Społecznościowy gigant chce zapewnić swoim użytkownikom zestaw gier odpowiadający temu, jaki znaleźć można na konsolach.
Facebook niedawno ogłosił, że zakończył testy usługi Deals, a zatem zakupy grupowe na razie nie leżą w polu zainteresowania społecznościowego giganta. Tego samego nie można bynajmniej powiedzieć o grach, przy których użytkownicy witryny spędzają długie godziny.
W rozmowie z MCV Sean Ryan z Facebooka poinformował, że w przyszłości witryna ma oferować pełną gamę różnego rodzaju gier, a ich różnorodność ma być podobna do tej z konsol. Jeśli spojrzysz na popularne konsole - Xboksa, PlayStation, Nintendo, zobaczysz setki typów gier, od sportu po gry familijne. A teraz spójrz na naszą platformę... na razie tego u nas nie ma - powiedział Ryan.
Według przedstawiciela Facebooka wszystko ze względu na niewielki wiek witryny. Dział związany z grami ma zaledwie 3,5 roku, a dodatkowo społecznościowy gigant zajmuje się tylko oferowaniem platformy, a nie przygotowywaniem bądź sponsorowaniem konkretnych tytułów.
Ryan zauważył także, że najwięksi producenci gier mówią otwarcie o planach uczynienia gier bardziej społecznościowymi. Otwarcie do tego przyznają się m.in. Electronic Arts Take-Two czy Activision. Jego zdaniem dla tego typu firm nie jest to wcale ryzyko, lecz kolejna szansa. Już teraz z API Facebook Social Graph korzystają konsole Xbox 360 czy PlayStation 3, co pozwala im na publikowanie zdjęć oraz wiadomości w profilach internautów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|