Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • E-handel musi się cyfryzować, bo klienci pragną innowacji


    chanpipat / Shutterstock
    Na przestrzeni kilku najbliższych lat Generacja Z – pokolenie osób urodzonych po 1995 roku – stanie się kluczową grupą konsumentów, która nie wie, co to życie bez Internetu. W związku z tym wykorzystanie dostępnych technologii, ułatwiających proces zakupowy jest przez nich mocno pożądane. Co ważne, nie tylko przez nich – bo również pokolenie Millenialsów nie obawia się innowacji, nowych metod płatności i oczekuje kolejnych udogodnień w procesie zakupowym. Aby zapewnić sobie ich uwagę, firmy już teraz powinny zaplanować strategię dostosowaną do cyfrowych oczekiwań klientów.  więcej
    27-07-2021, 14:27, pressroom , Pieniądze
  • Rządom nie ufamy. Czy biznes zacznie rządzić informacją?

    60% ludzi na świecie twierdzi, że rządy celowo tworzą fałszywe komunikaty. Przestajemy ufać również mediom. To biznes staje się źródłem informacji, a dzięki rzetelnym i angażującym treściom pozyskuje nowych klientów. Jednak 80% klientów e-commerce jest już “cyfrowo wyczerpana” i coraz trudniej do nich dotrzeć.  więcej
    06-07-2021, 12:04, _, Pieniądze
  • Dlaczego open source sprawdza się w e-commerce


    Sarota
    W 2020 roku w serwisie GitHub, udostępniającym darmowy hosting programów open source, dodano 60 milionów nowych repozytoriów. To 35% więcej niż rok wcześniej. Szybka reakcja na potrzeby rynku i innowacyjność to główne powody, dla których ten typ oprogramowania sprawdza się w branży e-commerce.  więcej
    01-07-2021, 12:06, pressroom , Pieniądze
  • Rynek Zmiany Pracy 2021: Oczekiwania pracowników i możliwości rozwoju


    Devire
    Choć zarówno pracodawcy, jak i pracownicy otwierają się na pracę na odległość, to lokalizacja firmy nadal ma znaczenie dla zatrudnionych, którzy rozważają zmianę pracy - przyznaje 32% respondentów. Przedstawiamy analizę wyników badań przeprowadzonych wśród ponad 3 tys. badanych z 20 dominujących na rynku pracy branż.  więcej
    22-06-2021, 13:29, _, Pieniądze
  • Marketing w świecie e-commerce. Co decyduje o sukcesie e-sklepów?

    W dobie pandemii ogromna część klientów zwróciła się w kierunku sklepów internetowych, które mogły im zapewnić wszystko to, co dotąd pozyskiwali z placówek stacjonarnych. Pogłębiło to trwającą od wielu lat tendencję do rozwoju e-commerce. Nie oznacza to jednak, że każdy z właścicieli sklepów internetowych zyskał przepustkę do sukcesu. Wręcz przeciwnie – ponad 60% biznesów e-commerce upada w kilka miesięcy od rozpoczęcia swojej działalności. U podstaw tak miażdżącej statystyki leży jednak nie tylko niedopasowana do klientów oferta, ale przede wszystkim niewłaściwy marketing. Co zatem kryje się pod tym pojęciem – i jak możemy z tym walczyć, by rzeczywiście osiągnąć sukces?  więcej
    21-06-2021, 10:19, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Unijna plastikowa rewolucja zmieni branżę e-commerce?

    Podatek plastikowy oraz przepisy ograniczające wprowadzanie na rynek jednorazowych produktów wykonanych z plastiku, weszły w życie z początkiem roku, na terenie całej Unii Europejskiej. Choć same regulacje uchwalone zostały jeszcze w 2018 r., plastikowe jednorazówki z naszego życia znikać będą stopniowo. Dotyczy to także nieekologicznych opakowań przesyłek pocztowych. Jakie konsekwencje będzie miał podatek plastikowy dla sprzedających i kupujących w internecie?  więcej
    18-06-2021, 14:00, pressroom , Pieniądze
  • Jak wybrać najlepszą agencję e-commerce?

