SEM

  • Zaproszenie na szkolenia z e-marketingu w sieciach społecznościowych i wyszukiwarkach

    W dniach od 20 do 23 września 2011 odbędzie się seria szkoleń z zakresu marketingu internetowego w wyszukiwarkach oraz szkolenie z marketingu w sieciach społecznościowych. Szkolenia będą prowadzone w ramach cyklicznych warsztatów Silesia SEM i odbędą się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.  więcej
    12-09-2011, 09:56, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • ProxyAd przejmuje spółkę SEM/SEO i rozszerza ofertę


    www.sxc.hu
    ProxyAd S.A. kupuje spółkę United Titans Sp. z o.o. działającą w segmencie marketingu internetowego. Przejęcie pozwoli ProxyAd przedstawić swoim dotychczasowym klientom rozszerzoną ofertę produktową.  więcej
    05-08-2011, 15:22, paku, Technologie
  • Budowanie reputacji w sieci coraz ważniejsze


    © BVI Media - Fotolia.com
    Według badań 90 proc. przedsiębiorców sprawdza swoich partnerów biznesowych w internecie. Aż 98 proc. menedżerów wykorzystuje informacje z sieci do oceny reputacji firmy. Jej podważenie może przełożyć się bezpośrednio na wyniki finansowe i sukces biznesowy. Coraz popularniejsze na świecie stają się usługi zarządzania reputacją online (ORM – Online Reputation Management).  więcej
    22-06-2011, 09:09, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Search Marketing Day już niedługo w Poznaniu

    Search Marketing Day – jedna z największych w tej części Europy konferencja poruszająca temat marketingu w wyszukiwarkach - odbędzie się 15 czerwca w Poznaniu. Po raz pierwszy do stolicy Wielkopolski przybędzie światowa czołówka branży SEM/SEO.  więcej
    01-04-2011, 21:05, PATRONAT MEDIALNY, Technologie
  • AdEx: 1,6 mld złotych na reklamę w sieci


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Tyle wyniosły wydatki firm na reklamę w internecie. Branża zanotowała solidny, 15-procentowy wzrost i wciąż pozostaje pod tym względem w czołówce Europy.  więcej
    08-03-2011, 18:12, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Twoja firma w sieci w 2 krokach


    www.sxc.hu
    Wielu małych przedsiębiorców wciąż myśli, że ich firma nie musi mieć strony internetowej. Oczywiste jest jednak to, że przedsiębiorstwo może działać tylko wtedy, gdy klienci wiedzą o jego istnieniu. Wielu potencjalnych klientów szuka usługodawców i sprzedawców właśnie w internecie, nawet jeśli chodzi o szklarza lub mechanika w okolicy. Jeśli Twojej firmy nie ma w sieci, to znaczy, że dla części klientów ona... nie istnieje.  więcej
    15-01-2011, 12:54, M.Maj, K.Gontarek, M.Chudziński,
  • Reklama online: Polska w europejskiej czołówce


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    1,5 miliarda złotych mogą wynieść tegoroczne wydatki na reklamę internetową nad Wisłą. Polska pod względem dynamiki wzrostu rynku jest w europejskiej czołówce.  więcej
    24-12-2010, 12:00, Michał Chudziński, Technologie
  • Specjaliści SEO spotkają się na Search Marketing Week

    Podczas drugiej edycji tygodniowego eventu z emarketingu zintegrowanego Search Marketing Week przeprowadzone zostaną dwa intensywne szkolenia z SEO i pozycjonowania stron internetowych w Google.  więcej
    19-11-2010, 21:18, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Magazyn z poradami dla specjalistów SEM już na rynku

    Edukacja rynku nt. SEM i skuteczna promocja – to powody, dla których ukazał się bezpłatny magazyn SEM Specialist. Czy wyszukiwarki mogą okazać się promocją samą w sobie?  więcej
    19-10-2010, 14:40, Paweł Kusiciel, Technologie
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych na Silesia SEM 2010

    W najbliższy czwartek (10 czerwca) w Katowicach odbędą się warsztaty Silesia SEM 2010. Przedsięwzięcie skierowane jest do osób związanych z biznesem. Wypowiedzą się na nim specjaliści z branży marketingu w wyszukiwarkach internetowych.  więcej
    08-06-2010, 12:37, paku, Kalendarium IT
  • e-Commerce: poszukiwani specjaliści SEO i SEM


