Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

internauci

  • Allegro będzie ścigać użytkownika Wykopu?

    Osoba opowiadająca historie w serwisie Wykop może być byłym pracownikiem Allegro, ale nie musi. Przedstawiciel Allegro dementuje zdecydowaną większość informacji udostępnionych przez użytkownika w nocy z wtorku na środę, choć niektóre potwierdza.  więcej
    07-12-2011, 16:21, Paweł Kusiciel, Lifestyle
  • PZPN rządził w internecie

    Październik i listopad 2011 upłynęły pod znakiem PZPN... Zaczęło się od orzełka na koszulkach reprezentacji Polki, a raczej jego braku, potem pojawiło się tajemnicze nagranie z prezesem Lato w roli głównej, wybuchła afera i szum w mediach z tym związany, co z kolei pociągnęło za sobą decyzję o odwołaniu sekretarza generalnego PZPN. Publikacji nie brakowało.  więcej
    04-12-2011, 08:33, paku, Media
  • Kobiety częściej kupują odzież i obuwie drogą wysyłkową niż mężczyźni


    © istockphoto.com
    Aż 60% internautów, którzy wypełnili kwestionariusz, dokonało zakupu produktu dostępnego w ofercie wysyłkowej w ciągu ostatniego roku - wynika z raportu Acxiom. Taką formę zakupów najczęściej wybierały kobiety, które stanowią aż 67% klientów sklepów wysyłkowych.  więcej
    22-11-2011, 17:41, paku, Lifestyle
  • Jakie usterki komputera najczęściej zgłaszają Polacy?


    victorpharmacyit - na licencji CC
    Nie ma podziału płci, choć młodzi mężczyźni nie zgłaszają się z problemami ze sprzętem. Co czwarty użytkownik nie potrafi rozwiązać problemu zbyt wolnej pracy - wynika z raportu PCDOC.  więcej
    18-11-2011, 08:33, paku, Lifestyle
  • Cegiełka do cegiełki i jest milion w Siepomaga

    W minioną niedzielę wpłacono kwotę, która pozwoliła uzyskać milion złotych na szczytne cele za pośrednictwem organizacji Siepomaga. Średnio internauci wpłacają od 30 do 40 zł. O to, w jaki sposób wzbudzić emocje u internauty i skłonić do przekazania darowizny, zapytaliśmy przedstawicielkę serwisu.  więcej
    15-11-2011, 19:11, Paweł Kusiciel, Lifestyle
  • Oczekujemy informacji a nie reklam na stronach firmowych


    © BVI Media - Fotolia.com
    Ceny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa - tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firm, wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Najczęstszym problemem, z jakim spykają się konsumenci, są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn WWW.  więcej
    03-11-2011, 21:55, paku, Pieniądze
  • E-mailing wciąż popularny, przynosi korzyści

    Aż 56 proc uczestników badania potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory wykorzystywała e-mail marketing. Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających ze stosowania e-mailingu w realizacji przedsięwzięć marketingowych. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych - wynika z ósmego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.  więcej
    31-10-2011, 12:29, paku, Technologie
  • Randki przez internet i nie tylko


    Gabriela Camerotti
    Samotni mężczyźni i kobiety w Polsce podczas pierwszej randki wyżej cenią osobowość i poczucie humoru niż atrakcyjny wygląd partnera - wynika z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie BBC Entertainment.  więcej
    26-10-2011, 20:48, paku, Lifestyle
  • Gemius: przybyło 16 mln internautów w Europie Środkowo-Wschodniej


    laffy4k's
    Od czerwca 2010 od czerwca 2011 do grona europejskich internautów dołączyło około 16 mln osób. Spośród wszystkich analizowanych rynków regionu CEE najwyższym poziomem penetracji internetu charakteryzowały się te najmniejsze. Liderem jest Estonia, gdzie 80 proc. populacji surfuje po sieci przynajmniej raz w miesiącu – wynika z badania gemiusAudience.  więcej
    25-10-2011, 21:49, paku, Pieniądze
  • Turystyka i gastronomia najczęściej pod lupą Polaków


    © BVI Media - Fotolia.com
    W ciągu ostatniego roku Polacy najczęściej szukali w sieci informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Internet jest wykorzystywany przez konsumentów także do sprawdzania usług finansowych oraz ofert sklepów detalicznych i hurtowni. Tylko 4 proc. badanych nie szukało w internecie żadnych informacji na temat firm.  więcej
    25-10-2011, 21:46, paku, Lifestyle
  • WIP: 1/3 Polaków nie widzi potrzeby korzystania z internetu


