Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Specjaliści SEO spotkają się na Search Marketing Week

PATRONAT MEDIALNY 19-11-2010, 21:18

Podczas drugiej edycji tygodniowego eventu z emarketingu zintegrowanego Search Marketing Week przeprowadzone zostaną dwa intensywne szkolenia z SEO i pozycjonowania stron internetowych w Google.

Pierwszy warsztat, adresowany do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z SEO, ruszy 24 listopada. Natomiast dzień później, 25 listopada, organizatorzy zapraszają na szkolenie dla profesjonalistów i osób zajmujących się SEO zawodowo. W obu przypadkach wiedzę z zakresu pozycjonowania stron przekazywać będą wyłącznie wieloletni praktycy, podpierając ją realnymi przykładami.

24 listopada - Szkolenie SEO i pozycjonowanie

Podczas pierwszego szkolenia z SEO i pozycjonowania omówione zostanie ponad 100 czynników mających wpływ na pozycje witryny w wynikach wyszukiwania. Eksperci rozłożą na części pierwsze algorytm Page Rank i powiedzą, jak zdobywać wartościowe linki, które będą budowały pozycję serwisu.

Przedstawione zostaną także etyczne i nieetyczne techniki pozycjonowania oraz prognozy dotyczące dalszego rozwoju SEO. Podczas całodziennego szkolenia aż 90 minut zarezerwowano na pytania od uczestników. Organizatorzy warsztatu gwarantują, że żadne z pytań nie pozostanie bez odpowiedzi.

25 listopada – Szkolenie SEO dla profesjonalistów

Wersja SEO Professional oparta jest o 10 szczegółowych Case Study projektów SEO realizowanych w Google.pl. Warty podkreślenia jest też fakt, że wśród prelegentów znajdzie się aż pięciu czołowych polskich specjalistów SEO!

To jedyne z dziewięciu szkoleń podczas Search Marketing Week, na którym nie będzie szczegółowej agendy spotkania. Formuła szkolenia SEO Professional będzie bardziej przypominała interaktywny warsztat połączony z dyskusją z uczestnikami. – Podczas szkolenia SEO Professional każdy case study jest omawiany a nie wykładany. Zakładamy, że osoby obecne na sali wniosą sporo także swojego know-how, a rozmowy i wymiany poglądów wzbogacą i rozszerzą wiedzę – mówi Cezary Lech z firmy MaxROY.com, jeden z organizatorów i prelegentów Search Marketing Week.

Praktycznie całe szkolenie SEOSearch Marketing Week MaxROY Professional jest zbudowane na bazie doświadczeń, studiów przypadków i dotychczas realizowanych projektów. Prelegenci nie będą się skupiać na technicznych drobiazgach, zakładając, że uczestnicy szkolenia SEO Professional na temat SEO wiedzą już całkiem sporo.

Szczegółowe informacje na temat szkoleń SEO oraz pozostałych 7 warsztatów można znaleźć na stronie http://searchmarketingweek.com/. Tydzień intensywnych szkoleń z marketingu internetowego rusza już w najbliższy poniedziałek w Warszawie, 22 listopada i potrwa do piątku, 26 listopada. Warsztaty odbywać się będą w warszawskim biurowcu Rondo One przy Rondzie ONZ.

Terminy innych szkoleń z emarketingu zintegrowanego:

22.11 - Google Adwords - szkolenie podstawowe

22.11 - Szkolenie z Email Marketingu

23.11 - Google Adwords dla zaawansowanych

23.11 - Promocja i prowadzenie sklepów internetowych

24.11 - Szkolenie z Usability

26.11 - Szkolenie z Google Analytics

26.11 - Social Media i Facebook Marketing

Firma MaxROY.com w ciągu ostatnich dwóch lat przeszkoliła ponad 1200 osób z zakresu marketingu internetowego. Ponadto zespół MaxROY.com wydał nakładem wydawnictwa Axel Springer książkę „Twój Biznes w Internecie. Podręcznik e-Marketingu”. Search Marketing Week to kolejny projekt realizowany przez poznańską spółkę, która staje się pionierem w rozwiązaniach z zakresu Search Marketing Consulting.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *