Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Kilkuset procentowy wzrost zainteresowania działaniami marketingowymi w e-commerce

    Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie1, dlatego wiele firm w minionym roku podjęło lub przyspieszyło decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o kanał online. Zwiększenie konkurencji wśród sklepów internetowych zaostrzyło walkę o klienta i wymagało od sprzedających skupienia się na działaniach marketingowych, m.in. na analizie danych sprzedażowych, newsletterach oraz programach lojalnościowych.  więcej
    10-03-2021, 19:23, _, Pieniądze
  • Sprzedawcy internetowi szukają sposobu na porzucone koszyki

    Tylko co piąty konsument kończy rozpoczęte zakupy w sieci. Pozostali, najczęściej licząc na lepszą ofertę, porzucają koszyk – wynika z ostatniego raportu firm Shoper i SMSAPI. Ich badanie dotyczące komunikacji sklepów internetowych może być dla sprzedawców wskazówką, która pomoże ograniczyć wykruszanie się klientów na ostatniej prostej.  więcej
    23-02-2021, 12:43, _, Pieniądze
  • Eksperci komentują otwarcie polskiej wersji Amazon dla sprzedawców

    Amazon ogłosił rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce Amazon.pl. Serwis ma zapewnić polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym biznesom umożliwić dotarcie do większej liczby odbiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie. Polscy przedsiębiorcy, planujący sprzedaż za pośrednictwem Amazon w Polsce oraz globalnie, mogą już rejestrować swoje konta po polsku.  więcej
    04-02-2021, 14:30, kg, Pieniądze
  • Raport: 6 na 10 klientów opuszcza sklep, gdy tylko pojawia się problem


    wavebreakmedia / shutterstock
    Wyrozumiały, cierpliwy, empatyczny – to klient ideał… Niestety taki nie istnieje! Według ankiety goMoxie, aż 40% potencjalnych nabywców ma trudności z realizacją nawet najprostszych zadań na stronie sklepu. To nie wszystko! Ponad połowa konsumentów, którzy mają trudności ze sfinalizowaniem transakcji online, porzuca koszyk.  więcej
    11-01-2021, 16:49, pressroom , Pieniądze
  • Wyzwania rekrutacyjne w świecie e-commerce. Dostępność kandydatów (talent pool)

    Rynek e-commerce rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Tempo jego wzrostu jest jednym z największych w skali Europy, a nawet i całego świata. Prognozy wskazują, że do 2022 roku jego wartość urośnie o kolejne 6 mld dolarów.  więcej
    24-12-2020, 08:11, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • 3 na 4 internautów co najmniej raz w miesiącu robi zakupy online


    Blue Media
    Epidemia koronawirusa wpływa na zmianę nawyków zakupowych. Już 76% osób korzystających z internetu wybiera się na zakupy online co najmniej raz w miesiącu, a tylko 4% deklaruje, że nie robi tego w ogóle. Klienci w sklepach wirtualnych najczęściej kupują ubrania, sprzęt RTV/AGD oraz kosmetyki i perfumy. Żywność zamawia już co dziesiąta osoba – wynika z badania zleconego przez CBRE.  więcej
    24-11-2020, 17:12, pressroom , Pieniądze
  • E-commerce live chat - na czym to polega?

    Wdrożenie live chata na stronach internetowych czy platformach sprzedażowych jest jedną z najlepszych decyzji, jaką można podjąć, działając w branży e-commerce. Sprawna komunikacja z klientem jest zazwyczaj kluczowym elementem, umożliwiającym wysoką jakość obsługi klienta oraz ciągłą gotowość do pomocy. Według badań live chat jest szczególnie cenionym przez klientów rozwiązaniem, które skutecznie wspiera sprzedaż!  więcej
    11-11-2020, 01:59, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • TikTok rozwija social commerce

    TikTok dalej inwestuje w s-commerce, ogłaszając nowe, globalne partnerstwo z platformą handlu online Shopify. Celem współpracy jest ułatwienie sprzedawcom korzystających z Shopify dotarcia do młodszych odbiorców TikToka. Docelowo partnerstwo rozszerzy się o inne funkcje.  więcej
    09-11-2020, 15:09, pressroom , Pieniądze
  • 5 rzeczy, które musisz sprawdzić tworząc lub przenosząc swój sklep internetowy na platformę SaaS - Selly

    Ponad 10 lat na rynku w branży e-commerce i praca z 600 aktywnymi sklepami dała nam szerokie spojrzenie na branżę. Regularnie pytamy sprzedawców z doświadczeniem w prowadzeniu sklepów w Selly, jakie zauważają kluczowe czynniki przy podejmowaniu decyzji dotyczącej wyboru oprogramowania w modelu abonamentowym.  więcej
    11-09-2020, 12:40, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Amazon stworzy kolejne 500 miejsc pracy w Łodzi

    Ogłoszono kolejny etap inwestycji Amazon w centra logistyki e-commerce w regionie łódzkim. Obiekt o powierzchni 40000 mkw., który Amazon zamierza otworzyć już w sierpniu tego roku, zostanie powiększony o kolejne 33000 mkw.  więcej
    30-07-2020, 10:22, pressroom , Pieniądze
  • Trendy w e-commerce w pierwszym półroczu 2020

    Pandemia koronawirusa pozytywnie wpłynęła na rozwój e-commerce. W jej trakcie aż o 11% wzrosła liczba osób kupujących online i obecnie 7 na 10 Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie1. Jak wynika z analizy ExpertSender największym wzrostem zainteresowania wśród kupujących - aż o 715% - cieszyły się sklepy spożywcze. W tym czasie sprzedający online chcąc przyciągnąć jeszcze większą liczbę klientów skupili się na e-mail marketingu, personalizacji wiadomości i programach lojalnościowych. Wzrost zainteresowania tymi tematami w Internecie wynosi kolejno: 377%, 157% i 77%.  więcej
    22-07-2020, 10:52, pressroom , Pieniądze
  • Sklep internetowy oparty na Magento - najważniejsze fakty!

