mailing

  • Mała rewolucja w świecie e-mail?

    Testowana nowa usługa AMP polega na wyświetlaniu przyspieszonych stron mobilnych bezpośrednio w treści maila. Opcja ta ma być dostępna dla wszystkich użytkowników poczty Gmail do końca 2018 roku.  więcej
    15-03-2018, 22:19, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 najczęściej popełnianych błędów kampanii e-mail marketingowych do baz zewnętrznych


    TijanaM / Shutterstock
    Kampanie mailingowe do baz zewnętrznych to zabieg wykorzystywany najczęściej przez nowo powstałe firmy lub podmioty, które dopiero zaczynają działania e-mail marketingowe i nie posiadają własnej bazy subskrybentów. Dzięki zewnętrznej wysyłce firmy są w stanie zaistnieć w świadomości odbiorców i zdobyć nowych klientów. Na polskim rynku wciąż brakuje dostępnych opracowań i materiałów na temat mailingów do baz zewnętrznych, a jednocześnie coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z tego kanału komunikacji. Brak doświadczenia oraz dostępnych opracowań powoduje słabą efektywność części kampanii mailingowych.  więcej
    12-08-2016, 08:46, Magdalena Rudek,
  • Kancelaria Liberty straszy Cię nalotem GIODO? To wprowadzanie w błąd!


    ra2studio / Shutterstock.com
    Polskie firmy dostają e-maile od kancelarii straszącej odpowiedzialnością za brak rejestracji w GIODO. Te e-maile wprowadzają w błąd i robią to w konkretnym celu. Mają Cię przekonać do zakupu niepotrzebnej usługi ze sklepiku prowadzonego przez bliżej niezidentyfikowany podmiot.  więcej
    16-06-2016, 09:59, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Spełnij oczekiwania odbiorców dzięki segmentacji listy mailingowej


    Shutterstock
    Działania email marketingowe są najbardziej skuteczne, gdy stanowią odpowiedź na rzeczywiste potrzeby subskrybentów. Wartościowe kampanie email marketingowe angażują odbiorców i pomagają im stać się lojalnymi klientami. Segmentacja listy pozwala na lepsze poznanie profilu odbiorców i dopasowanie komunikacji do ich oczekiwań.  więcej
    10-12-2015, 16:47, GetResponse, Porady
  • Marketing w sieci a prawo: e-mailing a SPAM


    Myimagine / Shutterstock
    Biznes online bardzo dynamicznie się rozwija, rośnie również konkurencja i przedsiębiorcy stosują najróżniejsze formy marketingu internetowego. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę, że łamiąc prywatność w sieci, tracą zaufanie potencjalnych klientów i mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności. Poniżej kilka wskazówek dotyczących jednej z form marketingu w sieci - tzw. e-mailingu.  więcej
    02-07-2015, 16:26, Magda Judejko, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-marketing wychodzący poza standard – wypowiedzi 9 specjalistów


    Syda Productions
    Zastanawiasz się czy działania w obrębie marketingu internetowego mogą wyjść poza utarte przez wiele agencji standardy? Poczytaj, co w tej kwestii mają do powiedzenia eksperci z różnych dziedzin reklamy internetowej zapytani o przykłady inspirujących kampanii, nietypowych technik lub ponadstandardowego wykorzystania standardowych narzędzi.  więcej
    25-02-2015, 12:31, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Za rozsyłanie spamu będą kary w wysokości do 3 proc. rocznych przychodów


    wk1003mike / Shutterstock
    Konsument będzie miał 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, będzie mu też łatwiej zwrócić towar zakupiony online. To główne zmiany, które na mocy ustawy o prawach konsumenta wejdą w życie 25 grudnia. Nowe przepisy zakazują również wysyłania reklamowych e-maili i telemarketingu osobom, które nie wyraziły na to zgody, co powinno ucieszyć konsumentów.  więcej
    17-12-2014, 11:51, NEWSERIA, Biznes, Finanse i Prawo
  • Smartfony kontra e-mail, czyli jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych

    Według statystyk już 15% e-maili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na rok jest coraz większa. Zmieniające się nawyki społeczeństwa już wymusiły spore zmiany w świecie online, np. całkowite przeprojektowanie formatów reklamowych. Natomiast branża e-commerce musi dostosować do nowych warunków nie tylko proces zakupów, ale także komunikację z klientem - jak to zrobić, przeczytać można w nowym raporcie opracowanym przez firmę FreshMail.  więcej
    12-12-2014, 11:49, PATRONAT MEDIALNY, Technologie
  • 10 skutecznych technik pozyskiwania leadów [darmowy poradnik]


    Goritza/Shutterstock.com
    Nowy poradnik opracowany przez ekspertów GetResponse - jednego z liderów wśród narzędzi email marketingowych - to zbiór sprawdzonych wskazówek, dzięki którym Twój email marketing będzie naprawdę skuteczny. Korzystając ze wskazówek opisanych w poradniku, dowiesz się, jak rozbudować swoją bazę mailingową, pozyskasz wartościowe leady sprzedażowe i zwiększysz zasięg prowadzonych kampanii email marketingowych.  więcej
    13-07-2015, 11:17, GetResponse, Porady
  • 10 najczęstszych błędów marketingu

