Freshmail

  • SEO i email marketing - jak to połączyć?


    Goritza/Shutterstock.com
    Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez SmartInsights, dla 51% marketerów e-mail marketing to najważniejszy kanał komunikacji, a dla 45% z nich kanałem tym jest SEO. Te narzędzia osiągają tak wysokie wskaźniki ze względu na mierzalność, skuteczność, a także opłacalność. Jeśli jeszcze nie zacząłeś integrować tych kanałów między sobą - czas najwyższy, by dowiedzieć się, jak to robić.  więcej
    11-04-2018, 14:46, Artykuł partnera,
  • Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem

    “Poranki z email marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Ich celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań email marketingowych oraz przekazania dobrych praktyk w tym kanale komunikacji. W tym roku “Poranki” odbędą się w 5 miastach:  więcej
    20-09-2017, 09:58, Patronat medialny, Biznes, Finanse i Prawo
  • Email marketing zgodny z RODO


    Shutterstock
    O RODO zdecydowanie łatwiej jest pisać w kontekście konkretnej działalności, a nie globalnie. W poniższym artykule zajmiemy się przeglądem wymogów, jakie będą nałożone na podmioty zajmujące się email marketingiem (np. wysyłką newsletterów lub pojedynczych ofert handlowych).  więcej
    29-01-2018, 02:15, Szymon Dyrlaga, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rekrutacja nie musi być nudna

    Jak wygląda standardowa strona firmy z ofertami pracy, każdy wie.  Przypomina worek, w którym wymieszały się nazwy stanowisk z następującymi frazesami: praca w młodym i ambitnym zespole, możliwości rozwoju, czy szansa na awans. Opcjonalnie dorzuca się jeszcze umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i dodatki socjalne. Następnie wór się zamyka, a pracodawcy czekają na stertę CV na swoich biurkach.  więcej
    28-08-2017, 09:33, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dlaczego email marketing przeżywa drugą młodość?

    Pierwszy mail został wysłany w 1971 roku. Pierwszy mass mailing z ofertą promocyjną maszyn DMC trafił do grupy 400 osób w 1976 roku. Efektem tego działania była sprzedaż towaru o wartości 13 milionów dolarów. Facebook powstał w 2004 roku. YouTube w 2005; Twitter w 2006; w 2010 Instagram, a w 2011 Snapchat. Obecnie na każdej z tych platform firmy mogą tworzyć reklamy i budować swoją społeczność.  więcej
    18-07-2017, 22:14, Anna Łowczowska, Biznes, Finanse i Prawo
  • 6 sprawdzonych sposobów jak zwiększyć Open Rate Twoich kampanii

    Właśnie skończyłeś przygotowanie kampanii email marketingowej. Klikasz “wyślij”. Jaki jest Twój następny krok? Zapewne jesteś ciekawy jej wyników, więc sprawdzasz raporty z kampanii, koncentrując się szczególnie na kilku: wskaźnik otwarć (OR), wskaźnik kliknięć (CTR), CTOR (click to open rate) UTOR (unubscribe to open rate) i parę innych. Na podstawie z raportów warto też wyliczyć ROI (zwrot z inwestycji) Jednak dzisiaj skupię się nad jednym, na który wielu marketerów zwraca szczególną uwagę, a będzie to wskaźnik Open Rate.  więcej
    21-06-2017, 18:05, Renata Gajoch, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zwiększyć konwersję z email marketingu w e-commerce?

    Email marketing i e-commerce współpracują ze sobą niemal od zawsze. Nic dziwnego, że email jest drugim, zaraz po wyszukiwarce, najpopularniejszym kanałem marketingowym. Odpowiada on za 1/5 transakcji w sklepach internetowych:  więcej
    16-05-2017, 10:32, Eliza Bzdoń, Marta Klimczak,
  • Wysyłasz newsletter? Przygotuj się na RODO


    Nata-Lia / Shutterstock
    Prowadzisz firmę, organizację lub stoisz na czele urzędu, gdzie w większym lub mniejszym stopniu przetwarzane są dane osobowe (np. w celu wysłania newslettera)? Musisz przygotować się na wejście w życie nowych przepisów. Rozporządzenie o Ochronie Danych  Osobowych (RODO) zacznie obowiązywać już 25 maja 2018 r.  więcej
    12-04-2018, 18:59, Artykuł partnera, Biznes, Finanse i Prawo
  • Skuteczny formularz - 5 rzeczy, o których nie możesz zapomnieć


    Nata-Lia / Shutterstock
    Uwaga użytkownika internetu to jeden z zasobów, który jest coraz trudniej dostępny. Z rytmu wybijają nas powiadomienia z Facebooka, Twittera, nowy email i wiele innych. Efektem tego jest coraz bardziej rozdrobnione skupienie. Dlatego coraz ważniejsze jest nie to, jakie treści chcesz przekazać użytkownikowi, ale w jaki sposób. Stąd kwestie takie jak UX, dopasowanie strony do przyzwyczajeń odbiorców czy jasne, wyraźne CTA są coraz bardziej istotne. W tym artykule postaram Ci się pokazać, jak powinien być stworzony formularz zapisu do newslettera, tak by generował jak największą ilość leadów bądź rejestracji.  więcej
    27-04-2018, 10:55, Redakcja , Porady
  • Customer experience w email marketingu

    Umówmy się - najczęstszym celem wykorzystywania email marketingu nie jest po prostu wysyłka treści, ale perspektywa sprzedaży. Jednak dziś konsumenci są dużo bardziej wymagający i co ważne - świadomi działań reklamowych. Dlatego już nie wystarczy zwabić ich zniżkami czy promocjami, ale należy budować jak najlepsze doświadczenie z Twoją marką.  więcej
    11-06-2018, 10:40, Artykuł partnera,
  • Przed nami V edycja Mail My Day!

