Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama w wyszukiwarkach

  • Google Ads - czy warto?

    Nie wiesz, jak promować biznes w sieci? A może Twoja strona internetowa czy firmowe media społecznościowe nie pozyskują klientów? Postaw na kanał marketingowy, dzięki któremu pokażesz swoją ofertę użytkownikom, którzy właśnie w tej chwili szukają produktów i usług w Internecie. Zadbaj więc o widoczność w wyszukiwarce, gdzie zaczyna się większość aktywności online. Wystarczy, że zainwestujesz w Google Ads, a szybko zobaczysz pierwsze rezultaty. Czy warto? Jakie zalety ma płatna kampania reklamowa? Wyjaśniamy.  więcej
    05-03-2023, 16:40, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Internet Ventures inwestuje 6 mln zł w Kompan.pl


    © fotolia.com
    Kompan.pl otrzymał 6 mln zł na rozwój od funduszu Internet Ventures, utworzony przez IIF S.A., MCI Management S.A. i Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A.  więcej
    25-05-2011, 08:07, paku, Pieniądze
  • Kto jest największym klientem Google'a?

    Największy klient amerykańskiego giganta wydaje zaledwie około 200 mln dolarów na reklamę w Google'u, co stanowi mniej niż 1 procent jego przychodów.  więcej
    14-04-2011, 07:26, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Magazyn z poradami dla specjalistów SEM już na rynku

    Edukacja rynku nt. SEM i skuteczna promocja – to powody, dla których ukazał się bezpłatny magazyn SEM Specialist. Czy wyszukiwarki mogą okazać się promocją samą w sobie?  więcej
    19-10-2010, 14:40, Paweł Kusiciel, Technologie
  • Reklama internetowa kwitnie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W I półroczu 2009 r. firmy wydały na reklamę w internecie 658 mln zł. To 14 proc. więcej niż przed rokiem, mimo że cały rynek pogrążony jest w recesji i spadł o ponad 11 proc. w tym samym okresie.  więcej
    06-11-2009, 18:06, Michał Fura, Pieniądze
  • Microsoft i Yahoo muszą wyjaśnić plany wobec swoich wyszukiwarek


    © - Raffy - istockphoto.com
    Departament Sprawiedliwości USA poprosił Microsoft i Yahooo o dodatkowe informacje na temat zawartej niedawno umowy dotyczącej integracji wyszukiwarek i współpracy na rynku reklamy w wyszukiwarkach.  więcej
    12-09-2009, 12:03, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Google: reklamy oparte na zainteresowaniach


    © Andrzej Tokarski - fotolia.com
    Google planuje wprowadzenie reklam, których treść będzie uzależniona od odwiedzonych w przeszłości stron. Do tej pory gigant bazował jedynie na wynikach wyszukiwania oraz na treści stron, na których reklamy były wyświetlane. Teraz Google wykorzysta np. informacje o oglądanych filmach na YouTube, a nawet informacje od samych użytkowników, którzy dostaną "menedżer preferencji".  więcej
    12-03-2009, 08:28, Marcin Maj, Pieniądze
  • W III kwartale 2008, pomimo kryzysu gospodarczego o 26,9% wzrosły nakłady reklamodawców w USA na płatne wyniki wyszukiwania - wynika z raportu SearchIgnite  więcej
    15-10-2008, 00:54, Krzysztof Gontarek, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)