Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dzielenie się swoim życiem w internecie coraz popularniejsze

30-09-2015, 20:15

Internet w prosty sposób pozwala użytkownikom na dzielenie się swoimi przeżyciami z bliskim lub dalszym otoczeniem. Ponad 70 procent wszystkich osób posiadających smartfony regularnie publikuje swoje zdjęcia, a co trzeci z nich udostępnia tworzone przez siebie materiały wideo.  Wielu użytkowników smartfonów udostępnia treści bez wahania i zastanowienia.

robot sprzątający

reklama


Dzisiaj dzielimy się większą ilością treści niż kiedykolwiek wcześniej, ale czy odbiorcy są tym nadal zainteresowani? 69 procent respondentów przyznało że przeglądają więcej materiałów udostępnianych przez znajomych niż miało to miejsce dwa lata temu. Wśród studentów i młodzieży w wieku 15-24 lat odsetek ten wyniósł 77 procent. Wynika z tego, że nie tylko dzielimy się większą ilością informacji, ale również więcej osób zauważa udostępniane treści i wchodzi z nimi w interakcję.

 Ericsson ConsumerLab: Sharing Information - The rise of consumer influence

Nasza ciekawość nie ogranicza się jedynie do osób z którymi utrzymujemy regularny kontakt. Szukamy również informacji o osobach nieznanych nam bliżej. Co czwarty posiadacz smartfona regularnie wykorzystuje internet do poszukiwania informacji o nowym znajomym, sąsiedzie czy współpracowniku.

Osoby trzecie, często nie wiedzą, że pojawiają się na zdjęciach publikowanych przez użytkowników internetu. 20 procent młodzieży i studentów do 24 roku życia przyznaje, że regularnie umieszcza zdjęcia na których znajdują się osoby im nieznane. Wielu respondentów udostępnia i komentuje zdjęcia osób których nie zna. 43 procent ankietowanych przyznało, że ocenia i lajkuje zdjęcia udostępniane przez nieznane osoby. Co piąty z nich udostępnia takie zdjęcia dalej.

Link do raportu Ericsson ConsumerLab: Sharing Information - The rise of consumer influence

Raport Ericsson „Sharing Information - The rise of consumer influence” (Udostępnianie Informacji - Początek wpływów konsumenta) oparty został o badanie konsumenckie przeprowadzone wśród ponad 5000 użytkowników smartfonów w wieku 15-69 lat mieszkających w Berlinie, Chicago, Johannesburgu, Londynie, Mexico City, Moskwie, Nowym Jorku, São Paulo, Sydney i Tokio.

W skrócie (TL;DR):

  • 69 procent konsumentów dzieli się większą ilością treści niż dwa lata temu.
  • 77 procent wśród studentów i młodzieży (15-24 lat) zauważa więcej materiałów udostępnianych przez znajomych niż dwa lata temu.
  • Co czwarty posiadacz smartfona regularnie wykorzystuje internet do poszukiwania informacji o nowym znajomym, sąsiedzie czy współpracowniku.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E