PR

  • Nadchodzi PR-day. To okazja do nauki i networkingu

    Ten event ma być dawką najbardziej aktualnej branżowej wiedzy prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Podczas jego trwania poruszone zostaną tematy takie, jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, reputacja marki, przeprowadzanie audytu oraz kwestie ochrony wizerunku i RODO. Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca w Warszawie.  więcej
    03-06-2019, 15:39, Nika, Kalendarium IT
  • Media narodowe: totalna czystka, podporządkowanie władzy i... wartości chrześcijańskie


    Shutterstock.com
    Do projektu ustawy o mediach narodowych dotarła Polska Agencja Prasowa. Wygląda na to, że koniec mediów publicznych jakie znamy będzie... dość dramatyczny.  więcej
    05-01-2016, 14:29, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • PR-owcy oczami polskich dziennikarzy. Poznaj prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015

    Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała - znani polscy dziennikarze wkrótce wystąpią w Rzeszowie w zupełnie innej niż dotychczas roli. Rozpoznawalne z telewizji, prasy i internetu osobowości będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą o tym, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii piarowiec-dziennikarz było jak najmniej iskrzenia. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia br., a jego tematem przewodnim będą właśnie media relations.  więcej
    05-02-2015, 05:25, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Władza nie może promować się bez opamiętania - uznała Regionalna Izba Obrachunkowa


    Shutterstock.com
    Miliony na rządowe social media, miliony na PR, gazetki promujące włodarzy - nasze władze na różnych szczeblach uwielbiają takie wydatki. Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu jako pierwsza instytucja władzy powiedziała wprost, że tak być nie może.  więcej
    11-06-2014, 09:13, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • MSZ daje 2,49 mln zł na PR i social media


    Quka / Shutterstock.com
    Cena rządowych działań w social media nie może być już liczona w tysiącach złotych. Ministerstwo Spraw Zagranicznych przeznaczy miliony na działania w tym zakresie.  więcej
    29-04-2014, 12:00, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • ABC wewnętrznego PR. Kongres Public Relations 2014 już wkrótce

    Komunikacja wewnętrzna w polskich firmach – jaka jest i dokąd zmierza? Czego zagraniczne przedsiębiorstwa mogą nam pozazdrościć, a czego my powinniśmy się od nich nauczyć? Wreszcie, jakich trendów możemy się spodziewać w ciągu kilku najbliższych lat? Oto zagadnienia, o których będzie mowa podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014. Kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.  więcej
    24-02-2014, 12:05, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • UPS też myśli o dronach do przewożenia paczek. Dla kuriera to ma więcej sensu

    Firma UPS też rozważa wykorzystanie dronów w usługach kurierskich, ale niekoniecznie w celu dostarczania paczki do klienta. Nie wzbudza to tak wielkich emocji, jak w przypadku Amazona, ale ma większą szansę na realizację.  więcej
    04-12-2013, 10:58, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wikimedia Foundation wzywa firmę PR do zaprzestania edytowania Wikipedii


    Kristina Alexanderson (lic. CC)
    Wiki-PR to firma, która całkiem otwarcie oferuje usługę pisania i monitorowania artykułów na Wikipedii. Fundacja stojąca za encyklopedią oficjalnie wezwała firmę do zaprzestania tych praktyk i nie wyklucza podjęcia dalszych działań prawnych.  więcej
    20-11-2013, 15:27, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • 3camp o PR i social media

    We wtorek 7 maja, czyli tuż po długim majowym weekendzie, odbędzie się kolejne spotkanie 3camp. Tym razem tematem przewodnim będzie badanie efektywności PR i social media. Spróbujemy odpowiedzieć na pytania: Czy warto planować budżet na PR i social media? W jaki sposób wpływają one na sprzedaż? Jak mierzyć ich efektywność i zasięg? Jak zawsze na3campie - minimum teorii i dużo ciekawych case study.  więcej
    02-05-2013, 18:43, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Wikipedia: Zaufani redaktorzy zajmowali się PR-em. Społeczność to wykryła


    bastique / na lic. CC
    Dwóch wpływowych redaktorów Wikipedii mogło łączyć swoją działalność z zarabianiem na działaniach public relations. Mogło to wpływać m.in. na dobór treści na głównej stronie internetowej encyklopedii. Warto jednak zauważyć, że sama społeczność Wikipedii wykryła możliwe nadużycia, więc idea zbiorowej pracy wydaje się działać.  więcej
    20-09-2012, 09:02, Marcin Maj, Internauci
  • Aktualizacja: Samsung szantażował blogerów, których wcześniej wywiózł do Berlina


