Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

PR

  • PR dla MŚP?


    ©istockphoto.com/Sportstock
    Public Relations kojarzy się z dużymi pieniędzmi oraz znanymi koncernami. Wielu właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw uważa, że PR to luksus, na który ich nie stać. Czy rzeczywiście tak jest?  więcej
    05-09-2011, 21:33, Agnieszka Klejne, Fitz Roy, Pieniądze
  • TVN uruchamia portal dla mediów


    © erikreis at istockphoto.com
    Newsroom Agencji TVN będzie dostarczał mediom klipy z Polski na podstawie materiałów źródłowych tworzonych przez stacje TVN, TVN24, TVNCNBC, TVN Meteo oraz przez użytkowników platformy Kontakt 24.  więcej
    19-08-2011, 10:55, paku, Media
  • Jak ukryć się przed Google, czyli sztuka najgorszego pozycjonowania w sieci

    Ukrycie romansu, uciszenie skandalu i niepochlebnych opinii - takie usługi proponują agencje PR zajmujące się kreowaniem wirtualnego wizerunku. Celebryci, politycy, miejsca turystyczne, a nawet spółki notowane na giełdzie nie szczędzą pieniędzy, by kamuflować niekorzystne treści w wyszukiwarce Google.  więcej
    07-06-2011, 20:33, Forsal.pl, Lifestyle
  • Dlaczego pressroom jest niezbędny do budowania wizerunku marki w sieci?


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    Co kreuje wizerunek marki w sieci? Opinie oraz informacje. Te pierwsze są dostarczane przez konsumentów na forach oraz specjalnie do tego przeznaczonych serwisach. Te drugie znajdują się w gestii marki, pojawiając się nie tylko na stronie, ale przede wszystkim na różnorakich portalach. Opinie i informacje wzajemnie się uzupełniają, sprawiając, że jedne bez drugich nie odniosą zamierzonego efektu. Czas zacząć to wykorzystywać!  więcej
    28-05-2011, 12:05, Julia Kapuścińska, ATOM Media Interaktywne,
  • Stworzyłeś startup? Czy wiesz jak skutecznie wyróżnić go w internecie?


    ©fotolia.com
    Pewnie większość osób kojarzy Allegro.pl, WP.pl, Nozbe.com lub Basecamp.com. Są to projekty internetowe, które odniosły ogromny sukces, a jakiś czas temu też były startupami. Rynek internetowy charakteryzuje się wysoką dynamiką i zamiłowaniem do innowacji. Warto to wykorzystać! Innowacyjne pomysły i dobrze prowadzone projekty niezmiennie mają dużą szansę na sukces oraz stałe miejsce w świadomości internautów. Zaistnieć z nowym, internetowym projektem jest jednak coraz trudniej. Aby wyróżnić się w gąszczu pomysłów i tłumie chętnych do zarobienia na startupach, należy w pełni zaangażować się w skuteczną promocję.  więcej
    25-05-2011, 14:47, Anna Sobolewska, Fast PR,
  • Starcie gigantów: Pisali źle o Google na zlecenie Facebooka

    Rośnie napięcie pomiędzy internetowymi gigantami, a w grę wchodzą dziesiątki miliardów dolarów.  więcej
    12-05-2011, 19:40, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Nawet 20 tys. zł za komentarze w sieci


    hidesy @ istockphoto.com
    Internauta zachwycony jakimś produktem lub usługą? Uważaj! Może być fałszywy - wynajęty bezpośrednio przez firmę albo agencję PR. Wychwalając w sieci produkt lub usługę na ich zlecenie, może zarobić nawet 20 tys. zł.  więcej
    02-12-2010, 11:35, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Złote Spinacze dla Grupy TP

    Największy polski telekom został nagrodzony Złotymi Spinaczami w kategoriach PR korporacyjny oraz event komercyjny.  więcej
    26-11-2010, 15:28, mc, Pieniądze
  • Ofert pracy w styczniu nie przestało przybywać


    © YinYang at istockphoto.com
    Pierwszy miesiąc 2010 roku przyniósł kolejne nadzieje na poprawę sytuacji polskich pracowników. Liczba ofert pracy zamieszczonych w serwisie Pracuj.pl wzrosła o ponad 1/3 w stosunku do stycznia 2009 roku. Wygląda na to, że firmy zaczęły odmrażać budżety marketingowe, co wpłynęło na poprawę sytuacji specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR poszukujących zatrudnienia.  więcej
    10-02-2010, 11:36, mm, Pieniądze
  • PARP: Ostatnia szansa na darmową kampanię PR


    © fotolia.com
    Przedsiębiorcy, którzy zdobyli unijną dotację za pośrednictwem PARP, mogą jeszcze wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać darmową kampanię promocyjną. Agencja czeka na zgłoszenia przedsiębiorców do przyszłego poniedziałku.  więcej
    22-09-2009, 08:21, mm, Pieniądze
  • PARP: Bezpłatna kampania PR dla e-przedsiębiorców

    Przedsiębiorcy, którzy zdobyli unijną dotację za pośrednictwem PARP, mogą teraz wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać darmową kampanię promocyjną. Chętni do jej zdobycia przedsiębiorcy muszą udowodnić oryginalność swojego produktu.  więcej
    21-08-2009, 12:19, Marcin Maj, Pieniądze
  • Investment community - największy przyjaciel spółki


    © weim - fotolia.com
    Jak więc skutecznie prowadzić działania IR, skoro tylko ścisłe powiązania z rynkiem mogą wspierać proces kreowania wizerunku korporacyjnego i zagwarantować stabilność wyceny akcji spółki?  więcej
    14-07-2009, 18:25, IPO.pl,
  • Monitorowanie blogów od NetSprint

    Jak szybko i efektywnie poznać opinie odbiorców swych produktów i usług w internecie? Z rozwiązaniem, które to ułatwia, wyszedł NetSprint.eu z usługą NewsPoints UGC, oferującą system monitorujący blogi i fora internetowe  więcej
    22-04-2009, 09:01, Natalia Mindykowska, Pieniądze
  • Złoty Spinacz dla Microsoftu


    Robert Scoble, na lic. CC
    Microsoft zdobył główną nagrodę oraz wyróżnienie w corocznym konkursie branży PR w Polsce - "Złote Spinacze".  więcej
    01-12-2008, 10:30, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • Microsoft i Weber Shandwick rozpoczynają współpracę w Polsce

    Największy koncern informatyczny świata zmienił firmę odpowiedzialną za public relations w Polsce. Wybór padł na Weber Shandwick, z którą Microsoft współpracuje już od 12 lat w innych krajach.  więcej
    02-11-2008, 12:59, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Trwa internetowa transmisja na żywo VII Kongresu PR. Organizatorem transmisji jest Janmedia Interactive, może ją jednocześnie oglądać około 1000 internautów  więcej
    23-04-2008, 12:32, Krzysztof Gontarek, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)