marka

  • Pozycjonowanie sklepu internetowego - porady

    Co zrobić, gdy odwiedzający wchodzą na Twoją stronę, ale wychodzą bez zakupów? Większość sprzedawców wydaje dużo pieniędzy na poprawę swojej strony internetowej, podczas gdy problem nie leży w ich stronie, ale w ich marce. W tym artykule wyjdę poza najlepsze praktyki użyteczności w e-commerce i opowiem o tym, jak wykorzystać pozycjonowanie marki do poprawy współczynnika konwersji Twojej strony internetowej.  więcej
    14-04-2021, 14:32, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Fendi, Givenchy, Calvin Klein taniej nawet o 70%? Zajrzyj do sklepu internetowego FrankShop.pl

    Szukasz oryginalnych produktów w niskich cenach? Sprawdź FrankShop.pl! To sklep internetowy oferujący markową modę z górnej półki bez przepłacania. Prześwietlamy ofertę sklepu FrankShop.pl i podpowiadamy, co warto w nim zamówić.  więcej
    01-06-2021, 14:38, Komunikat firmy, Internauci
  • Czy warto wybrać opisową nazwę dla firmy?

    Co to znaczy dobra nazwa firmy? Czy Twoja marka powinna bezpośrednio wskazywać czym się zajmujesz? Na te pytania można znaleźć różne odpowiedzi. Osobiście zawsze podkreślam, że firmowy brand powinien zadowolić zarówno dział marketingu, jak i rzecznika patentowego. Dlaczego? Dlatego, że powinieneś móc później taką nazwę zastrzec w formie słownego znaku towarowego. Nie jest to jednak możliwe w przypadku określeń opisowych.  więcej
    09-12-2019, 10:11, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Marka, marketing, sukces. Książki i e-booki [do 21 sierpnia w cenie promocyjnej]

    Klasycznie, fundamentalnie czy odkrywczo i nowatorsko? Czytaj w druku i e-booku o marketingu, budowaniu marki i udanej sprzedaży - od podstaw po praktyczne zastosowania. Do 21 sierpnia książki kupisz w cenach promocyjnych.  więcej
    16-08-2018, 22:23, Joanna Ryńska, Internauci
  • Social media dają szansę stworzenia własnej marki. Trzeba jednak umieć mądrze wykorzystać ich potencjał


    Quka / Shutterstock.com
    Powszechny dostęp do internetu i mediów społecznościowych daje szansę na stworzenie własnej marki. Niesie jednak za sobą także ryzyko. Nieodpowiednie zdjęcia na prywatnym profilu w portalu społecznościowych mogą zaszkodzić karierze zawodowej, a nawet najlepsze informacje zaprezentowane w nieciekawy sposób nie przebiją się.  więcej
    21-03-2015, 15:34, NEWSERIA, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 sposobów na wybranie nazwy firmy

    Zanim jeszcze przedsiębiorca zmierzy się z prowadzeniem biznesu, zwykle stanąć musi przed zadaniem wymyślenia nazwy dla firmy. Wbrew pozorom nie jest to najłatwiejsze zadanie, a o kilku punktach warto szczególnie pamiętać.  więcej
    26-06-2014, 08:00, Adrian Nowak,
  • Główny czynnik rozwoju marki


    Bloom Design / Shutterstock
    Wyzwaniem dla specjalistów ds. marketingu, obok stałego zwiększania sprzedaży, jest rozwój marki. O ile o sprzedaży powiedziano już chyba wszystko, o tyle rozwój marki wciąż jest wyzwaniem. Wyniki badań przeprowadzonych przez Bain & Company wśród stu tysięcy konsumentów na całym świecie, w tym również w Polsce, ujawniają, że głównym czynnikiem decydującym o sukcesie marki jest wysoka penetracja rynku.  więcej
    10-07-2014, 14:30, ,
  • Polacy kojarzą już sobie markę T-Mobile

    75% ankietowanych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC zna markę T-Mobile. Jest to ponad dwukrotnie lepszy wynik niż w poprzednim badaniu.  więcej
    24-08-2011, 13:51, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dlaczego pressroom jest niezbędny do budowania wizerunku marki w sieci?


