wizerunek

  • Dane osobowe w chmurach


    © James Steidl - Fotolia.com
    Powszechnie znana prawda, że prawo ze swej natury pozostaje zawsze krok za realnym życiem, nigdy nie była tak aktualna, jak dziś, w dobie błyskawicznego rozwoju technologii. Doskonałym tego przykładem jest zamieszanie, do jakiego w europejskim systemie ochrony danych osobowych doprowadziło upowszechnienie się technologii „cloud computing”, sprawiając, że niektóre podstawowe pojęcia i koncepcje, na których oparta została zarówno europejska dyrektywa o ochronie danych, jak i recypujące ją ustawodawstwo poszczególnych krajów unijnych (w tym polska ustawa o ochronie danych osobowych) wymagają pilnej rewizji.  więcej
    19-08-2011, 15:38, Rafał Surowiec, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dlaczego pressroom jest niezbędny do budowania wizerunku marki w sieci?


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    Co kreuje wizerunek marki w sieci? Opinie oraz informacje. Te pierwsze są dostarczane przez konsumentów na forach oraz specjalnie do tego przeznaczonych serwisach. Te drugie znajdują się w gestii marki, pojawiając się nie tylko na stronie, ale przede wszystkim na różnorakich portalach. Opinie i informacje wzajemnie się uzupełniają, sprawiając, że jedne bez drugich nie odniosą zamierzonego efektu. Czas zacząć to wykorzystywać!  więcej
    28-05-2011, 12:05, Julia Kapuścińska, ATOM Media Interaktywne,
  • Nowe logo to nowa, lepsza Netia?


    Netia
    Prosta, zarazem nowoczesna i pomysłowa - taka ma być nowa Netia. Za sprawą zmiany logo i kampanii reklamowych bez udziału Tomasza Kota, dotychczasowej „twarzy” Netii.  więcej
    04-04-2011, 18:18, Paweł Kusiciel, Biznes, Finanse i Prawo
  • Opinie: NaszaKlasa.pl => nk.pl = nasza własność?

    "Nasza-klasa.pl zmienia się w nk.pl - bogatszy i jeszcze bardziej bezpieczny serwis (...) Aby korzystać z nowego nk potrzebna jest akceptacja nowego regulaminu". Od siebie bym dodał: i przysłowiowe zaprzedanie duszy diabłu... (nowe regulacje na nk.pl okiem prawnika, ale i zwykłego, aczkolwiek dociekliwego usera)  więcej
    23-06-2010, 16:40, Rafał Cisek, Nowe Media, Biznes, Finanse i Prawo
  • Investment community - największy przyjaciel spółki


    © weim - fotolia.com
    Jak więc skutecznie prowadzić działania IR, skoro tylko ścisłe powiązania z rynkiem mogą wspierać proces kreowania wizerunku korporacyjnego i zagwarantować stabilność wyceny akcji spółki?  więcej
    14-07-2009, 18:25, IPO.pl,
  • Przetarg na kampanię wizerunkową marki Onet.pl wygrała agencja TBWA, a marki Zumi obsłuży agencja EuroRSCG  więcej
    26-02-2008, 18:57, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Niechciane zdjęcie? Nasza-Klasa nie pomoże

    Ktoś umieścił Twoją fotografię w Naszej-Klasie bez pozwolenia? Jeśli osoba ta sama nie zgodzi się na jej usunięcie, doprowadzenie do skasowania go z zasobów serwisu może okazać się skomplikowane i czasochłonne.  więcej
    12-02-2008, 13:31, Rafał Spaleniak, Internauci
  • Internauci sprawdzają co pisze się o nich w Sieci

    Internauci coraz częściej wpisują do wyszukiwarki własne nazwisko aby sprawdzić co napisano o nich w Sieci. Coraz częstsze jest również wyszukiwanie wiadomości o kolegach, sąsiadach i partnerach - wynika z badań Pew Internet and American Life Project.  więcej
    18-12-2007, 08:53, Marcin Maj, Internauci
  • Zadbaj o swój wizerunek w Sieci

    Szefowie firm coraz częściej przeszukują sieć w poszukiwaniu informacji na temat kandydatów ubiegających się o pracę. Zjawisko to stało się już na tyle powszechne, iż na świecie powstały pierwsze firmy oferujące poprawę internetowego wizerunku.  więcej
    23-11-2007, 15:30, Rafał Spaleniak, Internauci
  • Spersonalizuj stronę główną Wirtualnej Polski

    Wczoraj strona główna portalu Wirtualna Polska zmieniła swoje oblicze oraz wzbogaciła się o wygodną funkcję personalizacji. Zostało także odświeżone logo WP - poinformowali przedstawiciele firmy.  więcej
    12-12-2006, 08:59, kg, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31