Freshmail

  • 6 sprawdzonych sposobów jak zwiększyć Open Rate Twoich kampanii

    Właśnie skończyłeś przygotowanie kampanii email marketingowej. Klikasz “wyślij”. Jaki jest Twój następny krok? Zapewne jesteś ciekawy jej wyników, więc sprawdzasz raporty z kampanii, koncentrując się szczególnie na kilku: wskaźnik otwarć (OR), wskaźnik kliknięć (CTR), CTOR (click to open rate) UTOR (unubscribe to open rate) i parę innych. Na podstawie z raportów warto też wyliczyć ROI (zwrot z inwestycji) Jednak dzisiaj skupię się nad jednym, na który wielu marketerów zwraca szczególną uwagę, a będzie to wskaźnik Open Rate.  więcej
    21-06-2017, 18:05, Renata Gajoch, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zwiększyć konwersję z email marketingu w e-commerce?

    Email marketing i e-commerce współpracują ze sobą niemal od zawsze. Nic dziwnego, że email jest drugim, zaraz po wyszukiwarce, najpopularniejszym kanałem marketingowym. Odpowiada on za 1/5 transakcji w sklepach internetowych:  więcej
    16-05-2017, 10:32, Eliza Bzdoń, Marta Klimczak,
  • Przed nami V edycja Mail My Day!

    Już w marcu odbędzie się jedna z największych imprez branży e-marketingu. Podczas konferencji Mail My Day już po raz piąty będzie można posłuchać prelekcji ekspertów i praktyków z branży, a także przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności.  więcej
    22-02-2017, 18:56, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zwiększyć efektywność z email marketingu - dowiesz się już w październiku!

    Mimo iż pierwsza wiadomość mailowa została wysłana przez Raya Tomlinsona już w 1971 roku, po 45 latach nadal jest to najpopularniejszy kanał komunikacyjny w sieci. Wbrew pozorom i przewidywaniom niektórych specjalistów, nie przeszkadza w tym błyskawicznie rosnąca popularność serwisów społecznościowych.  więcej
    14-09-2016, 09:47, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Email Marketing Automation - jak w prosty i darmowy sposób zwiększyć dochody swojego biznesu przy pomocy email marketingu?

    Dzięki możliwościom zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnego targetowania, email marketing jest jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. W porównaniu do gigantów social media jest 40 razy skuteczniejszy* w pozyskiwaniu nowych klientów a w przypadku ecommerce odpowiada za 15.6% odbywających się transakcji**. Automatyzacja wysyłek email marketingowych pozwoli Ci jeszcze skuteczniej dobierać i targetować kampanie, zwiększając ich skuteczność. Sprawdź jak możesz wykorzystać Email Marketing Automation w swoich codziennych działaniach, aby budować lojalność klientów i zwiększyć dochody swojego biznesu.  więcej
    01-04-2016, 13:14, Freshmail,
  • M@il My Day 2016 - międzynarodowe doświadczenia, sprawdzeni eksperci, inspirujące warsztaty

    Po raz czwarty zapraszamy na konferencję email marketingową M@il My Day, która odbędzie się w Warszawie w dniach 20-21 kwietnia 2016. Spotkanie podobnie jak w latach poprzednich będzie poświęcone w głównej mierze email marketingowi i tematom, które się z nim łączą oraz temu, jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.  więcej
    15-03-2016, 06:41, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • 6 wskazówek, które zwiększą otwieralność Twoich kampanii email marketingowych


    Goritza/Shutterstock.com
    Jaki wskaźnik powinien być najważniejszy dla e-mail marketera - OR, CTR, a może ROI? Naturalnie ROI pierwszy przychodzi na myśl - zawsze najważniejsza jest skuteczność działań marketingowych, czyli zwrot z inwestycji. Jednak jeśli Twoi subskrybenci nie będą otwierać kampanii, nawet najbardziej pomysłowe kreacje nie przekonają ich do zakupu. Właśnie dlatego wysokość wskaźnika open rate (Open Rate) może być dla Ciebie barometrem dla przyszłych działań. Poniższe wskazówki pomogą Ci uzyskać otwieralność wiadomości na najwyższym poziomie, a tym samym zwiększyć ich szansę na sprzedaż.  więcej
    15-02-2016, 17:40, Freshmail,
  • Najczęstsze błędy w email marketingu - czego powinieneś unikać?


