Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

badania

  • Prawie jedna trzecia użytkowników nie robi nic, aby chronić płatności online


    gpointstudio / shutterstock
    Badanie przeprowadzone przez Kaspersky Lab pokazuje, że wielu użytkowników nie zna (lub zna, ale nie przestrzega) podstawowych reguł bezpieczeństwa podczas dokonywania płatności online lub korzystania z systemów bankowości online. Na przykład tylko połowa użytkowników sprawdza, czy dana strona jest autentyczna, zanim poda na niej swoje dane finansowe, natomiast niemal jedna trzecia uważa, że stosowanie jakichkolwiek środków w celu zabezpieczenia pieniędzy online jest całkowicie zbędne.  więcej
    02-10-2015, 09:26, Piotr Kupczyk, Bezpieczeństwo
  • Leroy Merlin będzie badać nawyki zakupowe klientów za pomocą beaconów


    kontakt.io - ojal/Shuttestock
    Leroy Merlin wprowadza technologie zbliżeniowe w celu zbadania nawyków zakupowych osób odwiedzających markety budowlane tej marki. W tym celu zamontowano 100 radionadajników Bluetooth – tzw. beaconów – w jednym z flagowych sklepów marki w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.  więcej
    30-09-2015, 22:59, Komunikat firmy, Technologie
  • Co trzeci Polak otrzymuje pracę po znajomości (infografika)

    Jeśli rekomendujemy do pracy znajomych, ma to miejsce głównie wtedy, kiedy mają odpowiednie kompetencje. Obecnie coraz rzadziej postrzegamy polecanie do pracy jako zjawisko nieetyczne lub nadużywanie kontaktów wynika z badania zrealizowanego przez portal Praca.pl  więcej
    01-10-2015, 17:12, pressroom , Pieniądze
  • Co czwarty student i co siódma studentka myślą o założeniu firmy


    bikeriderlondon / Shutterstock.com
    18 proc. rozpoczynających właśnie naukę studentów rozważa założenie własnego biznesu. Bardziej chętni do pracy na swoim są studenci niż studentki, ale wszyscy bez względu na płeć upatrują w tej decyzji szansy na zdobycie cennego doświadczenia i niezależności wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIK oraz BIG InfoMonitor.  więcej
    01-10-2015, 08:38, pressroom , Pieniądze
  • Dzielenie się swoim życiem w internecie coraz popularniejsze


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Internet w prosty sposób pozwala użytkownikom na dzielenie się swoimi przeżyciami z bliskim lub dalszym otoczeniem. Ponad 70 procent wszystkich osób posiadających smartfony regularnie publikuje swoje zdjęcia, a co trzeci z nich udostępnia tworzone przez siebie materiały wideo.  Wielu użytkowników smartfonów udostępnia treści bez wahania i zastanowienia.  więcej
    30-09-2015, 20:15, pressroom , Lifestyle
  • Hakerzy robią to dla pieniędzy... i kilka innych mitów o hakowaniu


    GlebStock / Shutterstock
    Jak się okazuje, nie dla pieniędzy ani zaszczytów. Ponad połowa crackerów, nazywanych także Czarnymi Kapeluszami (ang. Black Hat – jedno z określeń hakerów, wyrządzających szkody) przyznaje, że hakuje „dla zabawy”. Tak wynika z badania przeprowadzonego podczas konferencji Black Hat w USA.  więcej
    30-09-2015, 19:35, pressroom , Bezpieczeństwo
  • Kim jest europejski gracz? (infografika)


    g-stockstudio / shutterstock
    Wyniki sondażu, przeprowadzonego na ponad 12 600 graczach z Niemiec, Włoch i Holandii, ujawniły wiele podobieństw pomiędzy przedstawicielami tych krajów. Z jednej strony, sondaż potwierdził badania statystyczne, przeprowadzone niedawno przez znane instytuty naukowe, które miały na celu zbadanie ogólnych trendów i zwyczajów europejskich graczy w ciągu ostatnich dwóch lat oraz równocześnie zwrócił uwagę na warte zauważenia różnice kulturowe  więcej
    28-09-2015, 16:19, pressroom , Lifestyle
  • Ponad 60% polskich firm ma już dostęp do internetu po światłowodach

