Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

PR

  • Jak wykorzystać potencjał agencji PR? Sprawdź kiedy warto nawiązać współpracę!

    Dopiero wchodzisz na rynek ze swoją ofertą? Twoja firma jest dobrze znana klientom, ale w najbliższej przyszłości chcesz rozszerzyć asortyment o nowe produkty? Współpraca z agencją PR może przynieść szereg korzyści, bez względu na wielkość firmy czy zasięg jej działania. W czym może pomóc agencja PR i jak ją wybrać?  więcej
    24-03-2023, 09:37, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • SEO PR - czym się zajmuje, komu jest potrzebne, jakie są główne działania seo

    SEO PR to stosunkowo nowa dziedzina, która pojawiła się w ostatnich latach. Główną funkcją SEO PR jest pomoc w tworzeniu świadomości na temat Twojego produktu lub usługi poprzez zarządzanie kampaniami reklamowymi i marketingowymi.  więcej
    26-07-2022, 11:09, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak skutecznie rozwinąć swoją firmę w 2021 roku?

    Rok 2020 był ciężki dla wszystkich, jednak jego skutki szczególnie odczuły firmy i przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości. Ograniczenia, które nas wszystkich spotkały spowodowały utratę pozycji na rynku oraz odebrały dobrze prosperującym markom ich stałych klientów. Jak zatem rozwijać swoją firmę w 2021 roku, aby skutecznie wybić się wśród konkurencji?  więcej
    30-06-2021, 13:07, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak być zawsze o krok przed konkurencją?

    Obserwacja konkurencji jest ogromnym wyzwaniem dla przedsiębiorców – wymaga umiejętności wyciągania wniosków, systematyczności i trafnych spostrzeżeń. W dziedzinie marketingu monitoring konkurencji odbywa się na podstawie bardzo szczegółowych analiz. Czy można być na prowadzeniu? Jak zostawiać konkurencję zawsze daleko w tyle?  więcej
    28-09-2020, 13:54, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Nadchodzi PR-day. To okazja do nauki i networkingu

    Ten event ma być dawką najbardziej aktualnej branżowej wiedzy prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Podczas jego trwania poruszone zostaną tematy takie, jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, reputacja marki, przeprowadzanie audytu oraz kwestie ochrony wizerunku i RODO. Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca w Warszawie.  więcej
    03-06-2019, 15:39, Nika, Kalendarium
  • Media narodowe: totalna czystka, podporządkowanie władzy i... wartości chrześcijańskie


    Shutterstock.com
    Do projektu ustawy o mediach narodowych dotarła Polska Agencja Prasowa. Wygląda na to, że koniec mediów publicznych jakie znamy będzie... dość dramatyczny.  więcej
    05-01-2016, 14:29, Marcin Maj, Pieniądze
  • PR-owcy oczami polskich dziennikarzy. Poznaj prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015

    Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała - znani polscy dziennikarze wkrótce wystąpią w Rzeszowie w zupełnie innej niż dotychczas roli. Rozpoznawalne z telewizji, prasy i internetu osobowości będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą o tym, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii piarowiec-dziennikarz było jak najmniej iskrzenia. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia br., a jego tematem przewodnim będą właśnie media relations.  więcej
    05-02-2015, 05:25, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Władza nie może promować się bez opamiętania - uznała Regionalna Izba Obrachunkowa


    Shutterstock.com
    Miliony na rządowe social media, miliony na PR, gazetki promujące włodarzy - nasze władze na różnych szczeblach uwielbiają takie wydatki. Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu jako pierwsza instytucja władzy powiedziała wprost, że tak być nie może.  więcej
    11-06-2014, 09:13, Marcin Maj, Pieniądze
  • MSZ daje 2,49 mln zł na PR i social media


    Quka / Shutterstock.com
    Cena rządowych działań w social media nie może być już liczona w tysiącach złotych. Ministerstwo Spraw Zagranicznych przeznaczy miliony na działania w tym zakresie.  więcej
    29-04-2014, 12:00, Marcin Maj, Pieniądze
  • ABC wewnętrznego PR. Kongres Public Relations 2014 już wkrótce

    Komunikacja wewnętrzna w polskich firmach – jaka jest i dokąd zmierza? Czego zagraniczne przedsiębiorstwa mogą nam pozazdrościć, a czego my powinniśmy się od nich nauczyć? Wreszcie, jakich trendów możemy się spodziewać w ciągu kilku najbliższych lat? Oto zagadnienia, o których będzie mowa podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014. Kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.  więcej
    24-02-2014, 12:05, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • UPS też myśli o dronach do przewożenia paczek. Dla kuriera to ma więcej sensu

