Na rynku ukazał się właśnie podręcznik e-mail marketingu wydany wspólnie przez IAB oraz Media i Marketing. Jest to pierwszy z całej serii podręczników przeznaczonych dla marketerów, które mają objąć prawie cały zakres marketingu interaktywnego.
Pierwsza produkcja to przewodnik po zagadnieniach związanych z praktyczną stroną e-mail marketingu, których znajomość umożliwi płynne poruszanie się pomiędzy konkretnymi tematami - zapewniają autorzy opracowania.
Przewodnik stara się pokazać głównie to, co dla marketera może okazać się niezbędne przy planowaniu kampanii e-mail marketingowych, m.in. rozmowy z firmą świadczącą usługi e-mail marketingowe czy projektowanie własnych kampanii.
Poradnik został wydany jako dodatek to magazynu Media i Marketing. Najbliższe wydania kolejnych podręczników to marketing w społecznościach, marketing w wyszukiwarkach i performance marketing. Materiały mają ukazywać się w cyklach miesięcznych, a wkrótce zostaną też udostępnione do pobrania za darmo na stronie internetowej, w formacie PDF - poinformowali przedstawiciele IAB Polska.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|