Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

badania

  • Polski rynek reklamy kontekstowej wart 160 mln zł


    Kamil Porembiński na lic CC
    Rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln zł, czyli ponad 18% więcej niż w 2010 - wynika z badania Adkontekst, uwzględniającego także wyniki IAB AdEx.  więcej
    24-05-2012, 07:47, paku, Pieniądze
  • Piractwo podbija sprzedaż muzyki, ale... łączy się z depresją


    ©istockphoto.com/FedericoCiamei
    Naukowcy badający wymianę plików w internecie mają inne spostrzeżenia niż antypiraci. Badacz z północnej Karoliny uważa, że publikowanie płyty w sieci przed premierą pomaga w jej późniejszym sprzedaniu. Badacze z Kalifornii ustalili natomiast, że internetowi piraci nie należą do ludzi najszczęśliwszych.  więcej
    18-05-2012, 11:03, Marcin Maj, Lifestyle
  • BSA: 46% Polaków przyznaje się do piractwa komputerowego

    46% ankietowanych Polaków przyznaje, że pobierało pirackie kopie programów komputerowych - informuje organizacja Business Software Alliance, która opublikowała swój kolejny raport na temat światowej skali piractwa. Warto się temu raportowi przyjrzeć, zanim zaczną go cytować politycy i lobbyści. Jest kilka metodologicznych niedociągnięć.  więcej
    15-05-2012, 14:36, Marcin Maj, Pieniądze
  • Facebook to przemijająca moda?


    deneyterrio
    Połowa badanych uważa Facebooka za przemijającą modę - wynika z ankiety Associated Press-CNBC. Tylko co trzeci badany wierzy, że obecna wycena firmy jest właściwa. Bardzo niewielu wierzy natomiast w to, że Facebook będzie bronił ich prywatności.  więcej
    15-05-2012, 09:35, Marcin Maj, Pieniądze
  • Tegoroczni maturzyści - jacy są i dokąd zmierzają?

    Ponad 350 tysięcy uczniów szkół średnich już niedługo będzie zdawało maturę, a zdecydowana większość z nich podejmie dalszą naukę. Gdzie chcą studiować? Na co zwracają uwagę przy wyborze kierunku studiów i uczelni? Jak widzą swoją przyszłość zawodową? Czy chcą łączyć naukę z pracą? Na te pytania odpowiada raport przygotowany przez Uczelnię Vistula.  więcej
    29-04-2012, 11:18, aws, Lifestyle
  • Polacy chcą przyspieszać swoje komputery, ale nie wiedzą jak

    Większość polskich użytkowników komputerów chciałaby przyspieszyć działanie swoich urządzeń, ale świadomość faktu, że może w tym pomóc wymiana dysku, wciąż jest niewielka, podobnie jak wiedza na temat samych dysków SSD - pokazują badania przeprowadzone na zlecenie firmy Samsung.  więcej
    18-04-2012, 19:27, paku, Technologie
  • Za pracą raczej nie zmienimy miejsca zamieszkania


    ©istockphoto.com/Sportstock
    Jesteśmy gotowi zmienić obecną pracę, gdybyśmy dostali bardziej atrakcyjną ofertę, ale niekoniecznie w sytuacji, gdyby wymagano od nas przeprowadzania się w inny rejon Polski - wynika z badania Pracuj.pl. Jak podaje serwis, nasza skłonność do wyjazdów za pracą spada z roku na rok.  więcej
    18-04-2012, 19:24, paku, Pieniądze
  • Zanox: Polski rynek m-commerce rośnie najszybciej w Europie


    © istockphoto.com
    Rewolucja, na którą wszyscy oczekiwali, już trwa i przewodzi jej Polska, wyprzedzając resztę Europy - wynika z raportu zanox Mobile Performance Barometer. Równie ciekawie wygląda podział urządzeń mobilnych za pomocą, których kupujemy w sieci. Tu przoduje marka Apple - 75% udziału w rynku.  więcej
    18-04-2012, 15:53, paku, Pieniądze
  • Polskie marki lepsze niż światowi liderzy na Facebooku

    Polskie strony marek na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci. Z analizy catNapoleon.com wynika, że 10 największych światowych marek ma średnio 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej dziesiątce średnia to 748,2 tys. Są więc 34 razy mniejsze od zagranicznych, a jednak średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661. Giganci od Coca-Coli po Pringles angażują średnio po 22 983 użytkowników miesięcznie.  więcej
    13-04-2012, 10:24, paku, Media
  • Social media i SEO/SEM muszą działać razem

    Media społecznościowe i marketing w wyszukiwarkach idealnie uzupełniają się w takich segmentach, jak pozyskiwanie klientów, budowanie świadomości marki, promowanie lokalnego biznesu oraz rozwijanie interaktywności pomiędzy podmiotem a odbiorcami - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję MDG Advertising.  więcej
    12-04-2012, 18:30, paku, Technologie
  • Polecamy sobie produkty w sieci na potęgę


