Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing

  • Kilka zalet live streamingu


    ISebyI / Shutterstock
    Styczeń to miesiąc, w którym aktywny przedsiębiorca odświeża, tworzy lub doszlifowuje strategię marketingową. Zastanawiasz się nadal, jak promować swoje produkty lub usługi? Szukasz nowego kanału komunikacji z odbiorcami, z którego do tej pory nie korzystałeś? Live streaming może okazać się rozwiązaniem dla ciebie.  więcej
    23-01-2019, 18:12, Nika, Technologie
  • Czy klienci galerii handlowych wolą kupować prezenty online?


    ODO 24
    Specjaliści w zakresie realizacji kampanii mobile marketingowych zbadali przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji zakupowych oraz klientów 5 popularnych centrów handlowych. Na ich przykładach sprawdzono, jak w ostatnich miesiącach roku zmienia się natężenie ruchu w aplikacjach m-commerce i obiektach handlowych.  więcej
    14-12-2018, 19:40, Nika, Pieniądze
  • Reklamy na Instagramie - o tym powinieneś wiedzieć


    Pixabay CC0 License
    Instagram podaje, że liczba miesięcznych aktywności użytkowników sięga ponad 1 miliard. Czyni go to jednym z najatrakcyjniejszych i najszybciej rozwijających się narzędzi reklamowych. Jednak czy wyświetlane użytkownikom sponsorowane materiały są zgodne z polityką ochrony danych osobowych?  więcej
    12-12-2018, 18:08, Nika, Pieniądze
  • Tak nie prowadzi się kampanii marketingowej dla Fintechu


    © V. Yakobchuk - Fotolia.com
    Nie ma sposobu gwarantującego kampanii marketingowej sukces, jednak wyeliminowanie niektórych błędów z pewnością poprawi jej skuteczność. Eksperci objaśniają, czego nie powinno się robić w marketingu w sektorze fintech.  więcej
    26-11-2018, 21:15, Nika, Porady
  • Black Friday w Polsce - sprzedaż elektroniki rok temu i aktualny potencjał


    od dot.pr
    Wielka wyprzedaż przypadająca na ostatni piątek listopada i mająca początek swojej tradycji w Stanach Zjednoczonych, gości również w Polsce. To czas, w którym kupuje się już gwiazdkowe prezenty, korzystając z największych promocji, jakie pojawiają się w ciągu roku. W naszym kraju to dość młoda tradycja, ale według ekspertów z dużym potencjałem – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.  więcej
    22-11-2018, 12:03, Nika, Pieniądze
  • Czy klienci chcą, aby lubiane marki znały ich na wskroś?

    360-stopniowy widok klienta to temat coraz częściej podejmowany przez światowy, jak również polski, biznes. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę, że 70% konsumentów przebadanych przez Salesforce domaga się od marek tzw. doświadczeń połączonych.  więcej
    21-11-2018, 21:53, Nika, Pieniądze
  • Kara dla Orange - komentarz dotyczący prawidłowego prowadzenia działań marketingowych


    Shutterstock.com
    Od 25 maja 2018 r. są stosowane przepisy RODO. Ale wiele podmiotów zapomina, że prowadzenie działań marketingowych – celem pozyskania nowych klientów lub zaoferowania nowych usług aktualnym klientom – to nie tylko przepisy z zakresu ochrony danych ale również przepisy Ustawy Prawo telekomunikacyjne i Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. O tym, że przestrzeganie ich przysparza trudności, świadczą ostatnie kłopoty Orange.  więcej
    14-11-2018, 18:10, Nika, Pieniądze
  • Digital signage - co to jest i jak wpływa na nasze wybory zakupowe


    Unilumin
    Już 70% konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20% dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok upłynie branży handlowej stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych.  więcej
    14-11-2018, 15:15, _, Technologie
  • Social selling wzmacnia sprzedażową moc

    Biznesowe spotkania przy kawie odchodzą do lamusa. Dziś i klienci i handlowcy żyją pod dużą presją wyniku i czasu. Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych przypomina „głuchy telefon”. O ile metoda ta sprawdzała się niejednokrotnie w przeszłości, o tyle jej bezosobowy, anonimowy wręcz charakter, nie sprawdza się w cyfrowym świecie, w którym wiemy o sobie wszystko dzięki stale zyskującym na popularności mediom społecznościowym.  więcej
    08-11-2018, 21:26, Monika Zasada, Pieniądze
  • Moda na kobiece voiceboty


