Wprowadzony do oferty Wirtualnej Polski e-mailing behawioralny pozwala reklamodawcom na dotarcie z przekazem do grupy docelowej charakteryzującej się określonymi preferencjami w odniesieniu do konkretnych branż, usług czy produktów.
reklama
WP uzupełniła swoją ofertę targetowania behawioralnego o e-mailingi, tworząc kilkadziesiąt profili użytkowników, m.in. Właściciele małych firm, Planujący zakup nieruchomości, Automaniacy, Uprawiający aktywnie sport. Segmentację internautów oparto o analizę ich zachowania w portalu.
- Niewątpliwym atutem wprowadzonego przez nas rozwiązania jest możliwość emisji reklamy displayowej oraz e-mailingu do tych samych profili behawioralnych; profile behawioralne dla e-mailingu pokrywają się bowiem z profilami behawioralnymi dla reklamy displayowej – wyjaśnia Michał Foks, specjalista ds. Technologii Systemu Reklamowego Wirtualnej Polski. Reklamodawcy zyskują tym samym możliwość wydłużenia kontaktu internauty z ich przekazem promocyjnym.
Jak informuje WP, wraz z wprowadzeniem e-mailingu behawioralnego obniżono koszty emisji reklam displayowych, najczęściej wykorzystywanych dotychczas przez reklamodawców profili behawioralnych. Jak zapewniają przedstawiciele WP, w e-mailingu behawioralnym klient także będzie miał możliwość stworzenia indywidualnej grupy behawioralnej, na podstawie własnych kryteriów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*