Rozpoczął się najważniejszy okres zakupowy w roku. Dla marketerów to czas intensywnej pracy, planowania i wysyłki świątecznych kampanii, które będą rozgrzewać serca i portfele klientów. Aby wesprzeć Wasze przygotowania zaczerpnęliśmy inspiracji od niekwestionowanego mistrza świątecznej atmosfery i organizacji - samego Świętego Mikołaja!
reklama
Czego, jako email marketerzy, możemy nauczyć się obserwując dobre praktyki Świętego Mikołaja? Całkiem sporo, ponieważ każde z jego świątecznych zadań ma przełożenie na proces tworzenia i wysyłania kampanii mailowych. Spójrz na to co robi Mikołaj i zobacz jak możesz udoskonalić swój email marketing.
Autor: Maria Wąchal, Freshmail
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*