Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Smartfony kontra e-mail, czyli jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych

PATRONAT MEDIALNY 12-12-2014, 11:49

Według statystyk już 15% e-maili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na rok jest coraz większa. Zmieniające się nawyki społeczeństwa już wymusiły spore zmiany w świecie online, np. całkowite przeprojektowanie formatów reklamowych. Natomiast branża e-commerce musi dostosować do nowych warunków nie tylko proces zakupów, ale także komunikację z klientem - jak to zrobić, przeczytać można w nowym raporcie opracowanym przez firmę FreshMail.

robot sprzątający

reklama


Nowe standardy w kodowaniu newsletterów

Newslettery muszą perfekcyjnie otwierać się na urządzeniach mobilnych i o tym między innymi piszą autorzy w najnowszym raporcie o kodowaniu mailingów przy użyciu technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Choć raport nie skupia się wyłącznie na tej kwestii, wiele wskazuje na to, że urządzenia mobilne spowodowały małą rewolucję w kodowaniu mailingów i obecnie standardem są newslettery responsywne, które automatycznie dostosowują się do rozdzielczości ekranu - niezależnie czy jest to ekran notebooka, czy komórki.

Proces kodowania nowoczesnego mailingu możesz teraz przeanalizować krok po kroku dzięki analizom przeprowadzonym we FreshMailu, tym samym upewniając się, że newsletter dotrze także do tych, którzy korzystają z poczty elektronicznej na smartfonach i tabletach.

Raport CSS FreshMail

O czym jeszcze w raporcie

Wydawać by się mogło, że dobrze zakodowany newsletter wyświetli się tak samo we wszystkich programach pocztowych - nic bardziej mylnego. Raport FreshMaila pokazuje, że każdy program i aplikacja pocztowa obsługuje inaczej właściwości CSS. Najwięcej błędów przy wyświetlaniu wiadomości mogą powodować pliki wideo oraz gify. Z drugiej strony są one często najbardziej atrakcyjnym elementem mailingu. Raport CSS szczegółowo przedstawia, jak poszczególne elementy są wyświetlane przy otwarciu newslettera w różnych aplikacjach pocztowych i przekazuje wiele praktycznych porad, jak uniknąć błędów przy kodowaniu.

Raport został przygotowany nie tylko dla koderów, ale dla całej branży e-commerce.

Raport pobrać można ze strony freshmail.pl/css

Raport CSS FreshMail


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *