Ten event ma być dawką najbardziej aktualnej branżowej wiedzy prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Podczas jego trwania poruszone zostaną tematy takie, jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, reputacja marki, przeprowadzanie audytu oraz kwestie ochrony wizerunku i RODO. Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca w Warszawie.
reklama
Udział w wydarzeniu pozwoli na kontakt z ekspertami z wielu dziedzin. Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku wśród klientów, a Mariusz Sokołowski pokaże w jaki sposób zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt krok po kroku.
Wycena usług PR to jeden z najczęstszych dylematów, które pomoże rozwiązać Maria Buszman. Prelegentka podpowie, ile tak naprawdę jest warta praca PR-owca.
Hejt, trolling i postprawda w sieci to obecnie najpoważniejsze zagrożenia dla wizerunku wielu firm, które wpływają na rentowność biznesów. Jak im przeciwdziałać? Tego uczestnicy dowiedzą się z prelekcji Jacka Kotarbińskiego.
Prowadzenie działań wizerunkowych we współpracy z influencerami to niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami. Garść wskazówek od Magdaleny Urbaniak.
Podczas wydarzenia zostaną omówione kwestie ochrony wizerunku, RODO oraz praw autorskich. Prelekcję poprowadzą niezawodni adwokaci Agnieszka Zwierzyńska i Marek Korcz.
W jaki sposób na kreowanie wizerunku marki wpływają doświadczenia klienta? Dlaczego warto się o nie troszczyć? Zofia Bugajna-Kasdepke odpowie na te pytania.
Źródło: WhitePress
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|