Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

CRM

  • PKP Intercity chce postawić na nowy CRM oparty na AI dla lepszej obsługi pasażerów


    pkp intercity
    PKP Intercity ogłosiło postępowanie zakupowe na system CRM oparty na sztucznej inteligencji. Celem wdrożenia jest zwiększenie efektywności w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.  więcej
    14-02-2024, 15:34, Sabina Iling, Technologie
  • Krakowski edrone pozyskuje 20 mln zł inwestycji i przyspiesza na LATAM

    edrone, firma tworząca system Marketing Automation i CRM dla e-commerce, pozyskała 20 mln zł w kolejnej rundzie finansowania. Inwestycja ma pomóc w podwojeniu zatrudnienia w oddziale w Brazylii, co jest wyraźnym sygnałem ekspansji na rynkach Ameryki Łacińskiej.  więcej
    01-02-2024, 09:56, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Jak sztuczna inteligencja może pomóc w handlu detalicznym


    drobotdean
    W obliczu wyzwań takich jak inflacja, kradzieże czy wysoka rotacja pracowników, detaliczni sprzedawcy muszą znaleźć sposoby na poprawę efektywności i zwiększenie przychodów. Firma Salesforce wprowadza nowe rozwiązania wykorzystujące dane, sztuczną inteligencję i system CRM, które mogą pomóc detalistom w problematycznych obszarach.  więcej
    18-01-2024, 11:44, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Powody, dla których warto wdrożyć system CRM do swojej firmy

    CRM to obecnie jedno z podstawowych narzędzi stosowanych zarówno w sektorze MŚP, jak i korporacyjnym. Sprawdź, dlaczego warto wdrożyć CRM do firmy!  więcej
    25-01-2023, 12:21, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • System CRM do obsługi lejków sprzedażowych? Sprawdź SalesWizard CRM

    Systemy CRM to w szeroko rozumianej branży handlowej pewnego rodzaju standard. Digitalizacja kontaktów i danych klientów, sprawne zarządzanie relacjami czy wykorzystywanie szans sprzedażowych znacznie wpływa na konkurencyjność przedsiębiorstwa. Dziś przyjrzymy się systemowi SalesWizard – polskiemu narzędziu, które zyskuje zwolenników nie tylko w naszym kraju, ale i za granicą. Co oferuje nam SalesWizard i na co warto szczególnie zwrócić uwagę?  więcej
    11-10-2022, 08:26, Artykuł partnera, Publikacja_partnera
  • System CRM online czy lokalny - który jest lepszy?

    Bez CRM ani rusz. Systemy CRM (Customer Relationship Management – pol.: zarządzanie relacjami z klientami) stały się w ciągu ostatnich lat jednym z podstawowych instrumentów IT, jakie wykorzystywane są w codziennej działalności przez firmy mające do czynienia z wieloma klientami. Narzędzie informatyczne, które jest w stanie gromadzić wszelkie informacje o odbiorcach i zawieranych przez nich transakcjach czy dokonywanych zgłoszeniach, umożliwiając przy tym szybki i wygodny dostęp większej liczbie upoważnionych pracowników, okazało się nieocenione – zwłaszcza w takich działach przedsiębiorstwa, jak sprzedaż, serwis, obsługa klienta, marketing czy wyższy szczebel zarządzania.  więcej
    28-01-2022, 10:05, Artykuł poradnikowy, Porady
  • Rola integracji na etapie wdrożenia systemu CRM - dlaczego jest tak istotna?

    Na co dzień firmy korzystają z rozmaitego oprogramowania. Gdy zapada decyzja o wdrożeniu systemu CRM, pozostaje jeszcze kwestia zintegrowania go z już używanymi aplikacjami. Dobre oprogramowanie CRM musi być kompatybilne z innymi systemami – w przeciwnym razie wcale nie ułatwi wykonania codziennych czynności.  więcej
    19-02-2021, 14:00, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • 3 narzędzia wspierające sprzedaż i obsługę klienta

    Podobnie jak w przypadku innych rozwiązań biznesowych, takich jak ERP, CRM, WMS stanowi niezbędne, nowoczesne narzędzie. Dzięki nim uzyskasz przewagę nad konkurencję, jednocześnie zaspokajając potrzeby klientów. Sprawdź, dlaczego warto wdrożyć je do przedsiębiorstwa!  więcej
    17-01-2021, 11:59, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • System CRM w pracy handlowca - poznaj jego zalety

    Podstawowym zadaniem handlowca jest oczywiście sprzedaż produktów firmy, dla której pracuje. Znaczenie mają tu jego doświadczenie, czy cechy charakteru. Aby jednak jego praca była efektywna, handlowca trzeba zaopatrzyć w dodatkowe narzędzia, takie jak system CRM.  więcej
    28-07-2020, 14:20, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Zarządzanie relacjami z klientem - jak zwiększyć sprzedaż w firmie?

    Właściwe zarządzanie relacjami z klientami pozwala budować silną markę, jest również kluczowe w procesie zwiększania sprzedaży w firmie. Narastająca konkurencja, a także rozwój nowych technologii sprawiają, że oczekiwania względem obsługi klienta stale rosną. Dzięki Systemom Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM – z ang. Customer Relationship Management) możliwe stało się gromadzenie wiedzy o klientach i ich zachowaniu, a także budowanie w oparciu o te informacje odpowiedniej, długofalowej relacji, której zasadniczym celem jest utrzymanie lojalności klienta wobec danej marki.  więcej
    09-08-2019, 15:39, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Zastosowanie systemów klasy ERP w praktyce

    Systemy klasy ERP stosuje się po to, aby rejestrować oraz kontrolować wszystkie procesy zachodzące w firmie. Jak donoszą badania przeprowadzane przez GUS, w Polsce w 2015 roku co piąta firma korzystała z systemu klasy ERP. Już wówczas polski rynek mógł się pochwalić dużym potencjałem rozwoju w tym zakresie.  więcej
    10-05-2019, 17:55, Artykuł partnera, Technologie
  • Skąd tak niepochlebne zdanie o polskim handlowcu?


