Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

handel

  • Anomalie pogodowe wkrótce pogorszą sytuację w handlu


    401(K) 2012 (lic. Creative Commons)
    Już nie odmrożony VAT, lecz susza i jej skutki będą w najbliższych miesiącach jednym z głównych generatorów podwyżek cen żywności. Ma to dotyczyć zwłaszcza rodzimych owoców i warzyw, których szczyt sezonu przypada na wrzesień i październik.  więcej
    28-09-2024, 12:40, pressroom , Pieniądze
  • Personalizacja, sztuczna inteligencja i chatboty. Co czeka programy lojalnościowe w 2024 roku?


    gpoint studio
    Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w najbliższych miesiącach. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę, by jak najlepiej dostosować program lojalnościowy do oczekiwań klienta i czerpać z mocy nowych technologii?  więcej
    05-03-2024, 11:22, _, Pieniądze
  • DHL Express wykorzystuje AI w celu przyspieszenia transportu międzynarodowego i uproszczenia transakcji celnych

    DHL Express ulepszył swoją platformę internetową „My Global Trade Services” (MyGTS), upraszczając wysyłkę międzynarodową dla klientów i przyspieszając przetwarzanie przesyłek transgranicznych.  więcej
    14-02-2024, 15:42, Komunikat firmy, Technologie
  • Manekin dziecko - ożywienie wystroju butiku

    Prezentacja ubrań dziecięcych, choć wydaje się prosta, bywa wyzwaniem. Rodzice często dokonują zakupów dla swoich dzieci na własną rękę, nie zastanawiając się, jak ubranie będzie prezentować się na maluchu. Tutaj wkraczają manekiny dziecięce, które mogą być niezastąpioną pomocą, ukazując, jak dany strój prezentuje się na figurze. Często bowiem regały i wieszaki sklepowe nie oddają w pełni uroku odzieży. Dlatego też kluczowym jest, aby w każdym butiku pojawił się co najmniej jeden manekin.  więcej
    26-09-2023, 12:07, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Skaner MŚP: Początek 2023 roku z rekordowym wzrostem zatorów płatniczych w firmach


    Jumpstory.com
    W pierwszym kwartale 2023 r. znacząco pogłębił się problem zatorów płatniczych. Płatności opóźnione o ponad miesiąc ma już 62 proc. przedsiębiorstw, to o połowę więcej niż w październiku zeszłego roku - wynika z badania Skaner MŚP wykonanego dla prowadzącego rejestr dłużników BIG InfoMonitor. Niemal co druga mikro, mała i średnia firma nie może też doczekać się na pieniądze po upływie dwóch miesięcy.  więcej
    28-03-2023, 10:23, pressroom , Pieniądze
  • Jak wygląda wymiana towarowa Polski z Francją?

    Francja to druga, największa gospodarka Unii Europejskiej według wskaźnika PKB. Dla Polski, Francja to również ważny partner biznesowy, który znajduje się na 3. miejscu pod względem obrotów towarowych. Obecnie import i eksport z Francją (przywóz i wywóz) jest tym istotniejszy dla naszego kraju, że wystąpienie Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej doprowadziło do wzmocnienia pozycji innych państw, w tym również Francji oraz zwiększyło popyt i podaż na tamtejszym rynku. Jak w praktyce wygląda handel Polski z Francją i co najczęściej przywozimy i wywozimy?  więcej
    02-03-2022, 10:41, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Za 10 lat handel będzie szybszy, wyrośnie poza aglomeracjami i dostosuje się do demografii

    Oferta zakupowa do 2030 roku dostosuje się do zmieniającej się struktury demograficznej mieszkańców Polski. Rynek zdominują miejsca oferujące szybkie, codzienne zakupy blisko miejsca zamieszkania. Natomiast rozwój e-commerce i nowych technologii pozwoli wykorzystać dane o preferencjach konsumenta także na zakupach stacjonarnych – wynika z prognoz CBRE.  więcej
    13-10-2020, 11:47, pressroom , Pieniądze
  • Jak nowe pokolenie kupujących wpływa na sektor zakupów przemysłowych?


    Arek Socha z Pixabay
    Coraz więcej kupujących z pokolenia millenialsów decyduje się na zakup bezpośrednio od producentów bądź za pośrednictwem internetowych platform handlowych. Tak przynajmniej wynika z badania dotyczącego dynamiki zakupów w sektorze przemysłowym. Ciekawych wniosków, z niego płynących, jest znacznie więcej.  więcej
    15-07-2019, 13:23, Nika, Pieniądze
  • Online kupuje już zdecydowana większość Polaków. Na temat aktywności e-konsumentów powstał właśnie nowy raport


    wk1003mike / shutterstock
    Powstało siódme wydanie raportu "E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska". Ponad 200-stronicowe dzieło jest źródłem kompleksowej wiedzy na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności sklepów e-commerce w różnych kategoriach produktowych.  więcej
    28-06-2019, 14:07, Nika, Pieniądze
  • Powstał raport o sytuacji w handlu. Oto kluczowe informacje w nim zawarte