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    Co kreuje wizerunek marki w sieci? Opinie oraz informacje. Te pierwsze są dostarczane przez konsumentów na forach oraz specjalnie do tego przeznaczonych serwisach. Te drugie znajdują się w gestii marki, pojawiając się nie tylko na stronie, ale przede wszystkim na różnorakich portalach. Opinie i informacje wzajemnie się uzupełniają, sprawiając, że jedne bez drugich nie odniosą zamierzonego efektu. Czas zacząć to wykorzystywać!  więcej
    28-05-2011, 12:05, Julia Kapuścińska, ATOM Media Interaktywne,
  • Optimus zmienia nazwę przy okazji premiery gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

    Od czasu przejęcia CD Projekt podstawową działalnością Optimus S.A. jest produkcja gier. Obie marki są znane i rozpoznawalne w Polsce i na świecie. Zarząd Optimusa chce jednak, by firma kojarzyła się tylko z jedną mocną marką, co ma m.in. podkreślić nowy wizerunek spowodowany zmianą profilu działalności, a przy okazji chce zwrócić uwagę na premierę nowej wersji gry Wiedźmin.  więcej
    14-04-2011, 13:14, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Amazon najbardziej szanowaną marką


    Amazon
    Amazon wysunął się na pierwsze miejsce dlatego, że jego klienci wierzą, iż firma ta reprezentuje coś więcej niż tylko towary, które sprzedaje - uważa Anthony Johndrow z Reputation Institute.  więcej
    06-04-2011, 20:38, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Apple najbardziej nielubianą marką?


    Apple
    Tak, jeśli spojrzeć na komentarze pod adresem firmy pojawiające się w internecie. Nie znajduje to jeszcze odzwierciedlenia w wynikach finansowych firmy, niemniej jednak Apple nie powinna lekceważyć tego typu sygnałów.  więcej
    12-08-2010, 06:55, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • 136,38 USD wart jest internauta z kontem na Facebooku


    Facebook
    Takie wyniki przynoszą badania przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych. Potwierdzono, że najpopularniejszy serwis społecznościowy jest miejscem, w które warto inwestować budżety reklamowe.  więcej
    14-06-2010, 18:45, Michał Chudziński, Internauci
  • Najmniej lubiany operator GSM wśród użytkowników social media

    Z sondażu przeprowadzonego na początku maja przez magazyn "Trade Marketer" wśród użytkowników serwisów społecznościowych GoldenLine i Facebook wynika, że najmniej lubią oni operatora Orange, choć Erze niewiele brakuje do lidera tego zestawienia.  więcej
    17-05-2010, 08:54, kg, Technologie
  • Fenomen marki powszechnie znanej - budowanie silnej marki w internecie


    www.sxc.hu
    E-branding to skuteczna i popularna technika budowania reputacji wykorzystywana przez wiele firm. Dopasowanie strategii, odpowiednia strona internetowa, komunikacja z klientem, wartość dodana - co jeszcze warto dopracować, aby zbudować silną markę?  więcej
    19-04-2010, 00:43, Katarzyna Szczurek, IPO.pl,
  • Marka atrakcyjnym źródłem informacji o sobie

    Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w sieci poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swojego profilu. Jednak coraz więcej internautów wykorzystuje serwisy społecznościowe jako miejsca zdobywania informacji o nowych produktach i usługach. Dla 1/3 użytkowników sieci, obok opinii innych userów, największym zaufaniem cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Dzięki temu marki, prowadzące kampanie na serwisach społecznościowych, ustępują popularnością jedynie zespołom muzycznym i idolom.  więcej
    08-04-2010, 02:53, Radosław Zarzeczny, Praktycy.com, Technologie
  • Znaki towarowe w sieci na usługach konkurentów

    Google zachęca firmy do reklamowania się za pomocą najpopularniejszej wyszukiwarki przez użycie programu AdWords. Użycie słów kluczy zastrzeżonych jako znaki towarowe prowadzi jednak do sporów - mówi Marcin Fijałkowski, rzecznik patentowy i radca prawny współpracujący z kancelarią Baker & McKenzie.  więcej
    07-02-2010, 00:37, Krzysztof Polak, Biznes, Finanse i Prawo
  • Google - wartość marki wzrosła najszybciej


    epheterson (na lic. cc)
    O 25 procent wzrosła wartość marki Google. Inne firmy z branży IT radziły sobie w ciągu ostatniego roku także bardzo dobrze. Wielkimi przegranymi są banki.  więcej
    23-09-2009, 08:29, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rynek reklamy w kryzysie

    Pierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść olbrzymie korzyści.  więcej
    04-08-2009, 10:17, Inwestycje.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Usługi TP pod marką Orange


    DI
    Telekomunikacja Polska uzyska prawa do sprzedawania pod marką Orange swoich produktów i usług w dziedzinie telewizji, dostępu do internetu i obsługi rynku klientów biznesowych. Umowa licencyjna w tej sprawie została już podpisana.  więcej
    25-07-2008, 06:49, Marcin Maj, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
RSS  
« Sierpień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031