Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Freshmail w e-Izbie

09-02-2015, 11:35

Stworzenie efektywnego newslettera jest sztuką. Sztuką tą trudni się jedna z nowych firm członkowskich Izby Gospodarki Elektronicznej – Freshmail.

e-Izba realizuje od dwóch lat kilkanaście projektów zarówno w ramach działań B2B jak i prokonsumenckich. Prężnie działa i jest rozwijana Szkoła e-Commerce Polska, w ramach której przeszkolono wiele e-sklepów w zakresie rozszerzenia sprzedaży o kanał online, marketingu internetowego czy aktualnych zmian prawnych.

Przy wsparciu i zaangażowaniu członków e-Izby prowadzona jest kampania społeczno- edukacyjna „Kupuję w internecie”, której misją jest pokazanie konsumentom, że zakupy w Internecie są łatwe, szybkie i wygodne. Akcja rokrocznie została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz Administracji i Cyfryzacji.

- Ecommerce w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie, a email marketing jest doskonałym narzędziem do tego aby pomóc mu się rozkręcać. FreshMail natomiast ogromną wagę przykłada do edukacji rynku, chcąc propagować wśród email marketerów dobre praktyki i uczyć ich jak maksymalnie wykorzystywać funkcjonalności systemu do email marketingu aby efekty były zadowalające. Myślę więc, że przyłączenie się FreshMaila do Izby Gospodarki Elektronicznej to bardzo dobra integracja, po której oczekiwać możemy tylko pozytywnych efektów – wyjaśnia Paweł Sala, Freshmail

- Największym sukcesem e-Izby jest ogromne zaangażowanie członków w realizowane projekty. Mam nadzieję, że doświadczenie FreshMaila w zakresie marketingu internetowego będzie dodatkowym filarem wiedzy eksperckiej zgromadzonej w e-Izbie - tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska, członek zarządu e-Izby.





Ostatnie artykuły:









fot. WWF



Tematy pokrewne:  

tag Freshmailtag e-Izba