Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rekordowa liczba zgłoszeń do MIXX-Awards 2010

21-09-2010, 08:02

16 września upłynął termin składania zgłoszeń do konkursu kreatywnego MIXX-Awards 2010. W tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez IAB Polska zgłoszonych zostało 136 kampanii, czyli aż o 51 proc. więcej niż rok wcześniej - poinformowali organizatorzy.

robot sprzątający

reklama


Z każdym rokiem konkurs cieszy się coraz większym zainteresowaniem branży. Według organizatora nagrodzone firmy zyskują wyższą renomę, co pozwala im skuteczniej pozyskiwać nowych klientów. W dniach od 21-30 września jury będzie debatować nad lożą zwycięzców.

>> Czytaj też: Reklama w serwisach biznesowych najdroższa

Laureaci zeszłorocznej edycji konkursu MIXX Awards
fot. - Laureaci zeszłorocznej edycji konkursu MIXX Awards
W tym roku wszystkie prace będą rozpatrywane w 13 oddzielnych kategoriach (dodane zostały 4 nowe kategorie z zakresu Brand Advertising online – branded content, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non-profit oraz kampanie cross-mediowe). Poniżej wymieniamy wszystkie kategorie:

  • Kampania wizerunkowa
  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Bezpośredni odzew
  • Najlepsze zastosowanie nowych mediów
  • Marketing wyszukiwarek
  • Marketing Społecznościowy
  • Gry
  • Wideo-online
  • Kampania e-mail marketingowa
  • Branded content
  • Lojalność wobec brandu
  • Kampanie społeczne i non-profit
  • Kampanie cross-mediowe

Sonda
Czy Twoja firma bierze udział w konkursach?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Nagrodzonych wyłoni jury złożone z profesjonalistów pochodzących z różnych dziedzin biznesu, reklamy, specjalistów od mediów, agencji oraz marketerów. Kulminacyjnym punktem konkursu będzie nadanie najlepszej kampanii, nagrody Best In Show.

- Liczba zgłoszonych kampanii do polskiej edycji konkursu MIXX-Awards 2010 potwierdza dynamiczny rozwój branży interaktywnej, świadczy również o tym, że konkurs zyskuje coraz większe zaufanie, a przede wszystkim prestiż – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Business Development Manager w IAB Polska.

>> Czytaj też: Koniec uciekających krzyżyków i atakujących dźwiękiem reklam

Więcej o konkursie MIXX-Awards na stronie: www.mixx-awards.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *