Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marka

  • Najmniej lubiany operator GSM wśród użytkowników social media

    Z sondażu przeprowadzonego na początku maja przez magazyn "Trade Marketer" wśród użytkowników serwisów społecznościowych GoldenLine i Facebook wynika, że najmniej lubią oni operatora Orange, choć Erze niewiele brakuje do lidera tego zestawienia.  więcej
    17-05-2010, 08:54, kg, Technologie
  • Fenomen marki powszechnie znanej - budowanie silnej marki w internecie


    www.sxc.hu
    E-branding to skuteczna i popularna technika budowania reputacji wykorzystywana przez wiele firm. Dopasowanie strategii, odpowiednia strona internetowa, komunikacja z klientem, wartość dodana - co jeszcze warto dopracować, aby zbudować silną markę?  więcej
    19-04-2010, 00:43, Katarzyna Szczurek, IPO.pl,
  • Marka atrakcyjnym źródłem informacji o sobie

    Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w sieci poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swojego profilu. Jednak coraz więcej internautów wykorzystuje serwisy społecznościowe jako miejsca zdobywania informacji o nowych produktach i usługach. Dla 1/3 użytkowników sieci, obok opinii innych userów, największym zaufaniem cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Dzięki temu marki, prowadzące kampanie na serwisach społecznościowych, ustępują popularnością jedynie zespołom muzycznym i idolom.  więcej
    08-04-2010, 02:53, Radosław Zarzeczny, Praktycy.com, Technologie
  • Znaki towarowe w sieci na usługach konkurentów

    Google zachęca firmy do reklamowania się za pomocą najpopularniejszej wyszukiwarki przez użycie programu AdWords. Użycie słów kluczy zastrzeżonych jako znaki towarowe prowadzi jednak do sporów - mówi Marcin Fijałkowski, rzecznik patentowy i radca prawny współpracujący z kancelarią Baker & McKenzie.  więcej
    07-02-2010, 00:37, Krzysztof Polak, Pieniądze
  • Google - wartość marki wzrosła najszybciej


    epheterson (na lic. cc)
    O 25 procent wzrosła wartość marki Google. Inne firmy z branży IT radziły sobie w ciągu ostatniego roku także bardzo dobrze. Wielkimi przegranymi są banki.  więcej
    23-09-2009, 08:29, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Rynek reklamy w kryzysie

    Pierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść olbrzymie korzyści.  więcej
    04-08-2009, 10:17, Inwestycje.pl, Pieniądze
  • Usługi TP pod marką Orange


    DI
    Telekomunikacja Polska uzyska prawa do sprzedawania pod marką Orange swoich produktów i usług w dziedzinie telewizji, dostępu do internetu i obsługi rynku klientów biznesowych. Umowa licencyjna w tej sprawie została już podpisana.  więcej
    25-07-2008, 06:49, Marcin Maj, Technologie
  • Google numerem jeden na Wyspach Brytyjskich

    Nowe technologie kreują nasz styl życia. Widać to w wynikach ostatnich badań marek przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii.  więcej
    21-07-2008, 07:06, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Koniec marki PKO Inteligo, uwaga na oszustów!

    Za kilka dni użytkownicy kont PKO Inteligo zalogują się do systemu o nowej nazwie - iPKO. Zmiana samej nazwy usług bankowości elektronicznej to nie wszystko - zapewniają przedstawiciele PKO BP. Przy okazji przestrzegamy przed oszustami, którzy zapewne nie omieszkają wykorzystać sytuacji i będą próbować przechwycić poufne dane klientów tego banku.  więcej
    15-03-2008, 11:31, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Rozwojem biznesowym marek internetowych Agory pokieruje Krzysztof Mikulski, dotychczas członek Zarządu funduszu inwestycyjnego Business Angel Seedfund  więcej
    05-03-2008, 18:06, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Przetarg na kampanię wizerunkową marki Onet.pl wygrała agencja TBWA, a marki Zumi obsłuży agencja EuroRSCG  więcej
    26-02-2008, 18:57, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Ruszyła 3. edycja PremiumBrand - badania reputacji marek na polskim rynku, w ramach której przygotowane będą raporty dot. poszczególnych wymiarów reputacji  więcej
    13-02-2008, 17:48, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Xerox zmienił logo i uruchomił nową stronę xerox.com, jednak całkowita zmiana identyfikacji wizualnej marki będzie trwała ok 18-24 miesięcy  więcej
    13-02-2008, 13:27, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Nowy operator komórkowy ujawnia swoje plany

    Nie od spektakularnych inwestycji, a od redukcji zacznie swoją działalność Centernet, nowy operator telefonii komórkowej. Wszystko przez coraz silniejszą konkurencję na rynku.  więcej
    10-01-2008, 07:12, Michał Chudziński, Technologie
  • Gdzie się kończą prawa autorskie?

    Brian Kopp, doświadczony gracz sprzedawał na eBay napisane przez siebie podręczniki opisujące taktykę gry World of Warcraft. Producent gry stwierdził, że to, co robił Kopp to... "łamanie praw autorskich".  więcej
    29-03-2006, 16:59, Marcin Maj, Lifestyle
  • Intel pozwany za słowo "inside"

    Spółka ITS z Ohio pozwała giganta ponieważ sama chce użyć słowa "inside" w nowym projekcie elektronicznych płatności. Żeby dodać pikanterii całej sprawie, ITS pozwała Intela w odwecie...  więcej
    22-01-2006, 12:22, pk, Lifestyle
  • Kogo lubią internauci?

    Firma Envisional przygotowała ranking najsilniejszych marek internetu. Wybrano zarówno najgorzej, jak i najlepiej oceniane firmy. Wśród tych ostatnich zwyciężyła rozpoczynająca właśnie działalność w Polsce firma aukcyjna eBay Inc.  więcej
    22-04-2005, 17:35, redakcja, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)