Wakacyjne przyspieszone, ale za to praktyczne kursy modnych trendów. Podejście projektowe, weganizm, egzotyczne podróże, agile - co warto o nich wiedzieć, i to od strony czysto praktycznej, zanim uczynimy z nich sposób na życie?
Projekt - modne słowo, które pojawia się nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym. Czy rzeczywiście wiemy, o czym mówimy? I jak zarządzać projektami, by było efektywnie? Robert Wysocki kompleksowo i rzetelnie odpowiada na to pytanie w poradniku adresowanych zarówno do praktyków, jak i akademików.
Nowe style dotyczą też sposobu podróżowania: chętnie wyjeżdżamy na wakacje w coraz bardziej egzotyczne miejsca. Co warto wiedzieć, by wyjazd nie zamienił się w medyczny koszmar?
Ale jak zupełnie bez produktów zwierzęcych? Dieta wegetariańska czy wręcz wegańska jest coraz popularniejsza i sięgamy po nią nie tylko ze względów ideologicznych, ale też zdrowotnych. Jak właściwie ją bilansować? Kompendium "Wege" zostało przygotowane z lekarskiego i dietetycznego punktu widzenia.
Matura z informatyki, czyli programowania? Dlaczego nie, w końcu Python zaczyna być przez pracodawców niemal tak pożądany jak dwa języki i prawo jazdy. Przystępnie, podręcznikowo i zgodnie z wymaganiami egzaminu dojrzałości.
Kiedyś biznes przeniósł się do sieci, teraz przenosi się do "mobile". O co w tym chodzi i jak zacząć korzystać z technologii mobilnych? "Biznes w świecie mobile" stanowi dobre wprowadzenie dla początkujących.
Efektywność, produktywność, przejmowanie kontroli nad własnym życiem - to hasła, które coraz częściej towarzyszą nam w pracy i na co dzień. Kto interesuje się tym na poważnie, powinien sprawdzić, co ma do powiedzenia twórca i guru metody "Getting Things Done" w swojej najnowszej książce.
Było o "projektach", czas na projekty informatyczne. Zgodnie z nowoczesnym myśleniem, nie można do nich stosować metod konwencjonalnych, jeśli nie mają zamienić się w ruinę dodatkowo przysypaną zawalonymi terminami. Warto zajrzeć do książki, która wyjaśni, o co chodzi w tzw. metodach zwinnych planowania projektów.
"Content is the king", a tradycyjny marketing odchodzi do lamusa na rzecz... no właśnie, czego? Praktyczna książka Tomasza Stopki pozwala zrozumieć, czym jest ten odmieniany przez wszystkie przypadki content marketing i zastosować go w codziennej praktyce, niezależnie od budżetu firmowego.
Nie może was nie być w "social mediach" - takie głosy słyszy niemal każda firma. Firmy chcą więc wiedzieć, co będą z tego miały i w jaki sposób publikowanie postów może zmienić ich biznesową rzeczywistość.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|