    ©istockphoto.com/head off
    Indyjski oddział Samsunga opłacił blogerom podróż do Niemiec na konferencję IFA. Na miejscu okazało się, że warunkiem otrzymania biletów powrotnych jest reklamowanie urządzeń Samsunga w firmowym uniformie. Najwyraźniej Samsung był pewien, że może sobie na taką bezczelność pozwolić. Aktualizacja: Samsung już przeprosił, został też ujawniony kolejny przypadek takiego zastraszania.  więcej
    04-09-2012, 07:31, Marcin Maj, Internauci
  • SentiOne wchodzi na rynek


    © arsenik - istockphoto.com
    Narzędzie do monitoringu internetu, docenione przez TechCrunch Europe, 19 kwietnia wychodzi z beta testów i rozpoczyna sprzedaż.  więcej
    18-04-2012, 19:04, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polacy pozytywnie o Public Relations


    © TPopova at istockphoto.com
    Tylko 2% respondentów uważa, że istotą PR jest manipulacja i wywieranie wpływu, natomiast aż 49% postrzega PR jako budowanie pozytywnego wizerunku firmy, instytucji lub osoby - wynika z raportu "Społeczna Recepcja Public Relations", opracowanego przez Wyższą Szkołę Promocji w Warszawie.  więcej
    04-01-2012, 20:55, paku, Media
  • Zmysły w komunikacji: spotkanie branży PR

    Jak zmysły wpływają na nasze zachowania zakupowe? Jak możemy wykorzystać zmysły w działaniach marketingowych oraz jak zapach może zostać wykorzystany w promocji miasta. O tym wszystkim na najbliższym spotkaniu Poznań PR, które odbędzie się już 3 listopada.  więcej
    27-10-2011, 10:11, paku, Kalendarium IT
  • Nie taki piarowiec straszny, jak go malują


    © TPopova at istockphoto.com
    Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w 36 proc. przekazu pozytywnie.  więcej
    09-10-2011, 20:39, komunikat prasowy, Media
  • Ile wart jest internauta?


    hidesy @ istockphoto.com
    W Polsce korzysta z internetu ponad 50% społeczeństwa. Przeciętny użytkownik ma konto mailowe, profile na portalach społecznościowych, rachunek i kartę płatniczą oraz kartę kredytową. Google analizuje wpisywane przez nas frazy wyszukiwawcze, śledzi ruch po kolejnych stronach i odczytuje kontekst artykułów przez nas czytanych. Użytkownik internetu ma konkretną wartość, która wciąż wzrasta. Ile wart jest typowy internauta wchodzący na naszą stronę internetową? Jak możemy kategoryzować użytkowników sieci?  więcej
    09-09-2011, 10:16, Kompan.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • PR dla MŚP?


    ©istockphoto.com/Sportstock
    Public Relations kojarzy się z dużymi pieniędzmi oraz znanymi koncernami. Wielu właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw uważa, że PR to luksus, na który ich nie stać. Czy rzeczywiście tak jest?  więcej
    05-09-2011, 21:33, Agnieszka Klejne, Fitz Roy, Biznes, Finanse i Prawo
  • TVN uruchamia portal dla mediów


    © erikreis at istockphoto.com
    Newsroom Agencji TVN będzie dostarczał mediom klipy z Polski na podstawie materiałów źródłowych tworzonych przez stacje TVN, TVN24, TVNCNBC, TVN Meteo oraz przez użytkowników platformy Kontakt 24.  więcej
    19-08-2011, 10:55, paku, Media
  • Jak ukryć się przed Google, czyli sztuka najgorszego pozycjonowania w sieci

    Ukrycie romansu, uciszenie skandalu i niepochlebnych opinii - takie usługi proponują agencje PR zajmujące się kreowaniem wirtualnego wizerunku. Celebryci, politycy, miejsca turystyczne, a nawet spółki notowane na giełdzie nie szczędzą pieniędzy, by kamuflować niekorzystne treści w wyszukiwarce Google.  więcej
    07-06-2011, 20:33, Forsal.pl, Internauci
  • Dlaczego pressroom jest niezbędny do budowania wizerunku marki w sieci?


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    Co kreuje wizerunek marki w sieci? Opinie oraz informacje. Te pierwsze są dostarczane przez konsumentów na forach oraz specjalnie do tego przeznaczonych serwisach. Te drugie znajdują się w gestii marki, pojawiając się nie tylko na stronie, ale przede wszystkim na różnorakich portalach. Opinie i informacje wzajemnie się uzupełniają, sprawiając, że jedne bez drugich nie odniosą zamierzonego efektu. Czas zacząć to wykorzystywać!  więcej
    28-05-2011, 12:05, Julia Kapuścińska, ATOM Media Interaktywne,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031