Wyszukiwarkowy gigant zapewnia, że nie śpieszy się z zarabianiem na swoim serwisie społecznościowym. Gdy jednak taki moment nadejdzie, użytkownicy mają niemal nie dostrzegać reklam. więcej
Wyniki finansowe znanego producenta gier społecznościowych na pierwszy rzut oka nie napawają optymizmem. Przedstawiciele firmy zapewniają jednak, że są to wyłącznie efekty długoterminowych inwestycji. więcej
Dokładne wyniki finansowe serwisu poznamy dopiero na początku przyszłego roku, już teraz jednak wiadomo, że Facebook radzi sobie bardzo dobrze i zapewnia spory zysk inwestorom. Pytanie tylko, czy naprawdę wart jest tyle, ile się uważa. więcej
W usłudze Google+ pojawiły się pierwsze gry. Google nie chce ich jednak promować w sposób uciążliwy dla tych, których granie nie interesuje. Po prostu gry w usłudze Google mają swoje oddzielne miejsce. więcej
A to wynik i tak dwuipółkrotnie lepszy niż średnia pośród tego typu firm. Inwestorzy spodziewali się jednak lepszego wyniku. Zynga jest nadal zależna od zdecydowanej mniejszości swoich graczy, jednakże poprawa nastąpiła w zakresie gier generujących przychody. więcej
Chce z niej pozyskać około miliarda dolarów. Zynga, podobnie jak inne firmy z branży społecznościowej, złożyła wniosek o dopuszczenie jej akcji do obrotu publicznego. W tym roku giełdę w Nowym Jorku czeka wysyp tego typu ofert. więcej
Kolejna gra internetowa dla nastolatków zdobyła niebywałą popularność. Tym razem nie bez znaczenia było wsparcie ze strony serwisów społecznościowych. więcej
Od lipca Facebook Credits będą obowiązkową opcją dla twórców gier, w które można grać w popularnym serwisie społecznościowym. Takie ujednolicenie waluty w Facebooku ma duże znaczenie nie tylko dla graczy, ale także dla przychodów Facebooka. więcej
Koło wirtualnej gospodarki kręci się coraz szybciej. Jednym z głównych motorów wzrostu są serwisy społecznościowe i coraz powszechniej dostępne za ich pośrednictwem różnego rodzaju gry. W najbardziej popularną – FarmVille – gra obecnie kilkadziesiąt milionów osób na całym świecie. więcej