IAB Polska

  • FORUM IAB 2010 już 3 i 4 listopada

    Na początku listopada odbędzie się konferencja poświęcona marketingowi w internecie. Na Forum IAB prelekcje wygłoszą m.in Seth Godin (na żywo z Nowego Jorku) i Mike Walsh.  więcej
    28-09-2010, 10:35, paku, Kalendarium IT
  • Poradnik "Brand advertising online" niedługo w M&MP

    W październikowym wydaniu miesięcznika M&MP (Media i Marketing Polska) ukaże się poradnik poświęcony tematyce Brand advertising online. Poradnik to mini kompendium wiedzy na temat reklamy online przygotowany specjalnie dla marketerów przez ekspertów grupy roboczej Brand advertising online działającej w ramach IAB.  więcej
    24-09-2010, 10:40, paku, Technologie
  • Rekordowa liczba zgłoszeń do MIXX-Awards 2010

    16 września upłynął termin składania zgłoszeń do konkursu kreatywnego MIXX-Awards 2010. W tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez IAB Polska zgłoszonych zostało 136 kampanii, czyli aż o 51 proc. więcej niż rok wcześniej - poinformowali organizatorzy.  więcej
    21-09-2010, 08:02, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB


    www.sxc.hu
    Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Już pierwsze tygodnie obowiązywania tego dokumentu pokazują, że wprowadzenie standardów reklamy display spotkało się z dobrym przyjęciem wśród firm branży internetowej.  więcej
    18-09-2010, 06:23, paku, Internauci
  • Koniec uciekających krzyżyków i atakujących dźwiękiem reklam


    ©istockphoto.com/
    Sieci reklamowe i biura reklamy największych polskich serwisów zapewniają, że polscy internauci w końcu odpoczną od inwazyjnych, denerwujących reklam. Ma to zapewnić powszechna akceptacja wydawców reklam dokumentu „Standard i zlecenia dla reklamy display”, opracowanego kilka miesięcy temu przez IAB Polska. O sukcesie reklamy ma teraz decydować jej wykonanie, a nie przypadkowe kliknięcia w uciekające reklamy czy schowane krzyżyki do ich zamknięcia.  więcej
    01-09-2010, 20:22, paku, Internauci
  • Reklamy w Onecie według standardów IAB


    © fotolia
    Portal Onet.pl dostosował swoje formaty reklamowe do standardów przyjętych przez Interactive Advertising Bureau Polska. Standard zacznie obowiązywać 1 września 2010 r. i będzie dotyczył kampanii przyjętych do realizacji po tym terminie.  więcej
    19-08-2010, 11:59, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dźwięk w reklamach tylko na życzenie odbiorcy

    Jednoznacznie opisany, umieszczony w jednym miejscu i klikalny krzyżyk do zamykania wyskakujących reklam oraz dźwięk w reklamach uruchamiany tylko na życzenie internauty. IAB Polska chce, by od września na polskim rynku reklamy internetowej zapanowały jednolite - pod względem wagi, wymiarów, sposobu wyświetlania i nazewnictwa - reguły emisji reklam graficznych i multimedialnych.  więcej
    08-06-2010, 19:46, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Ponad 1,3 miliarda złotych wydano na reklamę w internecie w 2009 roku


    Kamil Porembiński na lic CC
    Niepewna sytuacja gospodarcza sprawiła, że firmy więcej środków postanowiły przeznaczyć na reklamę, która w ich opinii jest bardziej skuteczna. Według raportu AdEx 2009 wydatki na reklamę w internecie wzrosły w 2009 roku o blisko 13 procent, do poziomu 1,37 mld złotych.  więcej
    30-03-2010, 08:17, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polska: Rynek reklamy online rośnie


    © fotolia.com
    Sytuacja na polskim rynku reklamy online wygląda co najmniej tak, jakby żadnego kryzysu nie było. Czy rok 2010 okaże się równie dobry?  więcej
    02-02-2010, 19:08, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • IAB AdEx: Wciąż rośnie wartość polskiego rynku reklamy online