    Popularność sprzedaży internetowej rośnie z miesiąca na miesiąc. Nic więc dziwnego, że osoby poważnie myślące o otworzeniu swojej własnej działalności gospodarczej kierują swoją uwagę właśnie ku branży e-commerce, która obecnie oferuje najwięcej możliwości rozwoju. Prowadzenie własnego biznesu online wymaga jednak nie tylko produktów, które wzbudzą zainteresowanie odbiorców, ale przede wszystkim odpowiednich narzędzi i fachowego know-how. W tym zakresie warto skorzystać ze wsparcia sprawdzonej agencji e-commerce. Jak ją wybrać?  więcej
    16-06-2021, 09:37, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Uwaga na cyberataki związane z obsługą celną przesyłek spoza UE przez Pocztę Polską


    ©istockphoto.com/YanC
    Od 1 lipca br. Poczta Polska przejmie obsługę celną przesyłek spoza Unii Europejskiej. Stało się to pretekstem do przeprowadzenia przez cyberprzestępców groźnych akcji phishingowych.  więcej
    08-06-2021, 14:14, pressroom , Bezpieczeństwo
  • Kaufland wprowadza usługi pocztowe we wszystkich sklepach. Niedziele niehandlowe staną się handlowe


    Kaufland
    W dobie pandemii wzrosła popularność zakupów online, a co za tym idzie miejsc, w których można skorzystać z usług pocztowych. Potwierdzeniem tego jest m.in. ponad 71 000 paczek, które klienci Kaufland nadali lub odebrali przy okazji zakupów od marca 2020 roku do 23 maja br. Jeszcze do niedawna usługa była dostępna w ponad 100 marketach sieci, ale już teraz mogą cieszyć się nią kupujący we wszystkich sklepach Kaufland w całej Polsce.  więcej
    04-06-2021, 13:33, pressroom , Pieniądze
  • Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci?


    famveldman
    Polska ma najgęstszą sieć automatów do odbierania i nadawania przesyłek w Europie. Klienci znad Wisły częściej płacą za pobraniem i samodzielnie odbierają paczki w punktach, zamiast czekać na kuriera. Rzadziej niż e-konsumenci z Europy Zachodniej zwracają też produkty do sklepów. Czym jeszcze się różnimy od internetowych klientów z innych krajów?  więcej
    25-05-2021, 12:11, _, Pieniądze
  • Rynek e-zakupów zmieni się już po 1 lipca. Spora szansa dla polskich e-sprzedawców


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Za sprawą wprowadzanego VAT-u na artykuły spoza EU, e-zakupy z Chin już wkrótce mogą stać się droższe, a tym samym – znacznie mniej opłacalne. Już od 1 lipca tzw. „małe przesyłki” o wartości do 22 euro zostaną objęte podatkiem VAT. Gdy zakończy się era tanich przesyłek z Chin, znane wschodnie marketplace’y powinny się więc spodziewać wyraźnych strat. Jak podatkowe zmiany mogą wykorzystać polscy e-przedsiębiorcy?  więcej
    21-05-2021, 17:30, pressroom , Pieniądze
  • Czy nowe sklepy internetowe splajtują po zniesieniu lockdownu? Co robią, by po rekordowym 2020 r. utrzymać klientów?


    digieye / Shutterstock
    2020 był rekordowym rokiem pod względem liczby nowo otwieranych sklepów w internecie. Znaczna część z nich otwierała się pod wpływem pandemicznych obostrzeń, które utrudniły zarobkowanie stacjonarnym sprzedawcom, a miliony osób skłoniły do robienia zakupów w sieci. Co się z nimi stanie, jeśli galerie i supermarkety otworzą się znowu na dobre? Jak wskazuje analiza Shopera, polskie sklepy internetowe mają sporo sposobów, by rozwijać się, a w branży e-commerce jest jeszcze sporo miejsca dla kolejnych biznesów.  więcej
    11-05-2021, 15:22, pressroom , Pieniądze
  • Oczekiwania konsumentów względem odroczonych płatności


    Andrey Popov
    Jak podają eksperci PwC, do 2026 roku średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12%, a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. Wśród najszybciej rosnących kategorii wymienia się zdrowie, urodę oraz produkty spożywcze. Pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków oraz przyspieszyła rozwój internetowych platform sprzedażowych. W 2020 roku, transakcje w sieci osiągnęły 14% udziału całego handlu detalicznego w kraju. W porównaniu do rynków europejskich, Polska ma wciąż duży potencjał, tym bardziej że obecnie około 150 tysięcy polskich przedsiębiorstw sprzedaje w online.  więcej
    11-05-2021, 10:55, pressroom , Pieniądze
  • Nie reklamują się, bo boją się podszywaczy - nowy trend w polskim e-commerce


