Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

PARP: Bezpłatna kampania PR dla e-przedsiębiorców

21-08-2009, 12:19

Przedsiębiorcy, którzy zdobyli unijną dotację za pośrednictwem PARP, mogą teraz wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać darmową kampanię promocyjną. Chętni do jej zdobycia przedsiębiorcy muszą udowodnić oryginalność swojego produktu.

robot sprzątający

reklama


O bezpłatną kampanię PR mogą walczyć przedsiębiorcy, którzy skorzystali z dobrodziejstw działań 8.1. i 8.2 Programu Innowacyjna Gospodarka. W konkursie na innowacyjną e-usługę mogą wziąć udział firmy świadczące usługi w internecie, które otrzymały już dotację z UE. Z kolei konkurs PARP na innowacyjną technologię B2B skierowany jest do firm, które do budowania swoich relacji biznesowych wykorzystują w dużej mierze internet.

Zwycięskie firmy otrzymają darmową kampanię PR swojego produktu, zrealizowaną przez niezależną agencję public relations na zlecenie PARP.

W zgłoszeniu konkursowym wysyłanym do PARP przedsiębiorcy muszą udowodnić oryginalność swojej usługi. Z kolei walczący o darmową promocję, przedsiębiorcy B2B muszą przekonać kapitułę konkursu, składającą się z przedstawicieli MSWiA, PARP i niezależnych ekspertów, że ich technologia jest pionierska pod względem technologicznym i organizacyjnym.

Niezbędne informacje o warunkach udziału w konkursach wraz z regulaminami znajdują się na stronie www.web.gov.pl w zakładce Konkursy. Zgłoszenia można nadsyłać do 28 września 2009 r. do godz. 15.00. Ogłoszenie zwycięzców  nastąpi 20 października br. podczas ogólnopolskiego forum e-biznesu.

Konkursy zostały objęte patronatem Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Grzegorza Schetyny.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *