wizerunek

  • Uśmiech prezesa w mediach społecznościowych


    Peshkova / Shutterstock
    Coraz więcej prezesów przeróżnych firm jest aktywnych w mediach społecznościowych. Nie każdy z nich potrafi się w nich jednak odnaleźć. Przeczytaj, jakie treści powinien publikować prezes na swoich profilach i co może dać organizacji jego obecność w social mediach.  więcej
    29-07-2019, 22:21, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy zawsze należy uzyskać zgodę na rozpowszechnianie czyjegoś wizerunku?

    W dzisiejszych czasach ochrona prywatnych danych osobowych, w tym własnego wizerunku, jest niesamowicie istotną kwestią. Jeśli nie będziemy w należyty sposób chronić własnego wizerunku, może on zostać wykorzystany w sposób, w jaki byśmy tego nie chcieli, na przykład w celach komercyjnych. Chcąc wykorzystać czyjś wizerunek zawsze musimy spytać o zgodę, a jeśli już wykorzystujemy go komercyjnie — należy wypłacić danej osobie należny procent od przychodu z reklamy.  więcej
    11-07-2019, 20:04, kf, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nadchodzi PR-day. To okazja do nauki i networkingu

    Ten event ma być dawką najbardziej aktualnej branżowej wiedzy prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Podczas jego trwania poruszone zostaną tematy takie, jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, reputacja marki, przeprowadzanie audytu oraz kwestie ochrony wizerunku i RODO. Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca w Warszawie.  więcej
    03-06-2019, 15:39, Nika, Kalendarium IT
  • Jak RODO wpłynęło na zmiany w monitoringu?


    Sarota PR
    Rośnie popyt na rozwiązania z zakresu zaawansowanego monitoringu, co wiąże się bezpośrednio z ogólną potrzebą zapewniania bezpieczeństwa osób i mienia. Od momentu wprowadzenia przepisów RODO same urządzenia oraz gromadzone przez nie dane muszą być także właściwie chronione.  więcej
    17-04-2019, 14:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Noszenie identyfikatorów niekoniecznie zgodne z prawem


    Triple PR
    Lekarz, pielęgniarka, ochroniarz, urzędnik – to tylko niektóre z zawodów, których pracownicy podczas wykonywania obowiązków służbowych są obowiązani do noszenia identyfikatorów. Często widnieje na nich nie tylko informacja o stanowisku. Ekspertka tłumaczy, w jakich przypadkach identyfikatory są zgodne z prawem.  więcej
    27-08-2018, 17:45, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy pracodawca musi mieć zgodę na wykorzystanie wizerunku pracownika?


    Jirsak / Shutterstock.com
    Kodeks pracy nie daje firmom prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli ktoś chce wykorzystać Twój wizerunek -  przykładowo potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności - musi uzyskać na to Twoją zgodą. Jak taka zgoda powinna wyglądać?  więcej
    18-06-2018, 10:47, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kobiety w branży security na warsztacie


    Minerva Studio / Shutterstock
    Kobiety z branży security spotkały się 8 marca na całodniowych warsztatach tematycznych prowadzonych przez specjalistów w zakresie emisji głosu, tworzenia profesjonalnego wizerunku i budowania wewnętrznej motywacji.  więcej
    19-03-2018, 19:01, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Szkoła publikuje wizerunek dzieci? Powinna mieć zgodę rodziców


    Africa Studio / Shutterstock.com
    Szkoły nierzadko publikują zdjęcia uczniów, a czasem nawet podpisują je nazwiskami. Nie zawsze będzie to zgodne z prawem, jeśli szkoła wcześniej nie uzyska odpowiedniej zgody.  więcej
    19-01-2016, 11:29, Marcin Maj, Porady
  • Wyrok: Wykorzystanie zdjęć nieznajomej osoby nie musi być przestępstwem, ale...


    Shutterstock.com
    Jeśli ktoś pobierze Twoje zdjęcia i umieści je w serwisie randkowym bez Twojej wiedzy, nie musi to być przestępstwo. Zależy, czy ta osoba chciała zrobić Ci krzywdę - tak uznał Sąd w Olsztynie. Nie oznacza to jednak, że można wykorzystywać wizerunki ludzi bez żadnych konsekwencji.  więcej
    28-08-2015, 12:27, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kto w Policji decyduje o publikacji nagrania z kamer?


    Shutterstock.com
    Policja publikuje czasem nagrania z kamer, które pokazują rzekome przestępstwo. Niestety bywa tak, że na podstawie nagrań media wydają szybkie wyroki. Kto zatem decyduje, czy nagranie lub zdjęcie trafi na stronę Policji?  więcej
    08-10-2014, 12:19, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nazwisko podejrzanego w kodzie strony - czy to naruszenie prawa?


