marka

  • Marka, marketing, sukces. Książki i e-booki [do 21 sierpnia w cenie promocyjnej]

    Klasycznie, fundamentalnie czy odkrywczo i nowatorsko? Czytaj w druku i e-booku o marketingu, budowaniu marki i udanej sprzedaży - od podstaw po praktyczne zastosowania. Do 21 sierpnia książki kupisz w cenach promocyjnych.  więcej
    16-08-2018, 22:23, Joanna Ryńska, Internauci
  • Social media dają szansę stworzenia własnej marki. Trzeba jednak umieć mądrze wykorzystać ich potencjał


    Quka / Shutterstock.com
    Powszechny dostęp do internetu i mediów społecznościowych daje szansę na stworzenie własnej marki. Niesie jednak za sobą także ryzyko. Nieodpowiednie zdjęcia na prywatnym profilu w portalu społecznościowych mogą zaszkodzić karierze zawodowej, a nawet najlepsze informacje zaprezentowane w nieciekawy sposób nie przebiją się.  więcej
    21-03-2015, 15:34, NEWSERIA, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 sposobów na wybranie nazwy firmy

    Zanim jeszcze przedsiębiorca zmierzy się z prowadzeniem biznesu, zwykle stanąć musi przed zadaniem wymyślenia nazwy dla firmy. Wbrew pozorom nie jest to najłatwiejsze zadanie, a o kilku punktach warto szczególnie pamiętać.  więcej
    26-06-2014, 08:00, Adrian Nowak,
  • Główny czynnik rozwoju marki


    Bloom Design / Shutterstock
    Wyzwaniem dla specjalistów ds. marketingu, obok stałego zwiększania sprzedaży, jest rozwój marki. O ile o sprzedaży powiedziano już chyba wszystko, o tyle rozwój marki wciąż jest wyzwaniem. Wyniki badań przeprowadzonych przez Bain & Company wśród stu tysięcy konsumentów na całym świecie, w tym również w Polsce, ujawniają, że głównym czynnikiem decydującym o sukcesie marki jest wysoka penetracja rynku.  więcej
    10-07-2014, 14:30, ip,
  • Polacy kojarzą już sobie markę T-Mobile

    75% ankietowanych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC zna markę T-Mobile. Jest to ponad dwukrotnie lepszy wynik niż w poprzednim badaniu.  więcej
    24-08-2011, 13:51, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dlaczego pressroom jest niezbędny do budowania wizerunku marki w sieci?


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    Co kreuje wizerunek marki w sieci? Opinie oraz informacje. Te pierwsze są dostarczane przez konsumentów na forach oraz specjalnie do tego przeznaczonych serwisach. Te drugie znajdują się w gestii marki, pojawiając się nie tylko na stronie, ale przede wszystkim na różnorakich portalach. Opinie i informacje wzajemnie się uzupełniają, sprawiając, że jedne bez drugich nie odniosą zamierzonego efektu. Czas zacząć to wykorzystywać!  więcej
    28-05-2011, 12:05, Julia Kapuścińska, ATOM Media Interaktywne,
  • Optimus zmienia nazwę przy okazji premiery gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

    Od czasu przejęcia CD Projekt podstawową działalnością Optimus S.A. jest produkcja gier. Obie marki są znane i rozpoznawalne w Polsce i na świecie. Zarząd Optimusa chce jednak, by firma kojarzyła się tylko z jedną mocną marką, co ma m.in. podkreślić nowy wizerunek spowodowany zmianą profilu działalności, a przy okazji chce zwrócić uwagę na premierę nowej wersji gry Wiedźmin.  więcej
    14-04-2011, 13:14, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Amazon najbardziej szanowaną marką


    Amazon
    Amazon wysunął się na pierwsze miejsce dlatego, że jego klienci wierzą, iż firma ta reprezentuje coś więcej niż tylko towary, które sprzedaje - uważa Anthony Johndrow z Reputation Institute.  więcej
    06-04-2011, 20:38, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Apple najbardziej nielubianą marką?