    Kaspersky Lab
    Ponad połowa (64 proc.) internautów deklaruje, że często rekomenduje znajomym produkty i usługi, z których sami korzystają. Jednocześnie tylko 1/4 twierdzi, że nie przywiązuje uwagi do opinii innych użytkowników przy podejmowaniu decyzji zakupowych - wynika z badania Think Kong i StudentsWatch.pl  więcej
    12-04-2012, 13:04, paku, Pieniądze
  • Turystyka i e-commerce mocno korzystają z e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii e-mail marketingowych w promocji swojej marki w internecie. Najwyższy poziom e-mail marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej - wynika z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse.  więcej
    12-04-2012, 13:07, paku, Pieniądze
  • Laptopy OLPC nie poprawiają wyników nauczania - badania IDB

    Edukacyjne laptopy od OLPC nie wpływają na poprawę wyników nauczania w zakresie umiejętności językowych i matematyki - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Międzyamerykańskiego Banku Rozwoju (IDB). To nie oznacza, że laptopy należy natychmiast odrzucić, ale nie można również wierzyć w to, że same maszyny coś zmienią.  więcej
    10-04-2012, 10:15, Marcin Maj, Pieniądze
  • Raport Antypiracki - sprzeciw wobec ACTA dowodem naszej niskiej świadomości


    ©istockphoto.com/TPopova
    Skala piractwa w Polsce jest ogromna, ale Policja coraz skuteczniej uderza w to zjawisko - takie wnioski płyną z raportu opublikowanego przez Sztab Antypiracki. Publikacja zawiera też bardzo ciekawe spostrzeżenia dotyczące polskiego społeczeństwa i jego sprzeciwu wobec ACTA.  więcej
    06-04-2012, 14:27, Marcin Maj, Pieniądze
  • Firmom w social media brakuje strategii


    Facebook
    Firmy mają konta w serwisach społecznościowych, ponieważ konkurencja też je ma. Menedżerowie nie wiedzą natomiast, co chcą osiągnąć w social media, kto ma o to zadbać i w jaki sposób o to zadbać - wynika z badań firmy analitycznej Deloitte.  więcej
    04-04-2012, 14:19, Marcin Maj, Pieniądze
  • Co należy wiedzieć o webinariach?


    Akademia Allegro
    Ponad 50% firm organizujących webinaria przeprowadza więcej niż jedno webinarium dziennie, w którym statystycznie uczestniczą osoby z dwóch krajów. Najczęściej firmy spotykają się online w celach edukacyjnych, pozyskania nowych kontaktów oraz wzmocnienia pozycji firmy na rynku – wynika z badania przeprowadzonego przez ClickMeeting.  więcej
    31-03-2012, 17:14, paku, Technologie
  • Będą zmiany w badaniu Megapanel PBI/Gemius

    Pojawi się nowa kategoria "Gadżety na komórki" w dziale Rozrywka i zostaną zrównane kryteria pomiaru liczy użytkowników aplikacji oraz witryn - to najważniejsze zmiany, które zostaną wprowadzone przez Radę Badania Megapanel PBI/Gemius, w skład której wchodzi obecnie dziewięciu przedstawicieli rynku interaktywnego w Polsce, w tym Polskie Badania Internetu (PBI) i firma Gemius.  więcej
    30-03-2012, 14:08, paku, Pieniądze
  • Hotfile dyskredytuje antypiracki raport


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Ponad 90% pobrań z serwisu Hotfile narusza prawa autorskie - tak twierdzi organizacja MPAA, która walczy z Hotfile. Serwis hostingowy postanowił jednak spytać o zdanie własnych specjalistów i wykazał, że raport MPAA nie bierze pod uwagę wielu rzeczy, a przede wszystkim pomija podstawową funkcję usługi, jaką jest hosting.  więcej
    29-03-2012, 11:51, Marcin Maj, Pieniądze
  • Główny czynnik rozwoju marki


    Bloom Design / Shutterstock
    Wyzwaniem dla specjalistów ds. marketingu, obok stałego zwiększania sprzedaży, jest rozwój marki. O ile o sprzedaży powiedziano już chyba wszystko, o tyle rozwój marki wciąż jest wyzwaniem. Wyniki badań przeprowadzonych przez Bain & Company wśród stu tysięcy konsumentów na całym świecie, w tym również w Polsce, ujawniają, że głównym czynnikiem decydującym o sukcesie marki jest wysoka penetracja rynku.  więcej
    10-07-2014, 14:30, _,
  • Wynagrodzenia specjalistów i menedżerów w Polsce


    hidesy @ istockphoto.com
    Wyniki badania wynagrodzeń Antal International wskazują, że ponad połowa specjalistów i menedżerów w Polsce zarabia powyżej 8000 PLN brutto miesięcznie. Na jakich stanowiskach wynagrodzenia są najbardziej atrakcyjne? W które kompetencje warto zainwestować, aby w 2012 roku podnieść swoje notowania na rynku pracy?  więcej
    28-03-2012, 10:44, Antal International, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)