Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zmysły w komunikacji: spotkanie branży PR

27-10-2011, 10:11

Jak zmysły wpływają na nasze zachowania zakupowe? Jak możemy wykorzystać zmysły w działaniach marketingowych oraz jak zapach może zostać wykorzystany w promocji miasta. O tym wszystkim na najbliższym spotkaniu Poznań PR, które odbędzie się już 3 listopada.

robot sprzątający

reklama


Porównanie brandingu i religii z pozoru wydaje się dziwne, a być może nawet niestosowne. Jeśli jednak przyjrzeć się bliżej, podobieństwa okażą się dużo większe, niż by się nam mogło wydawać - pisze Martin Lindstrom w swej książce „Brand Sense”. W dzisiejszych czasach granice między marką a zmysłami ulegają zatarciu, a wszystko przez zmysły.

Marta Nowacka z SensiBrand – Marka Zmysłów pokaże uczestnikom, w jaki sposób zmysły wpływają na konsumentów i jak budować opartą o nie markę. O tym, jak ważny w komunikacji marketingowej jest zapach, opowie podczas prezentacji Arkadiusz Szczepański, dyrektor generalny agencji Commercial Communications. A na deser uczestnicy będą mieli okazję poznać kulisy zapachowej kampanii promującej Poznań.

Czytaj też: Nie taki piarowiec straszny, jak go malują

Ze strony internetowej projektu uczestnicy spotkania mogą pobrać udostępniony przez księgarnię Onepress.pl fragment książki Martina Lindstroma „Brand Sense” i w ten sposób wprowadzić się w tematykę spotkania.

Spotkanie odbędzie się 3 listopada w Eureka Hub znajdującym się przy ul. Wyspiańskiego 26a/16 w Poznaniu. Początek spotkania planowany jest na godzinę 18. Szczegóły spotkania dostępne są na stronie internetowej projektu: www.poznanpr.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E