    Już w marcu odbędzie się jedna z największych imprez branży e-marketingu. Podczas konferencji Mail My Day już po raz piąty będzie można posłuchać prelekcji ekspertów i praktyków z branży, a także przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności.  więcej
    22-02-2017, 18:56, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zwiększyć efektywność z email marketingu - dowiesz się już w październiku!

    Mimo iż pierwsza wiadomość mailowa została wysłana przez Raya Tomlinsona już w 1971 roku, po 45 latach nadal jest to najpopularniejszy kanał komunikacyjny w sieci. Wbrew pozorom i przewidywaniom niektórych specjalistów, nie przeszkadza w tym błyskawicznie rosnąca popularność serwisów społecznościowych.  więcej
    14-09-2016, 09:47, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Email Marketing Automation - jak w prosty i darmowy sposób zwiększyć dochody swojego biznesu przy pomocy email marketingu?

    Dzięki możliwościom zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnego targetowania, email marketing jest jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. W porównaniu do gigantów social media jest 40 razy skuteczniejszy* w pozyskiwaniu nowych klientów a w przypadku ecommerce odpowiada za 15.6% odbywających się transakcji**. Automatyzacja wysyłek email marketingowych pozwoli Ci jeszcze skuteczniej dobierać i targetować kampanie, zwiększając ich skuteczność. Sprawdź jak możesz wykorzystać Email Marketing Automation w swoich codziennych działaniach, aby budować lojalność klientów i zwiększyć dochody swojego biznesu.  więcej
    01-04-2016, 13:14, Freshmail,
  • M@il My Day 2016 - międzynarodowe doświadczenia, sprawdzeni eksperci, inspirujące warsztaty

    Po raz czwarty zapraszamy na konferencję email marketingową M@il My Day, która odbędzie się w Warszawie w dniach 20-21 kwietnia 2016. Spotkanie podobnie jak w latach poprzednich będzie poświęcone w głównej mierze email marketingowi i tematom, które się z nim łączą oraz temu, jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.  więcej
    15-03-2016, 06:41, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • 6 wskazówek, które zwiększą otwieralność Twoich kampanii email marketingowych


    Goritza/Shutterstock.com
    Jaki wskaźnik powinien być najważniejszy dla e-mail marketera - OR, CTR, a może ROI? Naturalnie ROI pierwszy przychodzi na myśl - zawsze najważniejsza jest skuteczność działań marketingowych, czyli zwrot z inwestycji. Jednak jeśli Twoi subskrybenci nie będą otwierać kampanii, nawet najbardziej pomysłowe kreacje nie przekonają ich do zakupu. Właśnie dlatego wysokość wskaźnika open rate (Open Rate) może być dla Ciebie barometrem dla przyszłych działań. Poniższe wskazówki pomogą Ci uzyskać otwieralność wiadomości na najwyższym poziomie, a tym samym zwiększyć ich szansę na sprzedaż.  więcej
    15-02-2016, 17:40, Freshmail,
  • Najczęstsze błędy w email marketingu - czego powinieneś unikać?


    Goritza/Shutterstock.com
    Skrzynka email jest najczęściej wybieranym przez konsumentów miejscem otrzymywania komunikatów marketingowych. Zgodnie z wynikami badania Marketo, aż 77% z nich deklaruje takie preferencje. Ze względu na szerokie możliwości personalizacji i zaawansowanego targetowania przekazu, email marketing jest skutecznym narzędziem, zarówno jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, prowadzenie akcji lead nurturingowych i co najważniejsze - generowania sprzedaży. Prowadząc działania email marketingowe łatwo jednak popełnić błąd. W tym poradniku wyjaśnię Ci czego kategorycznie powinieneś unikać, tworząc własne kampanie.  więcej
    16-01-2016, 07:56, Freshmail,
  • Czego o email marketingu nauczy Cię Święty Mikołaj (infografika)

    Rozpoczął się najważniejszy okres zakupowy w roku. Dla marketerów to czas intensywnej pracy, planowania i wysyłki świątecznych kampanii, które będą rozgrzewać serca i portfele klientów. Aby wesprzeć Wasze przygotowania zaczerpnęliśmy inspiracji od niekwestionowanego mistrza świątecznej atmosfery i organizacji - samego Świętego Mikołaja!  więcej
    18-12-2015, 16:14, Redakcja ,
  • FreshForm - mobilny formularz zapisu na newsletter od FreshMail

    FreshMail uruchomił FreshForm - aplikację na tablety umożliwiającą budowanie bazy odbiorców offline. FreshForm pozwala budować bazę odbiorców kampanii email marketingowych w dowolnym miejscu i czasie, nawet bez dostępu do internetu.  więcej
    15-08-2015, 09:18, Komunikat firmy, Technologie
  • Kolejna edycja Poranków z email marketingiem

    Przed nami kolejna edycja "Poranków z email marketingiem", czyli spotkań z ekspertami, które mają za zadanie nie tylko rozwijać wiedzę marketerów, lecz również inspirować ich do tworzenia zarazem kreatywnych, jak i efektywnych strategii oraz działań marketingowych.  więcej
    12-02-2015, 08:52, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Freshmail w e-Izbie

    Stworzenie efektywnego newslettera jest sztuką. Sztuką tą trudni się jedna z nowych firm członkowskich Izby Gospodarki Elektronicznej – Freshmail.  więcej
    09-02-2015, 11:35, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.