Telekomunikacja Polska uzyska prawa do sprzedawania pod marką Orange swoich produktów i usług w dziedzinie telewizji, dostępu do internetu i obsługi rynku klientów biznesowych. Umowa licencyjna w tej sprawie została już podpisana.
Prezes Zarządu TP Maciej Witucki twierdzi, że Grupa TP ma bardzo pozytywne doświadczenia ze zmianą marki Idea na Orange, która została przeprowadzona w 2005 roku.
- Spodziewamy się, że również ta zmiana będzie miała korzystny wpływ na wzrost liczby klientów oraz zwiększenie przychodów i rentowności usług. Dzięki wzmocnieniu współpracy z Grupą Orange, klienci będą mogli korzystać z nowych, innowacyjnych produktów i usług bazujących na nowoczesnych technologiach - mówił Witucki.
Umowa pomiędzy TP i Orange została zawarta na 10 lat z możliwością przedłużenia. Opłata licencyjna za użycie marki Orange wyniesie 1,6% przychodów operacyjnych uzyskanych ze sprzedaży produktów sprzedawanych pod marką Orange. Umowa została zweryfikowana przez audytora - PricewaterhouseCoopers - i określona jako godziwa.
Telekomunikacja Polska zakłada, że rebranding zostanie przeprowadzony w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Orange zapewni wsparcie tego procesu w dziedzinie marketingu, komunikacji, dystrybucji produktów oraz obsługi klienta.
Marka Orange po raz pierwszy została wprowadzona na rynku brytyjskim w kwietniu 1994 roku, a w Polsce pojawiła się we wrześniu 2005 r. Obecnie jest ona jedną z wiodących marek na świecie, która pod koniec ubiegłego roku zapewniała usługi telekomunikacyjne dla ponad 100 milionów klientów na pięciu kontynentach.
Z kolei marka TP mimo, iż jest obecna na naszym rynku od wielu lat, klientom może kojarzyć się źle. Poza tym rezygnacja z marek lokalnych na rzecz globalnych oznacza duże oszczędności dla światowych gigantów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*