Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak zastosowanie funkcji zwrotnego połączenia - callback - pomaga zwiększyć konwersję na stronie internetowej

27-03-2024, 19:25

Dobra obsługa klienta to nie jest wyjątek, ale norma współczesnego biznesu. Aby mieć przewagę konkurencyjną, firma powinna zapewnić klientom jak najwięcej wygodnych kanałów komunikacji, natychmiast odpowiadać na zapytania i stosować narzędzia personalizujące komunikację. Jednym z takich narzędzi jest callback software ― widget oddzwonienia na stronie internetowej.

Jak zastosowanie funkcji zwrotnego połączenia (сallback) pomaga zwiększyć konwersję na stronie internetowej

Wprowadzenie: czym jest callback i jak jest zintegrowany ze stroną internetową

Widżet połączenia zwrotnego to interaktywny element strony internetowej, który oferuje użytkownikom możliwość podania własnego numeru telefonu w formularzu, a menedżer firmy oddzwoni do nich.

Główne cechy widgetu callback to szybki kontakt między kupującym a sprzedającym, wygoda dla klienta i korzyści dla firmy.

Zalety callback

Zwiększanie dostępności dla klientów

Widżet callback jest wygodny przede wszystkim dla klienta. Przecież umożliwia łatwy kontakt z firmą bez konieczności czekania na linii. W końcu to nie on sam dzwoni, tylko prosi o połączenie. 

Skrócenie czasu reakcji

Kolejną zaletą callback jest szybkość szybka odpowiedź na zapytanie klienta. Użytkownik otrzyma połączenie zwrotne od przedstawiciela firmy w określonym przez siebie czasie lub natychmiast po 30 sekundach od wypełnienia formularza. 

Taka szybkość robi przyjemne wrażenie, sprawia, że klient czuje się doceniony i pomaga zwiększyć zaufanie do firmy.

Analiza i optymalizacja kampanii marketingowych

Firmy, które dodały widżet callback do swojej strony internetowej, uzyskują znaczące korzyści.

  1. Zaangażowanie użytkowników. Zwiększenie wskaźników konwersji połączeń, a tym samym wzrost sprzedaży. 
  2. Analiza danych dotyczących połączeń otrzymanych za pomocą widżetu callback ― czas oczekiwania i rozmowy, numer telefonu, nagranie połączenia.
  3. Możliwość mierzenia efektywności różnych kanałów reklamowych na podstawie danych o źródle połączenia. Dzięki wiedzy o tym, które reklamy przyciągają zainteresowanych użytkowników, możliwa jest poprawa strategii marketingowej i optymalizacja budżetu ― w celu uzyskania jeszcze większej liczby leadów i konwersji.

Jak wybrać najlepsze callback dla swojej strony internetowej

Wybierając dostawcę usługi połączeń zwrotnych dla swojej strony internetowej, należy zwrócić uwagę na następujące czynniki.

  1. Możliwość elastycznej konfiguracji: harmonogram wyświetlania na stronie internetowej, reguły przekierowania połączeń oraz kolor i styl, co pozwoli na idealne dostosowanie widżetu do projektu strony internetowej.
  1. Integracja z CRM: pozwoli na automatyczne przesyłanie danych o połączeniach do systemu, tworząc kontakt lub lead, co uprości pracę i pomoże uniknąć utraty klientów.
  2. Szybkie i uważne wsparcie techniczne ze strony usługodawcy: konfiguracja, doradztwo i pomoc w procesie korzystania z narzędzia.

Case study ― przykłady sukcesu

Wybierając dostawcę usług callback, warto również sprawdzić historie sukcesu. Na przykład klienci Ringostat często udostępniają skuteczne strategie zwiększenia konwersji połączeń, przyspieszenia czasu odpowiedzi, wzrostu zadowolenia klientów i poprawy reklamy dzięki danym o połączeniach zebranym przez usługę.

Na przykład klient Hotel Factory Resort osiągnął 15% zwiększenie liczby leadów z witryny dzięki callback.

Podsumowanie

Widżet połączenia zwrotnego to skuteczne narzędzie, które może pomóc firmom usprawnić obsługę, poprawić wrażenia i zaangażowanie klientów, zwiększyć wskaźniki konwersji i sprzedaży.

 

Foto i treść: materiał partnera


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *