Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing

  • Deloitte Digital buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem

    Granica między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta zaciera się. Firmy coraz częściej decydują się na komunikację w kanałach digital. Na znaczeniu zyskuje marketing automation, który pozwala usprawnić proces sprzedażowy i łączyć wszystkie działania marketingowe. W obliczu tych zmian, Deloitte Digital integruje obszary Social Media, Performance Marketing oraz analityki internetowej, budując dział Digital Media.  więcej
    06-09-2017, 10:36, Komunikat firmy, Pieniądze
  • „Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

    Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.  więcej
    23-08-2017, 20:21, Patronat medialny, Pieniądze
  • Co wiedzą o nas aplikacje mobilne i czy jest się czego obawiać?


    pexels.com
    Zaledwie 27% użytkowników korzystających z nowoczesnych form komunikacji jest gotowa oddać część swojej prywatności w celu zwiększenia wygody i łatwości korzystania z sieci. Tymczasem każdy, kto korzysta z bezpłatnych aplikacji w telefonie czy z portali społecznościowych udostępnia o sobie szereg informacji. Czy rzeczywiście mamy się czego obawiać?  więcej
    17-08-2017, 09:47, Paweł Kmiecik, Technologie
  • Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska


    ©istockphoto.com/danwilton
    Firma MOOD specjalizująca się w experience design, wprowadziła do swojej oferty na polskim rynku innowacyjne narzędzie marketingu sensorycznego. Autorskie rozwiązanie o nazwie Social MIX, pozwoli klientom realnie wpływać na repertuar muzyczny grany w punkach handlowych i usługowych. Za pomocą smartfonu czy tabletu, będą mogli głosować na utwory, które będą następnie dodawane do repertuaru w danej lokalizacji.  więcej
    08-08-2017, 10:56, kf, Technologie
  • Pokolenie Digital Natives – co je wyróżnia i jak się z nim komunikować


    iko / Shutterstock
    Z roku na rok młodzi ludzie stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami, wiedzą czego chcą, a co absolutnie nie wpisuje się w ich preferencje. Millenialsi i pokolenie Z są bardzo ważną grupą docelową dla wielu marek z branż: beauty, fashion, rozrywkowej oraz IT. Mają też ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Efektywne dotarcie i zaangażowanie tej grupy to wyzwanie dla marketerów.  więcej
    07-08-2017, 10:05, Adrianna Dzienis, Pieniądze
  • Kim jest mityczny influencer?

    Influencer to osoba wywierająca wpływ i tworząca własne medium. Lider opinii ma duży wpływ na podejmowane decyzje zakupowe, zwłaszcza przedstawicieli Generacji Z. W erze pokolenia digital natives może nim zostać każdy – sportowiec, kucharz czy pasjonat gier i nowych technologii. O mitycznych influencerach krąży wiele pogłosek. Niektórzy uważają, że z założenia są bogaci i rozkapryszeni, inni traktują ich, jak medium do współprac komercyjnych. Jak jest naprawdę?  więcej
    03-08-2017, 11:49, Adrianna Dzienis, Pieniądze
  • Doświadczenie klienta najwyższym priorytetem w działach marketingu - raport Salesforce „State of Marketing”


    rawpixels
    Do budowania zadowolenia klienta zaprzęgane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Tworzeniu customer journey służy też zacieśnienie współpracy pomiędzy działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.  więcej
    26-07-2017, 00:15, Anna Kaczmarska, Pieniądze
  • Raport z badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym


    geralt
    Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało. Dane o zachowaniach internautów są używane zarówno w kampaniach efektywnościowych, jak i budujących zasięg i wizerunek – wynika z pierwszego w Polsce badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym.  więcej
    21-06-2017, 19:10, pressroom , Pieniądze
  • Outsourcing marketingu - kompetencje, wiedza i know-how

    Koszty zatrudnienia w Polsce rosną. Polski rząd od 2018 roku będzie podnosił pensję minimalną o kolejne złotówki. Oznacza to, że koszty zatrudnienia i tworzenia nowych stanowisk pracy będą coraz wyższe. Pracodawcy coraz częściej zastanawiają się czy zatrudnienie dodatkowych pracowników przyniesie wartość dodaną czy tylko podniesie koszty operacyjne. Podwyższenie płacy minimalnej w długim okresie czasu będzie miało wpływ również na pensje oraz wynagrodzenie pozostałych pracowników wyższego szczebla.  więcej
    29-05-2017, 15:00, Komunikat firmy, Pieniądze
  • 7 błędów popełnianych w komunikacji in-store


    Islandworks
    Sklep to mikrokosmos, w którym panują specyficzne zasady. Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. Eksperci podpowiadają jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki.  więcej
    08-10-2021, 09:23, _, Pieniądze
  • Skuteczny marketing SMS. Pięć porad dla biznesu


    nicoletaionescu, Adobe Stock
    SMS w rękach sprawnego marketera może być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji. Trzeba jednak pamiętać, że komunikacja SMS jako bezpośrednia forma kontaktu powinna być prowadzona ostrożnie i z wyczuciem. Przedstawiamy kilka porad, które pomogą przy planowaniu SMS-owych kampanii.
      więcej
    01-10-2021, 12:57, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Marketing, sprzedaż, HR dla IT i zarządzanie – całodzienne szkolenie dla managerów i przedsiębiorców na Bitspiration!

