniu marki i udanej sprzedaży - od podstaw po praktyczne zastosowania. Do 21 sierpnia książki kupisz w cenach promocyjnych.  więcej
    16-08-2018, 22:23, Joanna Ryńska, Lifestyle
  • Od akceleratora do inwestora


    Jirsak / Shutterstock
    Jeszcze rok temu pracowali nad pomysłem na rozwój biznesu w ramach programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw, teraz rozwijają kolejne narzędzia do automatyzacji reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Poznajmy ich lepiej.  więcej
    30-07-2018, 10:04, Nika, Pieniądze
  • Marketerzy czytający w myślach? Dzięki neuronauce będzie to możliwe


    everything possible / shutterstock
    Neuronauka zmienia oblicze Big Data. Dzięki technologii dającej wgląd w świadomość człowieka, badacze danych zyskają dostęp do nowego rodzaju informacji. Wiedza o tym, co w danej chwili widzimy, myślimy, a nawet czujemy, na zawsze zmieni sposób w jaki firmy podejmują decyzje strategiczne. Na wieść o zdobyczach neuronauki zacierają ręce również marketerzy, dostrzegając w nich nowe możliwości targetowania reklam.  więcej
    26-07-2018, 22:40, Nika, Technologie
  • Nowe narzędzia, które mają ułatwić sprzedaż w sieci


    Shutterstock.com
    Aplikacja do zarządzania sklepem i system tagowania to tylko dwa z kilku rozwiązań dla sklepów korzystających z jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce. Poznajmy je wszystkie.  więcej
    24-07-2018, 22:34, Nika, Pieniądze
  • Kto wie czym jest geofencing?


    Monday News
    Z najnowszego raportu wynika, że 83% internautów nie zna pojęcia, które określa szczególny rodzaj wykorzystania geolokalizacji. Specjaliści wskazują, że w dużej mierze nawet ci najbardziej zainteresowani - czyli marketerzy - nie mają na ten temat pojęcia.  więcej
    24-07-2018, 21:57, Nika, Pieniądze
  • Mobile i programmatic w duecie


    rawpixel.com
    Rynek mobile programmatic rośnie w szybkim tempie. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał.  więcej
    19-07-2018, 22:07, Nika, Pieniądze
  • Czy istnieje niedroga taktyka promocji e-sklepu?


    wk1003mike / shutterstock
    Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie wyłożyć na promocję fortuny?  więcej
    10-07-2018, 13:11, Nika, Pieniądze
  • 6 błędów w marketingu mobilnym


    shutterstock.com
    Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez smartfonów. Jednak zanim zaczniesz z niego korzystać, przeczytaj ten tekst, aby nie popełnić wskazanych w nim błędów.  więcej
    03-07-2018, 16:23, Nika,
  • Czego potrzebuje współczesny klient?

    Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy trybem życia. Tymczasem klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno chcą by było szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: komfortowo. W dobie rosnącej konkurencji oraz dynamicznych zmian w prawie to praktyczność jest tym, na co zwraca uwagę konsument.  więcej
    29-06-2018, 17:23, Nika, Pieniądze
  • To nie e-commerce odkrył cross selling


    Digital Storm / Shutterstock
    Sprzedawcy od wieków stosują zasady cross sellingu i polecania produktów, które mogą zainteresować klienta. Jak wyczuć potrzeby kupującego, z którym nie mamy bezpośredniej styczności? Czy są do tego potrzebne magiczne zdolności? Podpowiadamy - wystarczy skorzystać z tego, co daje nam technologia.  więcej
    21-06-2018, 16:42, Nika, Pieniądze
  • Czy klient może zostać uwiedziony przez markę?

    Każda firma może zdobyć sympatyków niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? I dlaczego personalizacja produktu i marketing sensoryczny mogą pomóc w budowanie lojalności konsumenckiej?  więcej
    20-06-2018, 16:20, Nika, Pieniądze
  • Jak zdobyć klientów z generacji millenialsów?

    Millenialsi stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?  więcej
    04-06-2018, 13:14, Nika, Pieniądze
  • Darmowy raport 'Email marketing w liczbach 2018' już dostępny

    Już po raz piąty FreshMail przygotował raport “Email Marketing w liczbach”. Wnioski zawarte w dokumencie są owocem analizy 11 miliardów wiadomości wysłanych przez ponad 5 tysięcy klientów.  więcej
    06-06-2018, 14:54, _, Pieniądze
  • Rusza pierwszy polski akcelerator MarTech


    Stmool / Shutterstock
    Posiadasz startup, małą lub średnią firmę działającą w obszarze marketingu i technologii? Zgłoś się do programu akceleracyjnego. Zapisy trwają do 20 kwietnia 2018 roku.  więcej
    09-04-2018, 17:39, Nika, Kalendarium
  • Czy obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym?


    Goodluz / Shutterstock
    Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji.  więcej
    27-03-2018, 18:23, Nika, Pieniądze
  • SEO i email marketing - jak to połączyć?


    Goritza/Shutterstock.com
    Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez SmartInsights, dla 51% marketerów e-mail marketing to najważniejszy kanał komunikacji, a dla 45% z nich kanałem tym jest SEO. Te narzędzia osiągają tak wysokie wskaźniki ze względu na mierzalność, skuteczność, a także opłacalność. Jeśli jeszcze nie zacząłeś integrować tych kanałów między sobą - czas najwyższy, by dowiedzieć się, jak to robić.  więcej
    11-04-2018, 14:46, Artykuł partnera,
  • Marketing, sprzedaż, HR i rozwój biznesu - Bitspiration przyjmuje nową formułę! Dla Czytelników DI do zgarnięcia duża zniżka na wejściówkę

    Bitspiration zawita ponownie do Krakowa! 13 października w Krakowie odpowiemy na realne potrzeby młodych, polskich firm i startupów. Skalowanie IT, rozwój produktu, marketing i sprzedaż, budowanie zespołu i marki - to główne tematy nowej formuły Bitspiration. W agendzie pojawili się znani i cenieni praktycy wymienionych zagadnień, m.in. Anna Iller (Legendy Allegro) czy Monika Czaplicka.  więcej
    09-10-2017, 14:46, Patronat medialny, Kalendarium
  • Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem

    “Poranki z email marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Ich celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań email marketingowych oraz przekazania dobrych praktyk w tym kanale komunikacji. W tym roku “Poranki” odbędą się w 5 miastach:  więcej
    20-09-2017, 09:58, Patronat medialny, Pieniądze
  • Smartfon prawdę Ci powie. Dane o użytkownikach urządzeń mobilnych to gorący towar


    everything possible / shutterstock
    61 proc. posiadaczy smartfonów zagląda do swojego urządzenia w 5 minut po przebudzeniu — wynika z badania Deloitte Global Mobile Consumer Survey. Nasze urządzenia mobilne stały się źródłem anonimowych informacji o naszym życiu, zainteresowaniach czy geolokalizacji, a ilość generowanych przez nie danych ma do 2021 roku przekroczyć połowę zettabajta rocznie – twierdzą analitycy z Cisco.  więcej
    15-09-2017, 13:39, Marcel Płoszczyński, Pieniądze
  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)