    Marketing bezpośredni stał się jedną z najbardziej postępowych dziedzin ostatnich lat. Geolokalizacja, personalizacja, segmentacja, integracja działań i raportowanie - to elementy, które wręcz zrewolucjonizowały podejście marketingowców do prowadzonych akcji. Niestety - jak w przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć?  więcej
    26-10-2011, 20:38, Zuzanna Szymańska,
  • E-mail, który sprzedaje - jak konstruować efektywne mailingi


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Przeciętny posiadacz skrzynki mailowej codziennie otrzymuje co najmniej kilka maili z ofertami, atrakcyjnymi promocjami, reklamą i zwykłym spamem. Jak sprawić, by otworzył właśnie Twoją wiadomość? A gdy ją otworzy, zechciał przejść dalej? Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci poprawić efektywność wysyłanych e-maili.  więcej
    28-05-2011, 13:17, Tomasz Gambuś, mailPro,
  • Gdzie dwóch mailuje tam trzeci... korzysta

    Najczęściej zaczyna się tak: chodzimy na zakupy, zazwyczaj do tych samych sklepów, przywiązujemy się do marki, w zamian za atrakcyjne rabaty i ‘bycie na bieżąco’, zapisujemy się klubu danej firmy, podając niezbędne informacje kontaktowe, jak choćby adres e-mail. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę z tego, że nasze dane nie są zatrzymywane w firmie, której newsletter otrzymujemy, a przekazywane zewnętrznej korporacji administrującej danymi.  więcej
    07-04-2011, 11:10, Małgorzata Rammel, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dlaczego e-mail marketing?

    Gdy w 1971 roku amerykański programista Ray Tomlinson po raz pierwszy wysłał wiadomość od użytkownika jednego komputera do użytkownika drugiego, nie mógł spodziewać się, że po ponad trzydziestu latach od tego wydarzenia nikt nie będzie sobie wyobrażał świata bez sieciowej poczty elektronicznej. To właśnie pomysłodawca znaku @ stosowanego do rozdzielenia nazwy użytkownika danego komputera od nazwy maszyny, a obecnie domeny internetowej, zrewolucjonizował komunikację na całym świecie.  więcej
    19-02-2011, 18:10, Sylwia Vogel, SARE, Biznes, Finanse i Prawo
  • Yuplo - darmowe mailingi do 50 kontaktów

    Firma Benhauer uruchomiła platformę Yuplo, która zawiera moduły umożliwiające prowadzenie i analizę kampanii mailingowych oraz realizację procesu sprzedażowego.  więcej
    27-10-2009, 17:10, ark, Technologie
  • SARE: E-mail marketing rośnie w siłę


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    O 22% wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku korzystały z e-mail marketingu. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji użyła profesjonalnego systemu e-mailingowego. W przyszłym roku marketerzy planują zwiększyć nakłady finansowe na budowę własnych baz - wynika z szóstego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.  więcej
    20-10-2009, 19:38, kg, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-mailingi z targetowaniem behawioralnym w WP


    Wirtualna Polska
    Wprowadzony do oferty Wirtualnej Polski e-mailing behawioralny pozwala reklamodawcom na dotarcie z przekazem do grupy docelowej charakteryzującej się określonymi preferencjami w odniesieniu do konkretnych branż, usług czy produktów.  więcej
    11-08-2009, 07:34, Daniel Kotowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Podręczniki do marketingu internetowego od IAB Polska


    Paula Anddrade
    Na rynku ukazał się właśnie podręcznik e-mail marketingu wydany wspólnie przez IAB oraz Media i Marketing. Jest to pierwszy z całej serii podręczników przeznaczonych dla marketerów, które mają objąć prawie cały zakres marketingu interaktywnego.  więcej
    06-08-2009, 10:39, Daniel Kotowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kup pan bazę mailingową (tanio!)


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Legalna baza mailingowa - to znakomite narzędzie marketingu bezpośredniego. Bazę kilkuset tysięcy e-maili można nabyć już za... 30 zł. Tanio, ale czy w pełni legalnie? Jej posiadacz zapewnia, że tak. Dziennik Internautów spróbował rozwiać te wątpliwości, wkrótce właściciel bazy zmienił kontakt do siebie.  więcej
    20-04-2009, 11:06, Agnieszka Wesołowska, Interwencje
  • SARE pokazuje, jak e-maile wyglądają u odbiorców

    Możliwość podglądu wysyłanych wiadomości w piętnastu różnych programach pocztowych, bez potrzeby ich instalowania lub logowania się do nich, udostępniła firma SARE specjalizująca się w e-mail marketingu.  więcej
    26-03-2009, 12:36, aws, Technologie
  • Czy Twoje e-maile to spam?

    Chcesz ustalić, czy wiadomość, którą planujesz rozesłać masowo zostanie zakwalifikowana jako spam? Pomocny może okazać się moduł antyspamowy autorstwa FreshMail.  więcej
    08-01-2009, 18:15, pm, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)