    Magento to otwarte oprogramowanie sklepów internetowych. Cieszy się ono uznaniem najbardziej wymagających użytkowników prowadzących działalność e-commerce na całym świecie. Wdrożenie sklepu internetowego opartego o silnik Magento teoretycznie nie jest skomplikowanym zadaniem. Jeśli jednak chcesz zrobić to profesjonalnie, by Twój biznes zwrócił uwagę klientów, warto skorzystać z doświadczenia najlepszych specjalistów. Jak Magento zmieni Twoją firmę i czy jest w stanie wesprzeć proces realizacji zamówień, poprawiając jednocześnie sprzedaż? Poznaj możliwości tego wyjątkowego oprogramowania bliżej i dowiedz się, co może zrobić dla Ciebie.  więcej
    18-02-2020, 15:23, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Amazon ma wejść do Polski w 2020 r. Eksperci komentują doniesienia


    Ken Wolter / Shutterstock
    Amazon oraz Poczta Polska prowadzą rozmowy na temat współpracy - obsługi przesyłek polskiej wersji amerykańskiego giganta e-handlu w Polsce i na Ukrainie - donosi Gazeta Wyborcza. Pomimo, że przedstawiciele obydwu firm nie chcą komentować tych doniesień, odnieśli do nich eksperci e-commerce z kilku polskich firm.  więcej
    18-02-2020, 16:17, kg, Pieniądze
  • Tworzenie sklepu internetowego - jaka platformę wybrać?

    Pytanie tytułowe jest chyba największym dylematem osób rozpoczynających przygodę z e-commerce. Prawda jest taka że najczęściej odpowiedź na to pytanie przedsiębiorcy odpowiadają sobie sami po kilku latach prowadzenia sklepu internetowego. Odpowiedź na to pytanie jest o tyle trudna że tak jak zmieniają się funkcje systemów e-commerce tak samo zmienia się proces, charakter sprzedaży nowo powstałych firm, które z czasem same uczą się na podstawie zdobywanego doświadczenia handlu w sieci, wypracowując swój indywidualny model sprzedażowy.  więcej
    06-01-2020, 10:51, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Zakupy przez TikTok? Nowa funkcja aplikacji jest w fazie testów

    Platforma TikTok, która pozwala na dzielenie się krótkimi materiałami wideo ze światem, testuje nową opcję umożliwiającą robienie zakupów przez aplikację  więcej
    22-11-2019, 20:48, jug, Technologie
  • 56,6 mln transakcji BLIK w trzecim kwartale 2019

    BLIK zamyka trzeci kwartał 2019 roku ze wzrostami we wszystkich kanałach. Blisko 40 mln. transakcji odnotowano w ecommerce. Rok do roku to wzrost o 126 proc. Płatności za zakupy w internecie stanowiły w tym okresie 70 proc. wszystkich transakcji BLIKIEM. Łącznie użytkownicy wykonali 56,6 mln płatności w ciągu ostatnich trzech miesięcy.  więcej
    22-11-2019, 17:35, jug, Technologie
  • Wysyłaj paczki ze swojego sklepu do Rumunii i innych krajów Europy

    Powierzając przesyłkę kurierowi, liczymy na solidność, terminowość oraz na to, że paczka w idealnym stanie trafi do odbiorcy. Dotyczy to szczególnie przedsiębiorstw, które swoją możliwości sprzedażowe opierają na sprawnych, szybkich i konkurencyjnych cenowo przesyłkach - jakiekolwiek opóźnienia mogłyby czasowo sparaliżować ich działalność i doprowadzić do ewentualnej utraty klientów. W dzisiejszym tekście skupimy się na czynnikach, które przedsiębiorstwa powinny wziąć pod uwagę wybierając dobrą firmę kurierską.  więcej
    08-11-2019, 09:17, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Na czym polega fenomen Amazon?

    Amazon to w tej chwili jeden z gigantów w branży e-commerce. Jego założycielem był Jeff Bezos. Mało kto wie o tym, że firma zaczynała jako księgarnia internetowa kilkanaście lat temu.  więcej
    04-11-2019, 15:56, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Jak nie dać się nieuczciwym sprzedawcom


    www.shutterstock.com
    Zakupy w internecie stały się codziennością, wykonujemy je więc coraz bardziej mechanicznie. W zaufanych sklepach rzeczywiście skraca to cały proces, ale z drugiej strony na taki brak uwagi liczą nieuczciwe sklepy i oszuści. Europejskie Centrum Konsumenckie i CERT Polska radzą, jak szybko sprawdzić wiarygodność sklepu i nie dać się nabrać.  więcej
    14-10-2019, 09:00, Joanna Ryńska, Lifestyle
  • Urlop macierzyński i 500+? A może wyjdzie z tego sklep internetowy?

    Dane firmy Shoper pokazują, że sklep internetowy to łatwy sposób dla start w biznesie, a do jego założenia wystarczą środki z programu 500+. Historie mam-właścicielek dowodzą, że plan z firmą na macierzyńskim może świetnie wypalić.  więcej
    04-09-2019, 17:50, jr, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)