    Goritza/Shutterstock.com
    Skrzynka email jest najczęściej wybieranym przez konsumentów miejscem otrzymywania komunikatów marketingowych. Zgodnie z wynikami badania Marketo, aż 77% z nich deklaruje takie preferencje. Ze względu na szerokie możliwości personalizacji i zaawansowanego targetowania przekazu, email marketing jest skutecznym narzędziem, zarówno jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, prowadzenie akcji lead nurturingowych i co najważniejsze - generowania sprzedaży. Prowadząc działania email marketingowe łatwo jednak popełnić błąd. W tym poradniku wyjaśnię Ci czego kategorycznie powinieneś unikać, tworząc własne kampanie.  więcej
    16-01-2016, 07:56, Freshmail,
  • Czego o email marketingu nauczy Cię Święty Mikołaj (infografika)

    Rozpoczął się najważniejszy okres zakupowy w roku. Dla marketerów to czas intensywnej pracy, planowania i wysyłki świątecznych kampanii, które będą rozgrzewać serca i portfele klientów. Aby wesprzeć Wasze przygotowania zaczerpnęliśmy inspiracji od niekwestionowanego mistrza świątecznej atmosfery i organizacji - samego Świętego Mikołaja!  więcej
    18-12-2015, 16:14, Redakcja ,
  • FreshForm - mobilny formularz zapisu na newsletter od FreshMail

    FreshMail uruchomił FreshForm - aplikację na tablety umożliwiającą budowanie bazy odbiorców offline. FreshForm pozwala budować bazę odbiorców kampanii email marketingowych w dowolnym miejscu i czasie, nawet bez dostępu do internetu.  więcej
    15-08-2015, 09:18, Komunikat firmy, Technologie
  • Kolejna edycja Poranków z email marketingiem

    Przed nami kolejna edycja "Poranków z email marketingiem", czyli spotkań z ekspertami, które mają za zadanie nie tylko rozwijać wiedzę marketerów, lecz również inspirować ich do tworzenia zarazem kreatywnych, jak i efektywnych strategii oraz działań marketingowych.  więcej
    12-02-2015, 08:52, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Freshmail w e-Izbie

    Stworzenie efektywnego newslettera jest sztuką. Sztuką tą trudni się jedna z nowych firm członkowskich Izby Gospodarki Elektronicznej – Freshmail.  więcej
    09-02-2015, 11:35, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Smartfony kontra e-mail, czyli jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych

    Według statystyk już 15% e-maili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na rok jest coraz większa. Zmieniające się nawyki społeczeństwa już wymusiły spore zmiany w świecie online, np. całkowite przeprojektowanie formatów reklamowych. Natomiast branża e-commerce musi dostosować do nowych warunków nie tylko proces zakupów, ale także komunikację z klientem - jak to zrobić, przeczytać można w nowym raporcie opracowanym przez firmę FreshMail.  więcej
    12-12-2014, 11:49, PATRONAT MEDIALNY, Technologie
  • Eksperci z FreshMaila znowu ruszają w Polskę - Poranki z email marketingiem

    Rusza trzecia edycja Poranków z email marketingiem. Po raz kolejny eksperci z FreshMaila podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem oraz zdradzą najnowsze email marketingowe trendy. Jak zawsze, będzie też czas na dyskusję, wymianę pomysłów i pytania.  więcej
    31-01-2014, 10:38, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Czy Twoje e-maile to spam?

    Chcesz ustalić, czy wiadomość, którą planujesz rozesłać masowo zostanie zakwalifikowana jako spam? Pomocny może okazać się moduł antyspamowy autorstwa FreshMail.  więcej
    08-01-2009, 18:15, pm, Technologie
  • Ostrożnie z CSS w newsletterach

    Większośc aplikacji pocztowych wspiera CSS na poziomie powyżej 80%, ale każda aplikacja wspiera troche inne możliwości tej technologii. Dlatego zastowoanie CSS w newsletterach i kampaniach e-mailingowych trzeba dobrze przemyśleć - czytamy w raporcie przygotowanym przez zespół Freshmail.  więcej
    30-06-2008, 11:42, Marcin Maj, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.