    Sergey Nivens / Shutterstock
    Zgodnie z raportem zatytułowanym State of Marketing 2018 dla 90% dyrektorów oraz specjalistów ds. marketingu największym wyzwaniem we wdrażaniu nowych technologii jest identyfikacja tych o rzeczywistym potencjale marketingowym. Trendem, który posiada taki potencjał są boty, zwłaszcza te o kobiecych głosach.  więcej
    05-11-2018, 21:58, Nika, Pieniądze
  • Drobiazgowa segmentacja stworzona w oparciu o miliardy profili internautów


    Myimagine / Shutterstock
    Polska firma w oparciu o analizę 21 mld anonimowych profili internautów stworzyła segmenty ponad 270 globalnych marek. Będzie je udostępniać na autorskiej platformie. Ma to pomóc w precyzyjnym dotarciu do konsumentów z reklamą i zmniejszyć liczbę masowych nietrafionych kampanii.  więcej
    12-10-2018, 02:59, Nika, Pieniądze
  • Klient millenials? Napisz do niego!


    dotrelations
    W dobie popularności komunikatorów, dla młodych wciąż istotny jest kontakt – zarówno w aspekcie prywatnym, jak i biznesowym – za pomocą krótkich wiadomości tekstowych. Jak z tego skorzystać?  więcej
    04-10-2018, 23:12, Nika, Pieniądze
  • 6 grzechów marketingowca z branży e-commerce

    Każdemu zdarza się zgrzeszyć. W biznesie ma to często konkretne materialne konsekwencje. Poznajmy czyny, których lepiej w branży e-commerce nie popełniać.  więcej
    28-09-2018, 20:46, Nika, Porady
  • Jesienne spotkanie z branżą e-commerce


    Sofort
    24 października w Warszawie odbędzie się Shopper Day. Organizatorzy i uczestniczy wydarzenia wezmą na warsztat zagadnienia takie, jak aktualne wyzwania marketingu, e-commerce i budowania lojalności. Spojrzą na retail w wydaniu online i offline oraz zaprezentują najnowsze technologie i narzędzia do budowania komunikacji z klientem.  więcej
    07-09-2018, 19:27, Nika, Kalendarium
  • Reklama i marketing warte już 1,3 biliona dolarów


    PQ Media
    Wartość globalnego rynku marketingu i reklamy ma wynieść w tym roku 1.3 biliona dol. - tak twierdzi amerykańska firma badawcza. Analitycy sądzą, że wzrost wartości da się zauważyć w tradycyjnej reklamie i marketingu, lecz przede wszystkim obejmie reklamę w mediach cyfrowych i marketing on-line.  więcej
    05-09-2018, 11:50, Nika, Pieniądze
  • E-handel coraz bardziej smart


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie AI oraz stosowanie rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładniejsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta.  więcej
    04-09-2018, 14:07, Nika, Pieniądze
  • Jak działa technologia RCS w komunikacji z klientami?


    shutterstock.com
    Specjaliści GSMA Intelligence szacują, że do 2020 r. na świecie będzie 4,3 miliarda urządzeń obsługujących SMS-y nowej generacji, czyli RCS (Rich Communication Services). Potencjał nowej technologii, zmieniając całkowicie oblicze SMS-ów, pozwoli stać się im liderem w dziedzinie prywatnej i biznesowej komunikacji.  więcej
    30-08-2018, 18:03, Nika, Pieniądze
  • Hiperpersonalizacja w fintechu


    Rawpixel / Shutterstock
    Coraz częściej oferta jest budowana w oparciu o doświadczenia zakupowe i skrojona na miarę potrzeb klientów. Eksperci przewidują, że nadchodząca era hiperpersonalizacji stanie się w przyszłości również dominującym trendem w komunikacji banków i firm pożyczkowych z konsumentami ich usług.  więcej
    30-08-2018, 12:59, Nika, Pieniądze
  • Zmiany na rynku komunikatorów mobilnych


    Sam Azgor (lic. CC)
    WhatsApp pobrało już 1,5 mld użytkowników i jak wynika z danych SimilarWeb, wraz z Messengerem, należy on do najpopularniejszych komunikatorów na świecie. Jedynie w Chinach przegrywa z WeChat i QQ, a w Rosji z Viberem. Jak wykorzystać ową popularność do pozyskania klienta?  więcej
    21-08-2018, 22:06, Nika, Pieniądze
  • Jakie dane Polak (niechętnie) przekaże sprzedawcy?

    Konsumenci zapytani o to, jakiego rodzaju informacje mogliby udostępnić, aby sklep przygotował dla nich indywidualną ofertę, w pierwszej kolejności odpowiedzieli, że nie chcą podawać żadnych personaliów. Jeżeli już mieliby czymś się dzielić, to najpierw adresem e-mail. Jakimi informacjami mogą jeszcze podzielić się (choć niechętnie) polscy konsumenci?  więcej
    17-08-2018, 23:01, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)