Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, „wjeżdża” do polskich miast z nową kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Jej celem jest promowanie proekologicznych nawyków wśród mieszkańców i edukowanie użytkowników jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej. więcej
Działania policji i służb specjalnych nie podlegają żadnej kontroli. W 2019 r. służby 1 350 000 razy pobrały informacje o tym, gdzie byliśmy w ciągu ostatniego roku i do kogo w tym czasie dzwoniliśmy. W 2019 r. policja założyła 8065 podsłuchów. Tylko w 16% spraw (z 1303 podsłuchów) uzyskano dowody do procesu karnego. Kim były zatem pozostałe podsłuchiwane osoby? więcej
We współpracy z WHO i europejskimi partnerami fact-checkingowymi Facebook uruchomił kampanię informacyjną "Razem przeciwko dezinformacji na temat szczepionki Covid-19". Jej celem jest wsparcie ludzi w weryfikacji informacji dostępnych Internecie na ten temat. W ramach kampanii na Facebooku i Instagramie będą pojawiać się grafiki, zawierające praktyczne wskazówki pomocne w rozpoznawaniu fałszywych treści. więcej
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła ogólnopolska kampanię „Nie hejtuję – reaguję”, w której szczególny nacisk położony jest na rolę świadków. Kampania zwraca uwagę na konieczność podejmowania działania w sytuacji zetknięcia z cyberprzemocą m.in. poprzez zgłaszanie krzywdzących treści administratorom stron czy wsparcie dla osób, które doświadczyły zachowań przemocowych w internecie. więcej
W nowej kampanii, będącej odpowiedzią na problem hejtu w internecie, biorą udział Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska – uczestnicy i zwyciężczyni programu The Voice Kids 2. W ramach akcji, zostaną zorganizowane specjalne wydarzenia w 4 miastach na terenie Polski. więcej
„Organizacje społeczne. To działa!” to pierwsza w Polsce kampania angażująca tak wiele różnorodnych organizacji społecznych. Tworzą ją ludzie, którzy swoją pracą rozwiązują problemy, którymi dotychczas nikt się nie zajął. Co dokładnie robią? więcej
21 października odbędą się wybory samorządowe. Z frekwencją może być różnie, dlatego powstała kampania, której głównym hasłem są słowa „Twój głos ma moc. Użyj jej!”. Twórcy kampanii edukują i zachęcają obywatelki oraz obywateli do udziału w wyborach samorządowych. Co Polacy powinni wiedzieć o głosowaniu i jego mocy? więcej
Zbyt łatwy dostęp dzieci do internetowej pornografii to problem społeczny, o którym nie można już milczeć. Zjawisko przybiera rozmiary pandemii – ostrzegają specjaliści. Stowarzyszenie Twoja Sprawa uruchamia nowy portal oPornografii.pl oraz kampanię społeczną skierowaną do rodziców i specjalistów. więcej
Dostajemy setki maili z powiadomieniami o zmianie polityk prywatności, a namawiające do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych banery przesłaniają popularne portale informacyjne. Europejskie organizacje startują z kampanią społeczną pod hasłem #TimeToDisagree/ #CzasNieZgody, w której przypomina konsumentom, że wraz z RODO dostają do ręki nowe narzędzia walki o dane na swój temat. więcej
Do czego pasuje sos worcestershire? Po co kłaść folię paroizolacyjną? Gdzie kupić najtaniej? Na te i wszystkie inne pytania odpowiedź można znaleźć w internecie. więcej