IAB Polska po raz trzeci organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w internecie. Zgłoszenia można składać do końca września tego roku.
reklama
Nagrody MIXX (ang. Marketing and Interactive Excellence) przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.
Celem konkursu, zorganizowanego przez IAB Polska, jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki. Wyróżnione kampanie mają być swego rodzaju inspiracją dla wszystkich na co dzień zajmujących się reklamą w sieci - informują organizatorzy konkursu.
W konkursie MIXX-Awards 2009 nagrody zostaną przyznane w 10 kategoriach:
W tym roku zostanie także przyznana nagroda Best In Show, czyli wyróżnienie dla najlepszej kampanii w całym konkursie. Zarząd IAB dokona ponadto wyboru w kategoriach: Życiowe dokonania, Marketer roku, Agencja roku.
Aby wziąć udział w konkursie, należy do 30 września br. zarejestrować swoje zgłoszenie. Wyniki zostaną zaprezentowane 4 listopada w Teatrze Capitol w Warszawie.
W 2008 roku główne nagrody przyznano kampaniom: Knorr Nudle - Ucieczka z akademika, Alior - Zbuduj z nami nowy bank! I Axe Jet. Agencją roku została Next Starcom, marketerem roku L'oreal, a nagrodę za życiowe dokonania przyznano Arturowi Gortychowi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*