Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zaproszenie na szkolenia z e-marketingu w sieciach społecznościowych i wyszukiwarkach

PATRONAT MEDIALNY 12-09-2011, 09:56

W dniach od 20 do 23 września 2011 odbędzie się seria szkoleń z zakresu marketingu internetowego w wyszukiwarkach oraz szkolenie z marketingu w sieciach społecznościowych. Szkolenia będą prowadzone w ramach cyklicznych warsztatów Silesia SEM i odbędą się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Silesia SEMZe szkolenia najbardziej skorzystają osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę o sposobach monitorowania ruchu internetowego w Google Analytics, podnoszeniu współczynnika konwersji dzięki usłudze Google Website Optimizer, wykorzystaniu sieci społecznościowych w marketingu internetowym, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, metodach i narzędziach pozycjonowania stron oraz dobrych praktykach przy prowadzeniu kampanii Google AdWords.

Program szkoleń stoi na najwyższym poziomie merytorycznym, a prowadzący szkolenie posiadają wiele lat doświadczenia i pracy w zagadnieniach, które będą omawiać. Organizowane szkolenia to także czas na networking. Poza wiedzą można zdobyć świetne kontakty podczas kuluarowych rozmów.

Szkolenia z narzędzi analitycznych Google Analytics i Google Website Optimizer

Nowością na polskim rynku szkoleń będą dwa szkolenia z narzędzi analitycznych, które oferuje firma Google. Będą to szkolenia z Google Analytics oraz Google Website Optimizer. Dzięki szkoleniu z Google Analytics będzie można poznać pełny potencjał użytkowników odwiedzających witrynę internetową, natomiast GoogleWebsite Optimizer pomaga prowadzić testy A/B oraz testy wielowymiarowe witryny internetowej i znaleźć w niej miejsca, których optymalizacja podniesie współczynnik konwersji. Szkolenie z narzędzi analitycznych prowadzi certyfikowany przez Google'a Jarosław Mutwil, obecnie zarządzający polskim oddziałem największej w Europie Środkowej agencji marketingu internetowego Ataxo.

Program szkolenia Google Analytics
Program szkolenia Google Website Optimizer

Szkolenie z Facebook i Twitter Marektingu

Drugą nowością będzie szkolenie z marketingu w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz Twittera. Dzięki temu szkoleniu opartemu na autentycznych kampaniach reklamowych prowadzonych w sieciach społecznościowych będzie można poznać pełny potencjał tych kanałów komunikacji. Szkolenie z Facebook i Twitter Marketingu prowadzi Paweł Loedl, obecnie główny strateg w krakowskiej agencji interaktywnej Pride&Glory Interactive, który wraz z zespołem brał udział w tworzeniu wielu aplikacji na Facebooka – m.in „Czy jesteś hardcorem?” dla Intela, „Pocałunek Wszechczasów” dla Philipsa czy „Schab Ze Śliwką” dla Unilevera.

Program szkolenia z Facebook i Twitter Marketingu

Szkolenia z marketingu w wyszukiwarkach internetowych

W ramach trzech szkoleń obejmujących tematykę Google AdWords, SEO i pozycjonowania stron internetowych oraz zaawansowanego pozycjonowania stron uczestnicy zapoznają się z metodami i narzędziami, jakie wykorzystuje się przy efektywnym pozycjonowaniu oraz zarządzaniu kampaniami linków sponsorowanych. Pierwsze dwa szkolenia przeznaczone są dla osób, które dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach i nauczyć się solidnych podstaw. Szkolenie zaawansowane przeznaczone jest dla osób, które już posiadają wiedzę i doświadczenie w pozycjonowaniu, ale nadal szukają nowych i skuteczniejszych rozwiązań. Szkolenia z marketingu internetowego w wyszukiwarkach prowadzi Artur Strzelecki, znany ze swojej aktywności w krzewieniu wiedzy o wyszukiwarkach, którą realizuje przez prowadzenie szkoleń, wystąpienia na branżowych spotkaniach oraz publikowanie artykułów eksperckich.

Program szkolenia SEO i Pozycjonowanie
Program szkolenia SEO / Pozycjonowanie zaawansowane

Głównym celem Silesia SEM Szkolenia 2011 jest poszerzenie wiedzy o możliwościach marketingowych w wyszukiwarkach internetowych oraz w sieciach społecznościowych. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach jako organizator posiada wiele atutów, które pozwolą zorganizować Silesia SEM Szkolenia 2011 z sukcesem. Uniwersytet ma już duże doświadczenie, ponieważ udało się zorganizować dotychczas 5 spotkań oraz całodniowe warsztaty Silesia SEM, w których łącznie uczestniczyło ponad 800 osób. W trakcie szkoleń wykorzystane będzie także zaplecze merytoryczno-techniczne oraz posiadany dostęp do unikalnych danych i testów prowadzonych z wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego.

Szkolenia organizowane w ramach Silesia SEM to ewenement w skali regionu południowej Polski, który może śmiało konkurować z imprezami tego typu organizowanymi w Warszawie. Potwierdza to Jarosław Mutwil: Do tej pory na południu Polski nie mieliśmy na Śląsku tego typu wydarzeń – całodziennych szkoleń o tematyce marketingu w wyszukiwarkach internetowych i sieciach społecznościowych. Wszystkie odbywają się w Warszawie. Dlatego cieszę się bardzo, że tegoroczna formuła Silesia SEM będzie tak rozbudowana. Daje to solidne podstawy do zdobycia wartościowej wiedzy i wdrożenia jej we własnej firmie.

Nad jakością i merytoryczną wartością programu szkoleniowego i paneli dyskusyjnych czuwa Artur Strzelecki, pracownik Katedry Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego, który jest niezależnym specjalistą od marketingu internetowego.

Partnerem Uniwersytetu Ekonomicznego podczas organizacji szkoleń jest firma Xann Internet Solutions specjalizująca się w marketingu internetowym. Firma na rynku istnieje od 2004 roku, a jej najbardziej znane produkty to system wymiany linków e-weblink.com - wspomagający proces pozycjonowania, xannshop.com - e-sklep przyjazny wyszukiwarce, a także xanncms.com - autorski system zarządzania treścią. Xann Internet Solutions promuje działania SEO na polskim rynku poprzez bycie partnerem wielu imprez branżowych: m.in. Spodek 2.0, Silesia SEM, RadomIT.

Szczegółowe informacje na temat szkoleń można znaleźć na stronie: www.silesiasem.pl/szkolenia-2011


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR