Klasycznie, fundamentalnie czy odkrywczo i nowatorsko? Czytaj w druku i e-booku o marketingu, budowaniu marki i udanej sprzedaży - od podstaw po praktyczne zastosowania. Do 21 sierpnia książki kupisz w cenach promocyjnych.
reklama
Nie tylko produkty są "markami". Marką jest każdy z nas. Warto zadać sobie pytanie, jaką mamy reputację - i co możemy z tym zrobić.
Praktyczny i aktualny poradnik dotyczący budowania marki w polskich realiach został napisany przez człowieka z ogromną wiedzą i bogatym doświadczeniem. jest to książka, z którą powinien zapoznać się zarówno właściciel firmy, jak i pracownicy działu marketingu i PR.
Mało komu trzeba przedstawiać Richarda Bransona. I pewnie niewiele osób trzeba zachęcać, by uczyły się od niego, wykorzystując jego praktyczne wskazówki z nie zawsze łatwych doświadczeń.
Nie ma Cię w Google'u, więc nie ma Cię w ogóle? Autorzy podpowiadają, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Mała objętość książki ma przełożyć się na krótki czas poświęcony na jej lekturę i wyciśnięcie maksimum praktycznych informacji.
Jarek Szczepański - praktyk i szkoleniowiec marketingu - przygotował książkę, która jako podręcznik i poradnik wyjaśnia, czym jest marka i jakie są zależności między marką a rynkiem oraz pomaga skonstruować odpowiednią strategię promocji swojej marki.
Na podręcznikach marketingu Philipa Kotlera wychowały się rzesze dzisiejszych specjalistów. Jednak od pierwszych wydań klasyki zmienił się świat, a wraz z nim marketing. Nowe podejście, przedstawione równie solidnie i rzeczowo jak w znanych podręcznikach, znajdziecie w "Marketingu 3.0".
Reklama i PR w małej firmie? Jak w ogóle się za to zabrać? Jak wykorzystać "stare" i sprawdzone narzędzia w połączeniu z nowoczesnymi metodami? Bardzo dobry poradnik na start dla właścicieli małych firm, którzy albo sami dbają o promocję, albo w pełni ją nadzorują.
Młodzi, ale już doświadczeni praktycy podpowiadają, jak wykorzystać dostępne obecnie narzędzia dostępności w internecie do promocji swojej marki. Dobra lektura dla tych, którzy wiedzą, że powinni zaistnieć w internecie, ale nie mają pojęcia, od czego zacząć...
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|