W dniach 26-27 kwietnia w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji SEM Standard 2010. Omówione zostaną podczas niej najnowsze trendy związane z wykorzystaniem w marketingu w wyszukiwarkach m. in. social media czy real time search, budowa optymalnej synergii pomiędzy SEM, SEO i reklamą w sieciach kontekstowych, a także najlepsze praktyki SEM w branży e-commerce, administracji publicznej.
reklama
Organizatorem imprezy jest serwis InternetStandard.pl. Podczas konferencji przewidziano wystąpienia ponad 20 prelegentów, reprezentujących czołowe polskie i światowe firmy oraz organizacje specjalizujące się w marketingu w wyszukiwarkach.
- Od kilku lat obserwujemy wyraźny trend przesuwania budżetów reklamowych na marketing w wyszukiwarkach, który mimo, iż nie jest tak dominujący jak w Wielkiej Brytanii czy w Stanach Zjednoczonych, to w sposób znaczący wpływa na wzrost wartości reklamy internetowej również na rynku polskim - mówi Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard. - Na SEM przeznaczanych jest obecnie 28% budżetów reklamowych kierowanych do sieci, a obserwacja trendów, o których m. in. będzie mowa na konferencji SEM Standard 2010 pozwala sądzić, że udział ten w dalszym ciągu będzie się zwiększać.
Na konferencji nie zabraknie tak znaczących zagadnień jak: SMO (strategie łączące SEM i SEO z Social Media), wyszukiwanie w czasie rzeczywistym, White Hat vs Black Hat, czy budowa synergii pomiędzy SEM a SEO. Bloki tematyczne poświęcimy również marketingowi w wyszukiwarkach w branży e-commerce, administracji publicznej.
Gośćmi specjalnymi konferencji będą Massimo Burgio, współzałożyciel i członek zarządu Global Comitee w SEMPO, który przedstawi problematykę Digital Assets Management w branży SEM oraz Anders Hjorth, CEO, Outrider EMEA, który przedstawi wyniki badania przeprowadzonego wspólnie z comScore, dotyczące wpływu mediów społecznościowych na zachowania użytkowników wyszukiwarek.
Wśród prelegentów znajdą także: Maciej Gałecki (Bluerank) oraz Marcin Kowalik (Zieltraffic) , którzy przyjrzą się optymalnym działaniom SEM i SEO w branży e-commerce, a także Artur Banach (NetSprint) i Mateusz Ostachowski (Kompan.pl), których wystąpienia poświęcone będą wykorzystaniu potencjału sieci kontekstowych. Marcela Krzemień (Ataxo), Marcin Kordowski (ACR S.A) oraz Patrycja Kunkel i Maciej Woźniak (SearchLab), a także Robert Rydz-Mościcki (Performance Media) przybliżą tajniki synergii pomiędzy działaniami SEM a SEO. Na konferencji zostanie również zaprezentowany raport na temat wykorzystania SEO w serwisach administracji publicznej.
Konferencja, która odbędzie się w dniach 26-27 kwietnia w Businessman Institute w Warszawie, adresowana jest do wszystkich, którym zależy na widoczności swej marki w sieci. Szczegółowy program znajdziecie na stronie organizatora. Udział w konferencji jest odpłatny.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*