    © maotun - Fotolia.com
    Klienci nie mają wątpliwości – najważniejszą cechą dostawcy produktów i usług jest rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. Problem z rzetelnością dostrzega zaledwie co piąta handlująca firma, przypisując mu znacznie niższy priorytet, niż robią to klienci – wynika z raportu „Co się naprawdę liczy w sprzedaży B2B”. Jak podkreślają eksperci ta rozbieżność jest efektem opierania swoich działań na intuicji zamiast na obiektywnych danych.  więcej
    23-04-2019, 19:26, Nika, Pieniądze
  • Nowoczesne systemy CRM – idealne rozwiązanie - również dla małych firm!

    Systemy informatyczne typu CRM to bardzo innowacyjne narzędzie do holistycznego zarządzania firmą. Jest to cały zestaw procedur i narzędzi, które są istotne w dziedzinie zarządzania kontaktu i utrzymywania odpowiedniej relacji z klientem. Większość systemów opiera się na koncepcji zarządzania, w której nacisk kładziony jest głównie na budowanie długotrwałej więzi z klientem oraz zdobyciu obustronnej lojalności. Jednym z podstawowych założeń jest to, że taniej i łatwiej jest utrzymać obecnego klienta, niż pozyskać nowego. Trzeba również przede wszystkim koncentrować się na klientach przynoszących największe zyski.  więcej
    15-04-2019, 15:36, Komunikat firmy, Technologie
  • Czym jest marketing automation?

    Jeśli jesteś sprzedawcą, prawdopodobnie słyszałeś o automatyzacji marketingu. Zakładam się o 100 euro, że 90 procent z was nie ma pojęcia, co to znaczy. Nie przejmuj się tym - „Marketing Automation” to coś, co warto poznać i stosować w codziennej pracy.  więcej
    15-03-2019, 08:39, kf, Pieniądze
  • Jak wdrożyć CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach?

    System CRM - Customer Relationship Management - to zestaw skutecznych narzędzi wprowadzających w model firmy założenia filozofii CRM, której celem jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. Wykorzystując CRM firma bardzo szybko notuje dynamiczny rozwój oraz zwiększa swoje przychodzi. CRM buduje doskonałe relacje na linii firma-klient, czego efektem jest kształtowanie pełnej lojalności klienta wobec firmy. Lojalność klientów to prawdziwy motor napędowy dla małych i średnich przedsiębiorstw, dlatego też system CRM to doskonałe rozwiązanie dla tych rozmiarów biznesów. Decydując się na wdrożenie systemu CRM w firmie, należy się do tego dobrze przygotować.  więcej
    03-10-2018, 14:06, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Integracja danych o klientach


    Senetic
    Ponad połowa światowych decydentów z zakresu oprogramowania zaimplementowała lub właśnie rozszerza implementację możliwości Customer Relationship Management (CRM). Zmiany te można zaobserwować również na polskim rynku, gdzie coraz więcej firm zaczyna przyglądać się posiadanym przez siebie wielkim zbiorom danych i zastanawia się nad sposobem ich efektywnego wykorzystania.  więcej
    17-09-2018, 21:17, Nika, Pieniądze
  • Open source w administracji publicznej


    Shutterstock.com
    Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii dysponuje od niedawna zaawansowanym systemem do zarządzania projektami i ewidencji inwestycji oparty o CRM. To kolejne wdrożenie, które obala mit, że rozwiązania informatyczne oparte na kodzie otwartym są nieodpowiednie do zastosowań profesjonalnych.  więcej
    09-08-2018, 12:35, Nika, Technologie
  • Firmy korzystają z Big Data w modelu BDaaS za pośrednictwem hurtowni danych

    Koncepcja Big Data, związana z gromadzeniem i przetwarzaniem bardzo dużych wolumenów danych, niesie duże możliwości i jednocześnie znaczące wyzwania. W przekształcaniu danych w użyteczne informacje pomagają hurtownie danych.  więcej
    27-06-2018, 06:55, Łukasz Kryśkiewicz, Pieniądze
  • Przyszłość systemów CRM

    Główne czynniki, które wpływają dzisiaj na rozwój systemów CRM, to technologia, coraz większe oczekiwania klientów oraz zmiana charakterystyki demograficznej i zachowań pracowników. Biorąc pod uwagę wymienione wyzwania, w którym kierunku te systemy zmierzają? Przedstawiamy pięć kluczowych trendów, które kształtują dziś przyszłość rozwiązań CRM/Customer Experience (CX).  więcej
    01-06-2018, 22:30, Nika, Technologie
  • Klienci chcą ucyfrowionej, lecz wciąż "ludzkiej" obsługi


    Oracle
    82% zaproszonych do najnowszego badania konsumentów z USA oraz Europy przyznaje, że ich wymagania odnośnie jakości obsługi poprzez kanały cyfrowe wrosły w znacznym stopniu względem minionego roku. Jednocześnie nie należy jeszcze sądzić, że większość z nich rozumie przez to pełną automatyzację procesu obsługi klienta.  więcej
    16-04-2018, 14:57, Nika, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)