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    658 milionów złotych - taką wartość osiągnął polski rynek reklamy online w I półroczu 2009 roku - wynika z badania AdEx firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Autorzy badania wskazują na wciąż duży potencjał rynku reklamy internetowej wynikający zarówno z rosnących przychodów graczy obecnych na rynku od lat, jak i sukcesów nowych podmiotów, których projekty wdrożone 2-3 lata temu teraz przynoszą wymierne efekty.  więcej
    17-11-2009, 15:46, kg, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama internetowa kwitnie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W I półroczu 2009 r. firmy wydały na reklamę w internecie 658 mln zł. To 14 proc. więcej niż przed rokiem, mimo że cały rynek pogrążony jest w recesji i spadł o ponad 11 proc. w tym samym okresie.  więcej
    06-11-2009, 18:06, Michał Fura, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polska: Reklama online rośnie


    © fotolia.com
    Przy ogólnie nie najlepszych nastrojach na rynku reklamowym, powody do zadowolenia mogą mieć agencje zajmujące się marketingiem online. Najnowsze badania sugerują, że blisko połowa firm skłonnych jest do zwiększenia swoich wydatków na reklamę w internecie.  więcej
    02-11-2009, 07:21, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Podręczniki do marketingu internetowego od IAB Polska


    Paula Anddrade
    Na rynku ukazał się właśnie podręcznik e-mail marketingu wydany wspólnie przez IAB oraz Media i Marketing. Jest to pierwszy z całej serii podręczników przeznaczonych dla marketerów, które mają objąć prawie cały zakres marketingu interaktywnego.  więcej
    06-08-2009, 10:39, Daniel Kotowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Konkurs MIXX dla kreatywnych reklam online


    © fotosipsak - istockphoto.com
    IAB Polska po raz trzeci organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w internecie. Zgłoszenia można składać do końca września tego roku.  więcej
    06-08-2009, 10:02, Daniel Kotowski, Technologie
  • Koniec sporu Opcom-SARE

    Związkowi IAB Polska udało się doprowadzić do porozumienia pomiędzy firmami Opcom, SARE oraz ThinkOpen, które na początku września zaczęły się między sobą spierać o niektóre przekazy reklamowe. Firmy występujące przeciwko agencji Opcom groziły wtedy sądem i złożyły do IAB Polska nietypowy wniosek o przyjrzenie się rzekomo nieetycznym działaniom Opcom.  więcej
    19-09-2008, 07:22, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Koniec sporu Opcom-SARE

    Związkowi IAB Polska udało się doprowadzić do porozumienia pomiędzy firmami Opcom, SARE oraz ThinkOpen, które na początku września zaczęły się między sobą spierać o niektóre przekazy reklamowe. Firmy występujące przeciwko agencji Opcom groziły wtedy sądem i złożyły do IAB Polska nietypowy wniosek o przyjrzenie się rzekomo nieetycznym działaniom Opcom.  więcej
    19-09-2008, 07:22, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • IAB Polska 7 listopada organizuje galę MIXX, na której wręczone zostaną nagrody dla najlepszych rozwiązań wykorzystanych w reklamie interaktywnej w 2008 roku  więcej
    17-09-2008, 15:39, kg, Biznes, Finanse i Prawo
  • Google Poland Sp. z o.o. została jednym z 5 nowych, nadzwyczajnych członków IAB Polska  więcej
    13-09-2008, 13:47, kg, Biznes, Finanse i Prawo
  • 3 września 2008

    W wydaniu audio: Przeglądarka od Google już jest - Jon von Tetzchner o przeglądarce Google - e-deklaracje ciągle niepopularne - Koniec z umowami na 3 lata - IAB o sporze SARE-Opcom - Co dziesiąty Polak czyta blogi
    03-09-2008, 18:18, Marcin Maj,
  • Pierwsza agencja interaktywna pod lupą IAB? (aktualizacja)

    Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska trafił wniosek o przyjrzenie się "nieetycznym i niezgodnym z prawem" działaniom, jakich miała się dopuścić należąca do Związku agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra. To prawdopodobnie pierwszy w historii IAB wniosek tego typu, ale agencja w nim wymieniona mówi, że to wielka awantura o mały baner, który pojawił się na blogu. Aktualizacja: IAB Polska nie chcę się podjąć rozstrzygania sporu.  więcej
    03-09-2008, 11:24, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
RSS  
« Październik 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031