    Bitspiration wraca do Warszawy! Już 10 maja odbędzie się siódma edycja jednej z najpopularniejszych konferencji edukacyjnych dla przedsiębiorców! W tym roku możecie zdobywać wiedzę na jednej z czterech ścieżek: marketing, sprzedaż, HR dla IT oraz zarządzanie. W agendzie pojawili się znani i cenieni praktycy wymienionych zagadnień, m.in. Edyta Kotowicz (Facebook Creative Strategist), Maciej Aniserowicz (devstyle.pl, Programista-pasjonat) czy Jakub Rogalski (Brand24 Community Manager).  więcej
    27-04-2018, 11:25, Patronat medialny, Kalendarium
  • Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

    „Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści. I chociaż dla większości firm nie jest to już pojęcie abstrakcyjne, wiele z nich ciągle nie zdaje sobie sprawy, ile korzyści przynosi tworzenie dobrych treści contentmarketingowych.  więcej
    20-02-2017, 09:37, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Czy marketerzy nadążają za zmianami? Raport: Nowa rola marketingu

    Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że marketerzy biorą udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Stąd tegoroczna edycja badania dotyczy nowej roli marketingu, a zwłaszcza sprawdzenia poziomu cyfryzacji polskich marketerów i tempa przyswajania przez nich innowacji.  więcej
    30-11-2016, 17:05, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Koniec ery inwazyjnych reklam? Adblocki spowodowały 22 mld strat w 2015 roku


    Shutterstock.com
    Straty z tytułu użycia adblocków według raportu FairPage sięgnęły w 2015 roku 22 miliardy dolarów. Inicjatywy liderów rynku, takie jak zawiązana podczas wrześniowej konferencji Dmexco Coalition for Better Ads, to sygnał, że doszliśmy do punktu zwrotnego, w którym trzeba od nowa odnaleźć równowagę w relacji wydawca-użytkownik-reklamodawca.  więcej
    04-11-2016, 17:49, Marcin Ekiert, Pieniądze
  • Halloween, czyli święta, popkultura i marketing


    Kameleon007 at istockphoto.com
    Według badań przeprowadzonych przez CBOS w 2013 roku aż 72 proc. Polaków sprzeciwia się komercjalizacji świąt. Mimo to wielu z nas celebruje je w popkulturowym klimacie. Co rządzi naszymi rytuałami – marketing, kultura popularna czy tradycja? - wyjaśnia dr Karol Jachymek, kulturoznawca ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS.  więcej
    31-10-2016, 15:27, pressroom , Lifestyle
  • SemKRK – krakowskie dyskusje o SEO i SEM

    Konferencje i spotkania branżowe mogę przybierać różne formy. Niektóre przyjmują charakter bardzo profesjonalny, niemalże biznesowy. Inne sprowadzają się do prezentacji konkretnych produktów. W przypadku SemKRK można powiedzieć jedno – organizatorzy pokazali, że można zorganizować wydarzenie w lekkiej atmosferze, które przy okazji podsunie kilka inspiracji.  więcej
    10-10-2016, 00:48, Marcin Opolski, Kalendarium
  • Inspirujące prezentacje podczas EastMedia 2016

    W dniach 15-16 kwietnia odbyła się druga edycja największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi - EastMedia. Podczas wydarzenia, w którym uczestniczyło blisko 200 osób, można było poznać odpowiedzi na pytania, jak prowadzić nowoczesny i skuteczny marketing i za pomocą jakich narzędzi, jak pozycjonować i budować markę po to, by wyprzedzić konkurencję.  więcej
    19-04-2016, 06:57, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Jak zmienić klienta w wyznawcę? Porady 4 specjalistów


    ©istockphoto.com/danwilton
    Nie sztuka pozyskać klienta. Sztuka sprawić, by wrócił i zmieniał się w fana albo wręcz swego rodzaju wyznawcę marki. Jak tego dokonać? Zapytaliśmy o to kilkoro specjalistów z branży e-marketingu.  więcej
    15-12-2015, 13:00, Marcin Opolski, Pieniądze
  • Spełnij oczekiwania odbiorców dzięki segmentacji listy mailingowej


    Shutterstock
    Działania email marketingowe są najbardziej skuteczne, gdy stanowią odpowiedź na rzeczywiste potrzeby subskrybentów. Wartościowe kampanie email marketingowe angażują odbiorców i pomagają im stać się lojalnymi klientami. Segmentacja listy pozwala na lepsze poznanie profilu odbiorców i dopasowanie komunikacji do ich oczekiwań.  więcej
    10-12-2015, 16:47, GetResponse, Porady

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)