    Ze światłowodowych łącz dostępowych korzysta już ponad 60 % polskich firm, zatrudniających min. 50 pracowników. Lokalni dostawcy usług telekomunikacyjnych odgrywają na rynku znaczącą rolę, z powodzeniem konkurując przy tym z największymi operatorami – wynika z tegorocznego raportu Telko Trendy, przygotowanego przez TNS Polska na zlecenie 3S.  więcej
    27-09-2015, 18:50, pressroom , Technologie
  • Treści dla dorosłych i cyberprzemoc największym zmartwieniem rodziców w Polsce (infografika)


    Tatyana Vyc / Shutterstock.com
    Internet pełen jest stron i treści, które nie są odpowiednie dla dzieci. Mimo to mają one do nich bardzo łatwy dostęp w coraz młodszym wieku. Jak wskazują najnowsze badania GfK Polonia na zlecenie Mozilli, więcej niż połowa dzieci - aż 53% - spędza ponad 5 godzin dziennie, korzystając z internetu na smartfonach, tabletach czy komputerach, a rodzice nie zawsze są w stanie kontrolować ich aktywności w sieci.  więcej
    23-09-2015, 20:14, Marta Jabłońska, Bezpieczeństwo
  • Małe firmy znów w dołku: I półrocze 2015 roku to rozczarowanie


    Rido / Shutterstock
    W pierwszej połowie 2015 roku mali przedsiębiorcy częściej odczuli pogorszenie swojej sytuacji niż jej poprawę, chociaż pod koniec minionego roku spodziewali się wyraźnej poprawy. Winny jest dalszy spadek cen i popytu na rynku – to wnioski z badania Instytutu Badań i Analiz OSB oraz portalu Firmy.net, dotyczącego nastrojów gospodarczych wśród mikro- i małych firm w pierwszej połowie 2015.  więcej
    21-09-2015, 20:50, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Pierwszy rok Ubera w Polsce - kim są użytkownicy aplikacji?


    Denis Rozhnovsky / Shutterstock
    Uber działa na polskim rynku już od roku. Korzystają z niego tysiące użytkowników w Warszawie, Krakowie i Trójmieście, którzy chcą zamówić przejazd w dowolnym miejscu, za pomocą jednego kliknięcia w smartfon. Z okazji rocznicy, firma badawcza IPSOS przygotowała na zlecenie Ubera pierwsze badanie polskich użytkowników aplikacji.  więcej
    19-09-2015, 18:51, Ilona Grzywińska, Pieniądze
  • Wideo w sieci: Rozrywka przebija informację


    Sydra Production/Shutterstock.com
    Jak wynika z raportu pt. „Tradycyjna telewizja nie ma szans na sukces w sieci” najchętniej oglądanymi materiałami video w internecie są te o charakterze rozrywkowym.  więcej
    17-09-2015, 13:21, pressroom , Lifestyle
  • Multiscreening 2015, czyli co telewidzowie robią w sieci - raport

    Telewizja skłania do szukania informacji o markach w sieci, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie wcale nie jest jeszcze powszechne. Największy potencjał na marketingowe działania multiscreeningowe mają reklamy emitowane podczas relacji sportowych i działania angażujące stosowane w trakcie teledysków i programów religijnych.  więcej
    07-09-2015, 23:14, pressroom , Lifestyle
  • Chińskie nie znaczy gorsze! Smartfony z Chin coraz popularniejsze