    Apple
    Tak, jeśli spojrzeć na komentarze pod adresem firmy pojawiające się w internecie. Nie znajduje to jeszcze odzwierciedlenia w wynikach finansowych firmy, niemniej jednak Apple nie powinna lekceważyć tego typu sygnałów.  więcej
    12-08-2010, 06:55, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • 136,38 USD wart jest internauta z kontem na Facebooku


    Facebook
    Takie wyniki przynoszą badania przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych. Potwierdzono, że najpopularniejszy serwis społecznościowy jest miejscem, w które warto inwestować budżety reklamowe.  więcej
    14-06-2010, 18:45, Michał Chudziński, Internauci
  • Najmniej lubiany operator GSM wśród użytkowników social media

    Z sondażu przeprowadzonego na początku maja przez magazyn "Trade Marketer" wśród użytkowników serwisów społecznościowych GoldenLine i Facebook wynika, że najmniej lubią oni operatora Orange, choć Erze niewiele brakuje do lidera tego zestawienia.  więcej
    17-05-2010, 08:54, kg, Technologie
  • Fenomen marki powszechnie znanej - budowanie silnej marki w internecie


    www.sxc.hu
    E-branding to skuteczna i popularna technika budowania reputacji wykorzystywana przez wiele firm. Dopasowanie strategii, odpowiednia strona internetowa, komunikacja z klientem, wartość dodana - co jeszcze warto dopracować, aby zbudować silną markę?  więcej
    19-04-2010, 00:43, Katarzyna Szczurek, IPO.pl,
  • Marka atrakcyjnym źródłem informacji o sobie

    Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w sieci poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swojego profilu. Jednak coraz więcej internautów wykorzystuje serwisy społecznościowe jako miejsca zdobywania informacji o nowych produktach i usługach. Dla 1/3 użytkowników sieci, obok opinii innych userów, największym zaufaniem cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Dzięki temu marki, prowadzące kampanie na serwisach społecznościowych, ustępują popularnością jedynie zespołom muzycznym i idolom.  więcej
    08-04-2010, 02:53, Radosław Zarzeczny, Praktycy.com, Technologie
  • Znaki towarowe w sieci na usługach konkurentów

    Google zachęca firmy do reklamowania się za pomocą najpopularniejszej wyszukiwarki przez użycie programu AdWords. Użycie słów kluczy zastrzeżonych jako znaki towarowe prowadzi jednak do sporów - mówi Marcin Fijałkowski, rzecznik patentowy i radca prawny współpracujący z kancelarią Baker & McKenzie.  więcej
    07-02-2010, 00:37, Krzysztof Polak, Biznes, Finanse i Prawo
  • Google - wartość marki wzrosła najszybciej


    epheterson (na lic. cc)
    O 25 procent wzrosła wartość marki Google. Inne firmy z branży IT radziły sobie w ciągu ostatniego roku także bardzo dobrze. Wielkimi przegranymi są banki.  więcej
    23-09-2009, 08:29, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rynek reklamy w kryzysie

    Pierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść olbrzymie korzyści.  więcej
    04-08-2009, 10:17, Inwestycje.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Usługi TP pod marką Orange


    DI
    Telekomunikacja Polska uzyska prawa do sprzedawania pod marką Orange swoich produktów i usług w dziedzinie telewizji, dostępu do internetu i obsługi rynku klientów biznesowych. Umowa licencyjna w tej sprawie została już podpisana.  więcej
    25-07-2008, 06:49, Marcin Maj, Technologie
  • Google numerem jeden na Wyspach Brytyjskich

    Nowe technologie kreują nasz styl życia. Widać to w wynikach ostatnich badań marek przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii.  więcej
    21-07-2008, 07:06, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Koniec marki PKO Inteligo, uwaga na oszustów!

    Za kilka dni użytkownicy kont PKO Inteligo zalogują się do systemu o nowej nazwie - iPKO. Zmiana samej nazwy usług bankowości elektronicznej to nie wszystko - zapewniają przedstawiciele PKO BP. Przy okazji przestrzegamy przed oszustami, którzy zapewne nie omieszkają wykorzystać sytuacji i będą próbować przechwycić poufne dane klientów tego banku.  więcej
    15-03-2008, 11:31, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rozwojem biznesowym marek internetowych Agory pokieruje Krzysztof Mikulski, dotychczas członek Zarządu funduszu inwestycyjnego Business Angel Seedfund  więcej
    05-03-2008, 18:06, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031