Edukacja rynku nt. SEM i skuteczna promocja – to powody, dla których ukazał się bezpłatny magazyn SEM Specialist. Czy wyszukiwarki mogą okazać się promocją samą w sobie?
reklama
Dla firmy działającej w sieci potencjalnym klientem jest internauta. W celu pozyskania klienta stosuje się SEM (ang. Search Engine Marketing). Marketing w wyszukiwarkach to nic innego, jak promocja, tyle tylko, że na innym polu niż tradycyjne sposoby reklamy. W tej krainie panują inne zasady.
Dziś ukazał się pierwszy numer kwartalnika SEM Specialist, który ma rozwiać wątpliwości początkujących i zaawansowanych specjalistów SEM w przedsiębiorstwach.
Kwartalnik będzie prowadzony przez Leszka Wolanego, który ma kilkuletnie doświadczenie w branży, w tym m.in. w tworzeniu od podstaw usług SEM w Infinity Group oraz zarządzaniu działem SEM w Hypermedia (Isobar Polska).
- Głównym celem periodyku jest edukacja rynku na temat efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach oraz pokazywanie jego możliwości, m.in. prezentując sprawdzone rozwiązania – podkreśla Leszek Wolany, redaktor naczelny SEM Specialist. – Chcemy w ten sposób stymulować rozwój tego sektora rynku i pokazać, że SEM jest jedną z najskuteczniejszych form promocji w internecie.
W pierwszym numerze przeprowadzono wywiad z Tomaszem Nowińskim z polskiego oddziału Groupon, by wyjaśnić, jak to jest z tym SEM w zakupach grupowych. Na ponad 40. stronach pojawiają się także felietony i porady.
SEM Specialist dostępny jest w formacie PDF za darmo po uprzednim podaniu adresu e-mail na stronie magazynu: www.semspecialist.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|