Nie ma sposobu gwarantującego kampanii marketingowej sukces, jednak wyeliminowanie niektórych błędów z pewnością poprawi jej skuteczność. Eksperci objaśniają, czego nie powinno się robić w marketingu w sektorze fintech. więcej
Biznesowe spotkania przy kawie odchodzą do lamusa. Dziś i klienci i handlowcy żyją pod dużą presją wyniku i czasu. Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych przypomina „głuchy telefon”. O ile metoda ta sprawdzała się niejednokrotnie w przeszłości, o tyle jej bezosobowy, anonimowy wręcz charakter, nie sprawdza się w cyfrowym świecie, w którym wiemy o sobie wszystko dzięki stale zyskującym na popularności mediom społecznościowym. więcej
Facebook usunął 43 fałszywe konta oraz 68 fanpage’y, które wykorzystywano do manipulowania wynikami wyborów prezydenckich w Brazylii. Za ich pośrednictwem publikowano spam wyborczy oraz rozpowszechniano clickbait content (klikane treści) w celu tworzenia farm "lajków", które drastycznie zwiększały zasięg spreparowanych informacji wyborczych. więcej
Mimo nadszarpniętego zaufania, Facebook zdecydował się na wydanie oświadczenia i potwierdzenie informacji, w świetle której wykorzystuje do profilowania numery telefonów udostępnione przez użytkowników w celu realizacji funkcjonalności zabezpieczającej ich dane. Efektem jest personalizacja wyświetlanych im reklam. więcej
Twoje dziecko lubi czytać? Jeśli tak, ten konkurs jest skierowany do niego! W ramach rywalizacji należy w tym przypadku zaplanować i przeprowadzić kampanię promującą czytelnictwo w szkole, bibliotece lub w innym miejscu. Start 15 września. więcej
Wakacyjne przyspieszone, ale za to praktyczne kursy modnych trendów. Podejście projektowe, weganizm, egzotyczne podróże, agile - co warto o nich wiedzieć, i to od strony czysto praktycznej, zanim uczynimy z nich sposób na życie? więcej
Media społecznościowe to platformy dające użytkownikom ogrom możliwości. Jedni wykorzystują je do komunikacji, inni pozyskiwania informacji. Jest to także „miejsce” pracy influencerów. Potencjał social mediów zauważony został również przez przestępców, którzy coraz częściej i odważniej dokonują ataków na konta w takich serwisach, jak Facebook czy Instagram. więcej
Jak wynika z raportu nt. „Bezpieczeństwa w social media” ponad połowa Polaków (55%) nie sprawdza regulacji dotyczących danych osobowych na portalach społecznościowych. Dodatkowo co trzeci badany rodak loguje się na serwisach internetowych korzystając z Facebookowego konta. Te i inne zachowania Polaków w wirtualnym świecie analizuje ekspertka. więcej
Pod lupę najnowszego badania dotyczącego social media wzięto polskich użytkowników trzech czołowych platform społecznościowych. Kim są osoby korzystające z tych serwisów? Odpowiedź znajdziesz w tekście. więcej
Na początku 2018 r. oszuści najchętniej wykorzystywali wizerunek Facebooka. Podrabiane strony służyły do kradzieży danych osobowych za pośrednictwem ataków phishingowych. Już w 2017 r. Facebook znalazł się wśród trzech najpopularniejszych firm, których wizerunek wykorzystywano w cyberatakach, wyprzedzając Microsoft oraz PayPala. więcej
Jak wynika z raportu nt. „Bezpieczeństwa w social media” ponad połowa Polaków (55%) nie sprawdza regulacji dotyczących danych osobowych na portalach społecznościowych. Dodatkowo co trzeci badany Polak loguje się na serwisach internetowych korzystając z konta na FB. więcej
Z raportu „Sklepy Przyszłości” wynika, że 24% użytkowników internetu dokonuje stałych transakcji handlowych przez aplikacje i strony mobilne. Zdaniem specjalistów, siła m-zakupów będzie rosła za sprawą systemów ułatwiających wybór i zamawianie artykułów. Najnowsze badania wykazały też, że 21% respondentów systematycznie nabywa towary poprzez social media. więcej
Częstotliwość i sposób korzystania z nowych technologii i platform społecznościowych zmienia się z roku na rok. Jak do świata technologii dostosowują się najstarsze pokolenia i jakie serwisy wybierają najmłodsze? Przyjrzyjmy się raportowi. więcej
Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu będzie decydować o konkurencyjności firm. Jak wynika z badania Salesforce „The AI Revolution 2017” aż 37 proc. przedsiębiorstw już w tej chwili wykorzystuje sztuczną inteligencję dzięki dostępnym na rynku rozwiązaniom jak np. CRM. Kolejnych 22 proc. planuje zrobić to w najbliższym czasie. więcej
13-11-2017, 00:20, Jan Michalski, Maciej Dakowicz, Katarzyna Sadło, Technologie
Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną. więcej
Big Data jako kompleks zagadnień informatycznych stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnego świata cyfrowego. W obecnych czasach, przy ciągłym napływie dużej ilości informacji pochodzących z różnych źródeł, a zatem o różnej charakterystyce, wymaga się wprowadzenia nowych technik analizy danych oraz rozwiązań technologicznych. W szczególności Big Data wymaga stosowania równoległego przetwarzania danych oraz odejścia od klasycznego schematu przechowywania danych. więcej
30-08-2017, 13:52, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
Próby oszustw w serwisach takich jak Facebook mogą być blokowane szybciej dzięki ustanowieniu specjalnego kanału ich zgłaszania. Chce tego Komisja Europejska, która już rozmawiała z przedstawicielami platform internetowych. więcej
Fałszywe newsy, agresja, różnice kulturowe - to zmienia media społecznościowe w narzędzia nasilające manipulację i podziały. Szef Facebooka przyznał, że trzeba jakoś odpowiedzieć na ten problem. Ogólnie nakreślił możliwe rozwiązania. więcej
Holenderski polityk opublikował na Twitterze sfabrykowane zdjęcie w celu pogrążenia przeciwnika. Wpadka sama w sobie nie jest przerażająca. Najgorsze jest to, że ujawnienie tego fałszerstwa wcale nie musi wpłynąć znacząco na wynik politycznego wyścigu. więcej
W STARTERZE po raz czwarty pojawią się osobistości kreujące trendy w mediach społecznościowych w Polsce. Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER zaprasza na Social Media Show, które potrwa od 27 lutego do 3 marca. W gronie ekspertów znajdują się m.in. Konrad Ozdowy i Patric Deba, założyciele Mustache.pl czy przedstawiciel marki Red Bull. więcej