    © Emin Ozkan - Fotolia.com
    Nazwisk podejrzanych nie można ujawniać w prasie, ale czy dotyczy to tagów strony albo linków umieszczonych obok materiału prasowego? Niestety prawo prasowe jest nieco archaiczne i nie uwzględnia problemów nowych mediów.  więcej
    19-09-2014, 13:28, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wizerunki blogerów wykorzystano bez zgody. Co na to prawnicy?

    Pewna agencja wykorzystała wizerunki znanych blogerów w akcji promocyjnej, nie pytając ich o zgodę. Eksperci sądzą, że mogło dojść nie tylko do naruszenia dóbr osobistych.  więcej
    16-07-2014, 12:30, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Google też chce wykorzystać Twój wizerunek w reklamach. Udaje, że to błaha sprawa

    Google planuje dokładnie to samo, co Facebook - zmianę swoich regulaminów tak, by móc wykorzystywać wizerunek użytkownika w reklamie. Obie firmy udają, że to błaha sprawa, ale tak naprawdę dwóch gigantów chce ustalić niepokojący trend w social media.  więcej
    14-10-2013, 08:30, Marcin Maj, Internauci
  • Facebook wstrzymuje zmiany dot. wykorzystania wizerunku. To jednak nie formalność?

    Tydzień temu Facebook zaproponował zmiany w swojej polityce, m.in. dając sobie prawo do wykorzystywania nazwisk i obrazów użytkowników w reklamach. Gigant twierdził, że to formalność, ale teraz wstrzymuje się z tym krokiem.  więcej
    06-09-2013, 12:59, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Krzywdzące memy - walka z nimi leży w rękach serwisów internetowych

    Memy wykorzystujące wizerunek osoby prywatnej nierzadko mają charakter obraźliwy - zauważa Helsińska Fundacja Praw Człowieka. Organizacja nie proponuje zaostrzenia prawa w zakresie ochrony wizerunku, ale apeluje do operatorów stron WWW o zrozumienie problemu.  więcej
    27-12-2012, 15:04, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak kreować wizerunek małej firmy?


    jillclardy
    Komunikacja wizerunkowa małej firmy jest możliwa nawet przy ograniczonym budżecie. Oprócz reklamy oraz narzędzi Public Relations mikro- i makroprzedsiębiorstwa mają do wyboru tańsze, choć równie efektywne formy marketingowe - na przykład upominki.  więcej
    06-05-2012, 12:59, inplusPR,
  • Social media dla biznesu - kolejna edycja konferencji Social Media Day

    Facebook nie służy tylko do przeglądania zdjęć dawnych miłości, chwalenia się domem, samochodem i podróżami czy do grania w gry. To coraz częściej sposób budowania relacji między firmami a potencjalnymi (i aktualnymi) klientami. Właśnie wykorzystaniu mediów społecznościowych przez firmy i przedsiębiorstwa poświęcona będzie konferencja Social Media Day, która odbędzie się 23 listopada 2011 we Wrocławiu.  więcej
    18-10-2011, 19:38, paku, Kalendarium IT
  • Mężatka pozwała serwis randkowy za użycie jej zdjęcia

    Anne Lattimore to mężatka, której zdjęcie bez jej zgody zostało wykorzystane przez serwis randkowy oraz przy artykule dotyczącym homoseksualizmu. Historia tego zdjęcia jest bardzo pouczająca. Zaczęło się niewinnie, od wizyty u fryzjera.  więcej
    06-10-2011, 14:14, Marcin Maj, Internauci
  • Dane osobowe w chmurach


    © James Steidl - Fotolia.com
    Powszechnie znana prawda, że prawo ze swej natury pozostaje zawsze krok za realnym życiem, nigdy nie była tak aktualna, jak dziś, w dobie błyskawicznego rozwoju technologii. Doskonałym tego przykładem jest zamieszanie, do jakiego w europejskim systemie ochrony danych osobowych doprowadziło upowszechnienie się technologii „cloud computing”, sprawiając, że niektóre podstawowe pojęcia i koncepcje, na których oparta została zarówno europejska dyrektywa o ochronie danych, jak i recypujące ją ustawodawstwo poszczególnych krajów unijnych (w tym polska ustawa o ochronie danych osobowych) wymagają pilnej rewizji.  więcej
    19-08-2011, 15:38, Rafał Surowiec, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dlaczego pressroom jest niezbędny do budowania wizerunku marki w sieci?


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    Co kreuje wizerunek marki w sieci? Opinie oraz informacje. Te pierwsze są dostarczane przez konsumentów na forach oraz specjalnie do tego przeznaczonych serwisach. Te drugie znajdują się w gestii marki, pojawiając się nie tylko na stronie, ale przede wszystkim na różnorakich portalach. Opinie i informacje wzajemnie się uzupełniają, sprawiając, że jedne bez drugich nie odniosą zamierzonego efektu. Czas zacząć to wykorzystywać!  więcej
    28-05-2011, 12:05, Julia Kapuścińska, ATOM Media Interaktywne,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930