„Organizacje społeczne. To działa!” to pierwsza w Polsce kampania angażująca tak wiele różnorodnych organizacji społecznych. Tworzą ją ludzie, którzy swoją pracą rozwiązują problemy, którymi dotychczas nikt się nie zajął. Co dokładnie robią?
reklama
"Moja drużyna to moja ulica" mówi Hania, podopieczna Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Wsi Bełk i bohaterka pierwszego wideo kampanii społecznej „Organizacje społeczne. To działa!”, które trafiło właśnie do sieci.
Wideo opowiadające historię dziewczynki, to pierwszy z serii filmów, które regularnie będą pojawiać się w sieci w ramach kampanii. Bohaterami i bohaterkami publikowanych w mediach społecznościowych wideo i fotoreportaży będą zarówno osoby pracujące w organizacjach społecznych, jak i ludzie, do których adresowane są ich działania.
W Polsce działa 100 tysięcy organizacji społecznych, czyli fundacji i stowarzyszeń. Z ich wsparcia każdego roku korzystają miliony dzieci, młodzieży, osób dorosłych i seniorów. Często robią to nieświadomie. Stąd pomysł połączenia sił kilkunastu fundacji i stowarzyszeń, aby pokazać jak wygląda ich codzienna praca i jaki ma to wpływ na życie każdego i każdej z nas.
W kampanię „Organizacje społeczne. To działa” zaangażowały się m.in. WWF Polska, Fundacja Szkołą z Klasą, Polska Fundacja im. Roberta Schumana, Fundacja im. Stefana Batorego, Stowarzyszenie Kampania Przeciw Homofobii, Stowarzyszenie Klon Jawor, ClientEarth Prawnicy dla Ziemi, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Sieć Obywatelska Watchdog Polska, Helsińska Fundacja Praw Człowieka i kilkanaście innych organizacji. Każda z nich w swojej działalności koncentruje się na innym temacie, ale łączy je to, że zmieniają świat na lepsze.
Wszystkie materiały będą publikowane również w mediach społecznościowych: na Facebooku, Youtube, Twitterze i Instagramie. Można je odnaleźć wpisując hasztag #todziala.
Źródło: Fundacja im. Stefana Batorego
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|