    Firma UPS też rozważa wykorzystanie dronów w usługach kurierskich, ale niekoniecznie w celu dostarczania paczki do klienta. Nie wzbudza to tak wielkich emocji, jak w przypadku Amazona, ale ma większą szansę na realizację.  więcej
    04-12-2013, 10:58, Marcin Maj, Pieniądze
  • Wikimedia Foundation wzywa firmę PR do zaprzestania edytowania Wikipedii


    Kristina Alexanderson (lic. CC)
    Wiki-PR to firma, która całkiem otwarcie oferuje usługę pisania i monitorowania artykułów na Wikipedii. Fundacja stojąca za encyklopedią oficjalnie wezwała firmę do zaprzestania tych praktyk i nie wyklucza podjęcia dalszych działań prawnych.  więcej
    20-11-2013, 15:27, Marcin Maj, Pieniądze
  • 3camp o PR i social media

    We wtorek 7 maja, czyli tuż po długim majowym weekendzie, odbędzie się kolejne spotkanie 3camp. Tym razem tematem przewodnim będzie badanie efektywności PR i social media. Spróbujemy odpowiedzieć na pytania: Czy warto planować budżet na PR i social media? W jaki sposób wpływają one na sprzedaż? Jak mierzyć ich efektywność i zasięg? Jak zawsze na3campie - minimum teorii i dużo ciekawych case study.  więcej
    02-05-2013, 18:43, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Wikipedia: Zaufani redaktorzy zajmowali się PR-em. Społeczność to wykryła


    bastique / na lic. CC
    Dwóch wpływowych redaktorów Wikipedii mogło łączyć swoją działalność z zarabianiem na działaniach public relations. Mogło to wpływać m.in. na dobór treści na głównej stronie internetowej encyklopedii. Warto jednak zauważyć, że sama społeczność Wikipedii wykryła możliwe nadużycia, więc idea zbiorowej pracy wydaje się działać.  więcej
    20-09-2012, 09:02, Marcin Maj, Lifestyle
  • Aktualizacja: Samsung szantażował blogerów, których wcześniej wywiózł do Berlina


    ©istockphoto.com/head off
    Indyjski oddział Samsunga opłacił blogerom podróż do Niemiec na konferencję IFA. Na miejscu okazało się, że warunkiem otrzymania biletów powrotnych jest reklamowanie urządzeń Samsunga w firmowym uniformie. Najwyraźniej Samsung był pewien, że może sobie na taką bezczelność pozwolić. Aktualizacja: Samsung już przeprosił, został też ujawniony kolejny przypadek takiego zastraszania.  więcej
    04-09-2012, 07:31, Marcin Maj, Lifestyle
  • SentiOne wchodzi na rynek


    © arsenik - istockphoto.com
    Narzędzie do monitoringu internetu, docenione przez TechCrunch Europe, 19 kwietnia wychodzi z beta testów i rozpoczyna sprzedaż.  więcej
    18-04-2012, 19:04, paku, Pieniądze
  • Polacy pozytywnie o Public Relations


    © TPopova at istockphoto.com
    Tylko 2% respondentów uważa, że istotą PR jest manipulacja i wywieranie wpływu, natomiast aż 49% postrzega PR jako budowanie pozytywnego wizerunku firmy, instytucji lub osoby - wynika z raportu "Społeczna Recepcja Public Relations", opracowanego przez Wyższą Szkołę Promocji w Warszawie.  więcej
    04-01-2012, 20:55, paku, Media
  • Zmysły w komunikacji: spotkanie branży PR

    Jak zmysły wpływają na nasze zachowania zakupowe? Jak możemy wykorzystać zmysły w działaniach marketingowych oraz jak zapach może zostać wykorzystany w promocji miasta. O tym wszystkim na najbliższym spotkaniu Poznań PR, które odbędzie się już 3 listopada.  więcej
    27-10-2011, 10:11, paku, Kalendarium
  • Nie taki piarowiec straszny, jak go malują


    © TPopova at istockphoto.com
    Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w 36 proc. przekazu pozytywnie.  więcej
    09-10-2011, 20:39, komunikat prasowy, Media
  • Ile wart jest internauta?


    hidesy @ istockphoto.com
    W Polsce korzysta z internetu ponad 50% społeczeństwa. Przeciętny użytkownik ma konto mailowe, profile na portalach społecznościowych, rachunek i kartę płatniczą oraz kartę kredytową. Google analizuje wpisywane przez nas frazy wyszukiwawcze, śledzi ruch po kolejnych stronach i odczytuje kontekst artykułów przez nas czytanych. Użytkownik internetu ma konkretną wartość, która wciąż wzrasta. Ile wart jest typowy internauta wchodzący na naszą stronę internetową? Jak możemy kategoryzować użytkowników sieci?  więcej
    09-09-2011, 10:16, Kompan.pl, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)