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    W nowym raporcie „State of Commerce” zamieszczono szereg ważnych dla branży handlowej wniosków. Jeden z istotniejszych? Kupujący wydają średnio więcej pieniędzy na pojedyncze zamówienie internetowe niż na zakup w sklepie stacjonarnym.  więcej
    07-06-2019, 18:41, Nika, Pieniądze
  • Internet Rzeczy a rozwój handlu


    Geralt
    Hasła „personalizacja” i „sprzedaż wielokanałowa” nie są tylko koncepcjami, nad którymi pracują detaliści. Coraz więcej z nich aktywnie wdraża innowacyjne rozwiązania, aby zyskać przewagę nad konkurencją w gospodarce na żądanie. Oceniając to, w jakim stopniu firmy spełniają kryteria definiujące dzisiejsze inteligentne przedsiębiorstwo, można zaobserwować kilka czynników wskazujących na zaangażowanie sektora handlu detalicznego w proces transformacji.  więcej
    30-04-2019, 21:42, Nika, Pieniądze
  • Skąd tak niepochlebne zdanie o polskim handlowcu?


    © maotun - Fotolia.com
    Klienci nie mają wątpliwości – najważniejszą cechą dostawcy produktów i usług jest rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. Problem z rzetelnością dostrzega zaledwie co piąta handlująca firma, przypisując mu znacznie niższy priorytet, niż robią to klienci – wynika z raportu „Co się naprawdę liczy w sprzedaży B2B”. Jak podkreślają eksperci ta rozbieżność jest efektem opierania swoich działań na intuicji zamiast na obiektywnych danych.  więcej
    23-04-2019, 19:26, Nika, Pieniądze
  • Pracownicy poszukiwani w 2018 roku. Roczny raport Pracuj.pl


    Pracuj.pl
    W 2018 roku pracodawcy zamieścili na Pracuj.pl 571 804 ofert pracy - o ponad 7% więcej niż rok wcześniej. Nadal najczęściej poszukiwano handlowców, specjalistów obsługi klienta i ekspertów ds. IT. Minione 12 miesięcy przyniosło również wzrost zainteresowania specjalistami technicznymi oraz pracownikami fizycznymi.  więcej
    16-01-2019, 17:48, jr, Pieniądze
  • Jak przygotować e-sklep do Black Friday?


    od dot.pr
    Za oceanem Czarny Piątek to "święto zniżek", które przynosi sprzedawcom z USA przychody na poziomie 67 mld dolarów. W Polsce e-sklepy tego dnia notują liczbę transakcji większą o blisko 370%, a w skali całego handlu detalicznego w listopadzie wzrost sięga blisko 9%. O czym sprzedawcy powinni pamiętać przed Black Friday 2018?  więcej
    24-10-2018, 21:49, Nika, Pieniądze
  • Dane biometryczne w zamian za szybsze zakupy


    Shutterstock.com
    Czy jesteśmy gotowi na przekazywanie danych biometrycznych do identyfikacji podczas zakupów? Według badania pt. Sklepy przyszłości - niekoniecznie. Choć 27% badanych dopuszcza skan linii papilarnych, ponad 40% Polaków jest całkowicie niechętnych do przekazywania jakichkolwiek tego typu danych.  więcej
    12-09-2018, 10:36, Nika, Pieniądze
  • Polacy potrafią sporo zaoszczędzić na e-zakupach. Jak?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji. Tak przynajmniej wynika z badań „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych staje się przy tym moneyback. Na czym polega to rozwiązanie?  więcej
    04-09-2018, 14:48, Nika, Pieniądze
  • E-handel coraz bardziej smart


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie AI oraz stosowanie rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładniejsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta.  więcej
    04-09-2018, 14:07, Nika, Pieniądze
  • E-commerce w świecie Internetu Rzeczy


    a-image / shutterstock
    Siłę napędową rozwoju jest internet. Ale nie tylko on! Istotne są również urządzenia mobilne, dostępność mocy obliczeniowych, a także aktualne możliwości gromadzenia i przetwarzania danych (m.in. Big Data). To właśnie z połączenia powyższych składników rodzi się idea Internetu Rzeczy. Obszarem, w którym IoT ma duży potencjał, jest między innymi handel.  więcej
    25-07-2018, 19:27, Nika, Pieniądze
  • Płatności globalne proste jak lokalne


    Odua Images / Shutterstock
    Powstający globalny standard infrastruktury płatności zapewni sklepom online szerszy dostęp do lokalnych metod płatności na całym świecie. Zyskają na tym między innymi polscy sprzedawcy, którzy będą mogli skuteczniej dotrzeć do zagranicznych klientów.  więcej
    24-07-2018, 19:35, Nika, Pieniądze
  • SaaS w e-commerce

    Program, który utrzyma działanie niezależnie od wielkości ruchu i pozwoli szybko wdrożyć nowe funkcje w sklepie, a przy tym będzie tani w eksploatacji, to marzenie wielu sprzedawców. Jeśli chcą je urealnić, mogą zacząć od zastosowania w firmach rozwiązania SaaS.  więcej
    24-07-2018, 09:52, Nika, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)