Amazon wysunął się na pierwsze miejsce dlatego, że jego klienci wierzą, iż firma ta reprezentuje coś więcej niż tylko towary, które sprzedaje - uważa Anthony Johndrow z Reputation Institute.
Forbes razem z Reputation Institute opublikował właśnie listę najbardziej i najmniej szanowanych marek w Stanach Zjednoczonych. W tym roku doszło do zmiany na pozycji lidera. Dotychczasowego - koncern kosmetyczny Johnson&Johnson - wyprzedził Amazon, największy internetowy sklep świata. To niewątpliwie powód do radości dla Jeffa Bezosa, założyciela i dyrektora generalnego firmy.
Johnson&Johnson zajął w bieżącym roku miejsce trzecie, dając się wyprzedzić jeszcze firmie Kraft Foods zajmującej się produkcją żywności. W pierwszej dziesiątce z firm branży IT znalazła się tylko Google - zajmuje miejsce dziewiąte (spadek o dwie pozycje). Pierwszą dziesiątkę zamyka Walt Disney Co.
Anthony Johndrow z Reputation Institute podkreśla, że Amazon wysunął się na pierwsze miejsce dlatego, że jego klienci wierzą, iż firma reprezentuje coś więcej niż tylko towary, które sprzedaje. Dodaje, że Amazon angażuje swoich klientów, zachowując przy tym wiarygodność.
Inne duże koncerny zajęły znacznie niższe pozycje - Intel jest na miejscu 22, Hewlett-Packard na 40, IBM na 44, Apple na 46, Microsoft na 47, Oracle na 49.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
"Sala samobójców" dopiero trzecia. Ulubione filmy polskich internautów według Filmwebu
|
|
|
|
|
|