    Antonioguillem
    3,8 biliona dolarów – tyle w 2020 r. stracili łącznie sprzedawcy e-commerce i producenci przez nieuczciwą konkurencję. Plagiaty i podróbki w internecie to codzienność. Problem urósł do takiej skali, że niektórzy wytwórcy nie reklamują swoich produktów w obawie przed naśladowcami. Istnieją jednak sposoby, żeby przed tym się bronić.  więcej
    12-05-2021, 10:31, pressroom , Pieniądze
  • Paczka@ w punkt, czyli priorytetowa obsługa fast track dla eCommerce od Poczty Polskiej


    Poczta Polska
    Paczka@ w punkt, to nowa nazwa okienek typu fast track, dedykowanych obsłudze paczek. Nowe oznakowanie wprowadzono w ponad 700 placówkach pocztowych. Poczta Polska, zgodnie z obraną strategią rozwoju, zakłada podwojenie przychodów z rynku KEP (usługi kurierskie, ekspresowe, paczkowe). W ciągu najbliższych 4 lat wprowadzane będą kolejne rozwiązania ułatwiające obsługę tej grupy przesyłek.  więcej
    04-05-2021, 14:54, pressroom , Pieniądze
  • Sklep zgodny z UX, czyli jak stworzyć e-commerce, który skutecznie sprzedaje

    Podstawowym zadaniem sklepu internetowego jest jak najwyższa sprzedaż. Cel ten można osiągnąć różnymi sposobami. Przede wszystkim ważny jest odpowiedni projekt sklepu, zgodny z zasadami User Experience. Dowiedz się, czym jest UX i jak wykorzystać badania UX do zwiększenia sprzedaży w e-sklepie.  więcej
    30-04-2021, 17:01, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jogurt i opony kupione za Bitcoiny: przyszłość płatności w e-commerce?

    W sklepach internetowych coraz częściej można płacić kryptowalutami. PayPal  wprowadził już taką możliwość w USA i zapowiada jej uruchomienie m.in. w Europie. To efekt coraz większej popularności wirtualnych walut – portfeli bitcoinowych jest już na świecie około 70 milionów – ale też globalizacji rynku e-commerce. O przygotowaniu do tych zmian powinni pomyśleć także polscy e-sprzedawcy, a szczególnie ci, którzy chcą dotrzeć do zagranicznych klientów.  więcej
    28-04-2021, 09:25, _, Pieniądze
  • Polski e-handel to domena mikrofirm


    Sirichai
    Piotr mieszka pod Warszawą. Prowadzi sklep stacjonarny, ale z każdym rokiem coraz więcej czasu inwestuje w sprzedaż w sieci. Zamówienia kiedyś pakował sam i wysyłał wieczorami, teraz pomaga mu partnerka. Sprzedają akcesoria dla domu i ogrodu, głównie w swoim e-sklepie, a niekiedy też na Allegro i w serwisach ogłoszeniowych. Choć branża e-commerce bywa postrzegana jako pole rywalizacji gigantów, jest głównie miejscem, gdzie przedsiębiorcy mogą szybko uruchomić biznes, który sprzedaje i zarabia.  więcej
    19-04-2021, 14:06, _, Pieniądze
  • Jedna czwarta wszystkich zakupów w e-commerce jest odsyłana z powrotem


    Andrea Piacquadio
    Jak się przed tym chronić i uniknąć sytuacji, w której kłopotliwe chargebacki mogą naruszyć płynność finansową sprzedawców?  więcej
    01-04-2021, 14:45, pressroom , Pieniądze
  • Jeśli Twojego biznesu nie ma w e-commerce to z dużym prawdopodobieństwem gorzej Ci się wiedzie


    Sirichai
    Rok 2020 pokazał, że jeśli nie ma Cię w e-commerce, to właściwie nie istniejesz, a jeśli nawet istniejesz, to na pewno gorzej Ci się wiedzie niż biznesom, które zdążyły się, choć odrobinę zdigitalizować. Z najnowszego badania „Co (u)gryzie e-commerce?” z lutego 2021 roku wynika,  że 60% Polaków kupuje regularnie w sieci, przy czym 35% kupuje przynajmniej raz w tygodniu.  więcej
    12-03-2021, 10:00, _, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)