    © maotun - Fotolia.com
    2/3 Polaków korzysta z internetu, jednak aż 1/3 nie widzi takiej potrzeby. Spadła nieco w porównaniu z zeszłym rokiem liczba użytkowników serwisów społecznościowych. Mniej korzystamy też z komunikatorów, a najważniejszych medium jest telefon komórkowy - to niektóre wnioski z opublikowanego przez Grupę TP i Agorę raportu World Internet Project 2011.  więcej
    25-10-2011, 21:27, paku, Lifestyle
  • Użytkownicy smartfonów to głównie mężczyźni


    ©istockphoto.com/vasiliki
    W Polsce bardzo dynamicznie rośnie rynek smartfonów. Według szacunków, na koniec 2011 roku kupimy około 3-3,5 mln nowoczesnych urządzeń mobilnych. Oznacza to, że prognozowany udział smartfonów w rynku telefonów komórkowych w Polsce w 2012 roku sięgnie 41%, przy czym na koniec 2010 roku było to jedynie 13%.  więcej
    24-10-2011, 13:35, paku, Lifestyle
  • Po wyborach w internecie


    Kaspersky Lab
    Najwięcej o wyborach dyskutowaliśmy w internecie po wyborach – wynika z danych NewsPoint. Internauci najczęściej temat wyborów poruszali na Facebooku.  więcej
    20-10-2011, 12:40, paku, Media
  • Programowanie: Wielka Przesmycka rozstrzygnięta


    Marcin Wichary (lic. CC-BY)
    Znamy już zwycięzców jednego z ogólnopolskich turniejów programistycznych, czyli tzw. Wielkiej Przesmyckiej.  więcej
    18-10-2011, 19:17, paku, Technologie
  • Internauci głosują przeciwko partiom, nie na partie


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Tylko co piąty internauta, głosując, kieruje się swoimi korzyściami. Połowa internautów głosuje po to, aby nie dopuścić do władzy ugrupowania uznawanego za szkodliwe dla kraju. To oznacza, że nie ma znaczenia, co partie nam zaproponują.  więcej
    29-09-2011, 17:21, Marcin Maj, Lifestyle
  • Vectra ma problemy w Elblągu


    ©istockphoto.com/kingvald
    Nadal nie wiadomo, co spowodowało awarię, wskutek której niektórzy mieszkańcy Elbląga zostali odcięci od internetu lub połączenie jest bardzo słabe. Występują też problemy z telefonem od prawie dwóch tygodni. Na co mogą liczyć abonenci?  więcej
    29-09-2011, 07:53, Paweł Kusiciel, Interwencje
  • Bittorrent i TPB to męska rzecz?


    goldberg, na licencji CC
    Kobiety mogą stanowić zaledwie 6% osób korzystających z serwisu The Pirate Bay - donoszą badacze z Uniwersytetu w Lund, których ta liczba bardzo zaskoczyła. Czy potrzeba wymieniania się informacją jest silniejsza u mężczyzn?  więcej
    20-09-2011, 13:20, Marcin Maj, Lifestyle
  • Akademia Allegro: E-wykluczenie jako problem społeczny


    Akademia Allegro
    Tylko 5 proc. osób po 60. roku życia w Polsce nie potrafi surfować w sieci – wynika z analizy projektu edukacyjnego Akademii Allegro.  więcej
    13-09-2011, 07:43, Paweł Kusiciel, Lifestyle
  • Chciała odebrać sobie życie, a internautka ją uratowała


    ©istockphoto.com/Rpsycho
    Dzięki informacji od internautki i sprawnej interwencji policji uratowano zdesperowaną kobietę, która zamierzała odebrać sobie życie. Policjanci na czas weszli do mieszkania i znaleźli tam prawie nieprzytomną, 32-letnią kobietę.  więcej
    06-09-2011, 20:06, paku, Lifestyle
  • Polacy weryfikują firmy w internecie


    © arsenik - istockphoto.com
    Internet oraz opinie najbliższych są dla Polaków najczęstszym źródłem informacji na temat rzetelności firm – to pierwszy wniosek płynący z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najchętniej wybierane przez konsumentów są te przedsiębiorstwa, których produkty lub usługi łączą w sobie wysoką jakość w przystępnej cenie.  więcej
    22-08-2011, 19:53, paku, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)