    Idealo
    Oznaczenie „Made in China“ umieszczane na produktach nie zawsze kojarzy się z ich wysoką jakością. To samo bardzo długo dotyczyło także rynku smartfonów – również w Polsce często można było natknąć się na modele bezimiennych marek, dostępne w niskich cenach, lecz niegrzeszące jakością wykonania i niepokojąco przypominające produkty swoich konkurentów. Tegoroczne targi IFA oraz dane zgromadzone przez porównywarkę cen idealo mogą jednak świadczyć o tym, że smartfony z Państwa Środka mają szansę na nie lada sukces także w Europie.  więcej
    07-09-2015, 22:56, Adam Bębenek, Pieniądze
  • Pracuj.pl: Ponad 75% ogłoszeń dla IT zawiera wymóg znajomości języka angielskiego


    Maksim Shmeljov / Shutterstock
    Według analizy Pracuj.pl w pierwszym półroczu 2015 roku, wymóg znajomości języka obcego pojawił się w połowie wszystkich ogłoszeń o pracę opublikowanych na portalu. Największą popularnością cieszył się język angielski.  więcej
    07-09-2015, 21:11, pressroom , Pieniądze
  • Czy spam to problem? Zobacz infografikę


    ra2studio / Shutterstock.com
    99% użytkowników otrzymuje niechciane wiadomości każdego dnia. Ponad połowa ankietowanych poświęca 22 godziny rocznie, aby ręcznie oczyścić swoje skrzynki pocztowe ze spamu.  więcej
    05-09-2015, 18:16, Agnieszka Grodoń, Bezpieczeństwo
  • Sondaż: Polacy coraz chętniej korzystają z szybkich płatności online


    gpointstudio / shutterstock
    O kolejne 4 pkt. proc. zwiększył się w ciągu roku odsetek klientów banków kupujących online - wynika z tegorocznego badania sektora bankowego zrealizowanego dla Związku Banków Polskich i KIR przez TNS Polska. Sondaż pokazał również, że za zakupy w internecie wciąż najchętniej płacimy gotówką przy odbiorze. Systematycznie rośnie jednak odsetek klientów korzystających z systemów szybkich płatności internetowych w bankowości elektronicznej.  więcej
    04-09-2015, 09:15, pressroom , Pieniądze
  • Pokolenie (Z)awsze online. Czy polska szkoła jest gotowa na generację Z?


    michaeljung / Shutterstock
    Wyniki badania „Generacja Z od A do Z” przeprowadzonego przez Gemius Polska na zlecenie platformy edukacyjnej Squla.pl wykazały, że aż 68% dzieci w wieku od 6 do 12 lat korzysta 
z urządzeń cyfrowych jako pomocy w nauce. Co jeszcze o młodym pokoleniu mówi pierwszy 
w Polsce raport o generacji Z?  więcej
    04-09-2015, 08:58, pressroom , Lifestyle
  • Smartfony pomagają zacieśniać więzy rodzinne, wynika z badania Ericsson


    Syda Productions / Shutterstock
    Każdą technologię i narzędzie można wykorzystać na diametralnie różne sposoby. Dowodzą tego wyświechtany już przykład noży, czy bliższy naszemu serwisowi temat sieci p2p. Ludzie niestety szybciej ekscytują się negatywnymi efektami niż pozytywami płynącymi z różnych rozwiązań. Dlatego tym bardziej warto zwrócić uwagę na wyniki badania "Bringing Families Closer Together".  więcej
    03-09-2015, 18:45, Krzysztof Gontarek, Lifestyle
  • Windows 7 wciąż liderem


    DI
    W Polsce internauci najczęściej łączą się z siecią za pomocą systemu operacyjnego Windows 7. Na drugim miejscu znajdują się urządzenia wyposażone w Androida, a na trzecim – Windowsa 8.1. - wynika z danych firmy Gemius. Jakie systemy operacyjne są najbardziej popularne w dwunastu wybranych krajach europejskich?  więcej
    03-09-2015, 05:02, Gemius, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)