    ©istockphoto.com/Sportstock
    Ponad 800 ofert pracy z dziedziny e-Commerce opublikowali pracodawcy na stronach największych polskich internetowych giełd pracy. Poszukiwani są m.in. projektanci stron, specjaliści ds. sprzedaży internetowej, testerzy, specjaliści od płatności internetowych, konsultanci sprzedaży B2B i pracownicy telefonicznych biur obsługi klienta. Wraz z liczbą ofert rośnie liczba chętnych.  więcej
    07-06-2010, 14:33, mm, Biznes, Finanse i Prawo
  • SEM Standard 2010 - konferencja o marketingu w wyszukiwarkach

    W dniach 26-27 kwietnia w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji SEM Standard 2010. Omówione zostaną podczas niej najnowsze trendy związane z wykorzystaniem w marketingu w wyszukiwarkach m. in. social media czy real time search, budowa optymalnej synergii pomiędzy SEM, SEO i reklamą w sieciach kontekstowych, a także najlepsze praktyki SEM w branży e-commerce, administracji publicznej.  więcej
    23-04-2010, 11:09, Krzysztof Gontarek, Kalendarium IT
  • IAB AdEx: Wciąż rośnie wartość polskiego rynku reklamy online


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    658 milionów złotych - taką wartość osiągnął polski rynek reklamy online w I półroczu 2009 roku - wynika z badania AdEx firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Autorzy badania wskazują na wciąż duży potencjał rynku reklamy internetowej wynikający zarówno z rosnących przychodów graczy obecnych na rynku od lat, jak i sukcesów nowych podmiotów, których projekty wdrożone 2-3 lata temu teraz przynoszą wymierne efekty.  więcej
    17-11-2009, 15:46, kg, Biznes, Finanse i Prawo
  • Większe budżety na reklamę w wyszukiwarkach pomimo słabej efektywności SEM


    ©istockphoto.com/idesy
    Dobre wieści dla firm zajmujących się SEM. Prawie dwie trzecie przedsiębiorstw z USA planuje w tym roku wydać więcej pieniędzy na marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) niż uczyniło to przed rokiem - wynika z badań firmy [x+1]. Co jednak ciekawe, pomimo zwiększenia budżetów na SEM większość przedsiębiorców (57%) uważa, że działania te są mało efektywne.  więcej
    30-07-2009, 17:17, Michał Duda, Biznes, Finanse i Prawo
  • Agencje interaktywne opierają się kryzysowi


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami spowolnienia gospodarczego – wynika z badania "Client-Agency Economic Outlook Survey" przeprowadzonego w USA. Polskie analizy potwierdzają ten trend.  więcej
    02-07-2009, 10:30, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama online w DiGI Media Store

    Rozwiązania oparte na badaniach internetu, docieraniu do grup docelowych oraz wiedzy na temat planowania mediów i nowych technologii to oferta nowego polskiego domu mediowego DiGi Media Store.  więcej
    20-12-2008, 14:34, Michał Pięt, Biznes, Finanse i Prawo
  • Internetowy "przewrót" wśród polskich banków?

    mBank nie jest taki internetowy jak o sobie mówi? PKO Bank Polski mocno kojarzony z tradycją i odpornością na nowinki techniczne królem wyszukiwarek? Niemożliwe? Możliwe. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu dotyczącego pozycjonowania stron i marketingu w wyszukiwarkach internetowych w ostatnim kwartale ubiegłego roku - "Po linku do banku".  więcej
    25-06-2008, 17:28, Przemysław Mugeński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ruszyło darmowe SEO obserwatorium

    Seotory, czyli obserwatorium pozycjonowania to nowy polski serwis umożliwiający właścicielom stron i webmasterom sprawdzenie pozycji słów kluczowych ich witryn, porównanie z konkurencją, analizę kodu, sprawdzenie danych dotyczących popularności strony oraz obliczenie obiektywnego wskaźnika SEO Score.  więcej
    17-05-2008, 00:12, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Cube Group wkrótce na polskim Nasdaq

    Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM) agencja Cube Grout zamierza pierwszej połowie tego roku wejść na giełdę i jako jedna z pierwszych spółek zajmujących się SEM zadebiutować na rynku NewConnect.  więcej
    22-01-2008, 18:35, Marcin Malinowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • SEO i SEM - zbyt mała wiedza o etyce działań

    Jeszcze nie tak dawno enigmatyczne dla polskich firm terminy pozycjonowania i optymalizacji, teraz przybierają w ich oczach już konkretny obraz. Niestety, nadal niewielka jest ich świadomość etyki prowadzenia tych działań przez obsługujące je agencje, co może mieć negatywny wpływ na rozwój i odpowiednie postrzeganie tej dziedziny marketingu online.  więcej
    15-02-2007, 23:13, Krzysztof Gontarek, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
RSS  




Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.